lukasz318is Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 a wec mam taki problem gdyz jak odpalam auto to obroty najpierw idą w dół tzn tak do 500,600tys obr. i odrazu do ponad 1000tys obr. tak przez kilka sekund tylko a pozniej wpozadku obroty sa w tym samym miejscu, jak by nigdy nic. slyszalem ze trzeba wyczyscic silniczek krokowy, a jak nie to, to co moze byc innego?moze sonda lam.? myslalem tez nad ukladem zaplonowym. DORADZCIE PROSZE. z gory dzieki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 hej! Miałem tak samo! wyczyściłem silniczek! wymieniłem filtr paliwa i jak narazie mam spokuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz318is Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 aha. dzieki. tez bede chyba musial wymienic jeszcze filtr paliwa. a nie wiesz ile kosztuje taki filtr? pozdro "Jedno serce, jedno bicie BMW <bmw> ponad zycie!" <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam ja za swój zapłaciłem jakieś 50zł z Firmy Champion bo taki tylko był w sklepie! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 lukasz318is, filtr okolo 50-55zł ale odlacz jeszcze sonde lambda na dole tam przy rurze tam wtyczka i pojezdzil troszki moze to sonda walnela bo u mnie tak bylo z obrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADI-MG Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Mam kurcze to samo z obrotami tez mi czasami skacza do 1000 i w dół. Pytanie do Macka przy jakiej rurze jest ta sonda??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 przy wydechowej powinna byc przed katalizatorem od strony silnika <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 26 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 ADI-MG, Tak jak OpTo, napisał a dokładniej zaraz za silnikiem light bo tam będziesz miał wtyczkę wiec tylko normalnie odepnij (aha uważaj bo mi np sie wylalo okolo 5-10 ml z wtyczki wody ;|) taśmą klejącą podklej gdzieś i póki nie kupisz to tak się lepiej jeździ. Niebo a ziemia happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz318is Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 wielkie dzieki , jutro narazie jade na wymiane plynu od wspomagania i wyczyszcza odrazu silniczek krokowy bo sam sie nie znam zbytnio i boje sie cos ruszac samemu:P pozdrawiam jeszcze raz dzieki <bmw_1> <bmw_2> [ Dodano: 26 Luty 07, 20:57 ] ADI MG mam jeszcze takie pytanie. a jak miales z tymi obrotami? bo u mnie jak wlaczam silnik to odrazu obroty falują ale tylko przez kilka sekund moze z 5sekund tak zaczyna sie od 1200 i spada w dól i pozniej znowu i i jest normalnie i pozniej juz nie mam zadnych skoków. tylko przy odpalaniu auta. pozdro <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Jeśli przy odpalaniu masz taki problem przez kilka sekund to może coś z automatycznym ssaniem wariuje . Automatyczne ssanko włącza się nawet jak silnik jest cieply tylko ,że w przypadku ciepłego silnika momentalnie powinno się wyłączyć(pewnie to jakiś czujnik). Jesli stale na wolnych obrotach miałbyś taki problem to w przypadku lambdy jej odpiecie to rozwiazanie na krótką mete i zużycie paliwa może być wieksze(brak info o procesie spalania a tym samym potrzebnej dawce paliwa wiec komp ustali jakąś stałą wartość) A może któryś z węży układu dolotowego masz gdzieś podklejony taśmą(nieszczelność,lewe powietrze)choć to przypadłość dla falujących obrotów i to nie tylko przy odpalaniu silnika. silniczek krokowy -wątpie choć wyczyścić go nie zaszkodzi :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 28 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 U mnie taka sprawa. Sonde odpiołem ale i tak często obroty skaczą ( dzis zalałem (po wypłącie dziś ) Pb98 ( 90zł :D:D:D) i na biegu jałowym mi gasł obroty skakały w dupe jeża jeszcze gorzej bo od 250-800 ((((((( Juz nie mam sił dzis chcialem sonde stara wykrecic i wstawic uzywana to menda sie zapiekla przed 15 lat chyba bo mosialem pół wydechu rozkrecac aby wyjac całą rure z katem w koncu sie odkrecilo po mordengach... nikomu tego nie życze;/ .... a ta uzuwana ma troszki wieksza srednice przy wkrecaniu jutro kuzwa musze Astrą poginać do pracy.... help bo co czuje ze jednak to nie sonda bo skoro odpiolem i z deka tylko sie poprawilo dzis mi chyba nawet 2 razy zgasł na benzynie od tak jadąc kurde przepływka raczej dobra rozebrałem wszystko ok w niej bylo eh :? [ Dodano: 2 Marzec 07, 12:14 ] No nie zgadłeś. Dziś wymieniłem sondę lambda i auto śmiga normalnie Jednak to tam był pies pogrzebany <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.