Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


SkAcZaCe oBrOtY!! :(


Rekomendowane odpowiedzi

a wec mam taki problem gdyz jak odpalam auto to obroty najpierw idą w dół tzn tak do 500,600tys obr. i odrazu do ponad 1000tys obr. tak przez kilka sekund tylko a pozniej wpozadku obroty sa w tym samym miejscu, jak by nigdy nic. slyszalem ze trzeba wyczyscic silniczek krokowy, a jak nie to, to co moze byc innego?moze sonda lam.? myslalem tez nad ukladem zaplonowym. DORADZCIE PROSZE. z gory dzieki. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADI-MG, :) Tak jak OpTo, napisał a dokładniej zaraz za silnikiem :) light bo tam będziesz miał wtyczkę :) wiec tylko normalnie odepnij (aha uważaj bo mi np sie wylalo okolo 5-10 ml z wtyczki wody ;|) taśmą klejącą podklej gdzieś i póki nie kupisz to tak się lepiej jeździ. Niebo a ziemia :) happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki , jutro narazie jade na wymiane plynu od wspomagania i wyczyszcza odrazu silniczek krokowy bo sam sie nie znam zbytnio i boje sie cos ruszac samemu:P pozdrawiam jeszcze raz dzieki <bmw_1> <bmw_2>

[ Dodano: 26 Luty 07, 20:57 ]

ADI MG mam jeszcze takie pytanie. a jak miales z tymi obrotami? bo u mnie jak wlaczam silnik to odrazu obroty falują ale tylko przez kilka sekund moze z 5sekund tak zaczyna sie od 1200 i spada w dól i pozniej znowu i i jest normalnie i pozniej juz nie mam zadnych skoków. tylko przy odpalaniu auta. pozdro <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przy odpalaniu masz taki problem przez kilka sekund to może coś z automatycznym ssaniem wariuje .

Automatyczne ssanko włącza się nawet jak silnik jest cieply tylko ,że w przypadku ciepłego silnika momentalnie powinno się wyłączyć(pewnie to jakiś czujnik).

Jesli stale na wolnych obrotach miałbyś taki problem to w przypadku lambdy jej odpiecie to rozwiazanie na krótką mete i zużycie paliwa może być wieksze(brak info o procesie spalania a tym samym potrzebnej dawce paliwa wiec komp ustali jakąś stałą wartość)

A może któryś z węży układu dolotowego masz gdzieś podklejony taśmą(nieszczelność,lewe powietrze)choć to przypadłość dla falujących obrotów i to nie tylko przy odpalaniu silnika.

silniczek krokowy -wątpie choć wyczyścić go nie zaszkodzi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie taka sprawa. Sonde odpiołem ale i tak często obroty skaczą :(( dzis zalałem (po wypłącie dziś ) Pb98 :D ( 90zł :D:D:D:D) i na biegu jałowym mi gasł :( obroty skakały w dupe jeża jeszcze gorzej bo od 250-800 :(((((((( Juz nie mam sił dzis chcialem sonde stara wykrecic i wstawic uzywana to menda sie zapiekla przed 15 lat chyba bo mosialem pół wydechu rozkrecac aby wyjac całą rure z katem w koncu sie odkrecilo po mordengach... nikomu tego nie życze;/ .... a ta uzuwana ma troszki wieksza srednice przy wkrecaniu :/:( jutro kuzwa musze Astrą poginać do pracy.... help bo co czuje ze jednak to nie sonda bo skoro odpiolem i z deka tylko sie poprawilo dzis mi chyba nawet 2 razy zgasł na benzynie od tak jadąc kurde przepływka raczej dobra rozebrałem wszystko ok w niej bylo eh :? :(

[ Dodano: 2 Marzec 07, 12:14 ]

No nie zgadłeś. :) Dziś wymieniłem sondę lambda :) i auto śmiga normalnie :) Jednak to tam był pies pogrzebany :) <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...