Rasend Opublikowano 24 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Mój brat wymieniał dzisiaj wąż dolotu w swojej bmw 520 e 34 i okazało sie że w wężu jak i w dolocie jest olej!jaki może byc tego powód?auto ciężko pali na benzynie i na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 to raczej normalne, olej dostaje się do dolotu przez odmę czyli odpowietrzanie komory wałka rozrządu, dlatego powinno sie co jakiś czas czyścić dolot....... nie wiem tylko od czego to zależy że w niektórych silnikach jest go mniej w innych więcej...........może to zależy od uszczelek zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 24 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Jeśli pierścienie są już zajechane i nie trzyma kompresji, ciśnienie w komorze korbowej się zwiększa co powoduje "przedmuchy" oleju, a zarazem problemy z uruchamianiem silnika. Proponuję sprawdzić ciśnienie na poszczególnych cylindrach <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Sciagalem dolot jakies 4 miesiace temu i byl caly czarny-brazowy od srodka szczegulnie pod koniec, przepustnica czysta... w najblirzszych tygodniach bede go znowu zciagal i bede go czyscil.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 u mnie tez zbiera sie olej to chyba normalne zjawisko :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 brak ciśnienia silnik wywala olej do dolotu słaby motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Piotr przychylam się do twoich spostrzeżeń. Sporo tego oleju miałem tuż po stwierdzeniu zużycia uszczelniaczy zaworów. Wcześniej był tam olej co normalne lecz w minimalnym stopniu. Sprawdz ciśnienie na garkach(ja miałem 16 bar na kazdym jak wywaliło mi wszystkie uszczelniacze a 16 bar to sporo za dużo).Mimo wszystko paliła za 1 razem zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.