MarianKozak Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam, jestem nowy na forum dlatego jeśli pisze nie w tym dziale to smiało walic odrazu łopatą przez łeb ewentualnie możecie wysłać łopate kuriererm to zaoszczędzicie czasu. Sprawa wygląda tak, swap był robiony z silnika M50B20TU 94' na M52B20 97' z e36. Nowy silnik pracował do ostatniej sekundy i został zgaszony przez kluczyk. Autko kupiłem już po zatarciu silnika a nawet pokusiłbym sie o stwierdzenie po wystrzale, bo poprzedni własciciel przyredukował chyba z 5 na 2 w każdym razie akurat M52 był pod ręką to w to mi graj. Do auta kompletny swap Silnik z osprzętem, wiązka Ecu z immo całą antena i pestka bo dawca przyjmował m52b28 z e46. Jedyna zmiana to dwumasa. Po złożeniu całości i podpięciu immo, auto nie ma iskry ani wtrysku. Aktualniy punkt odniesienia: - Ews cyka, pompa paliwa wbija ciśnienie na listwe, rozrusznika nie podpinałem przez EWS dlatego kręci. - Czujnik kątu wychylenia wału sprawdzony, (Pomiedzy 2,3 pinem przejście jak zakręci wałem) - Kabel z czujnika do Ecu 3 piny mają przejście na piny do ECU (40,44,83) napięcie 5v jest - Napięcie na cewkach i wtryskach jest - Masa na silniku i pinach Ecu jest - EWS II podpięty: 4 pin do 7x20 (jest przejście na pin 18 w ecu) 5 pin bezpiecznik F31 7 pin masa 12 pin 20x20 (jest przejście na pin 36 w ecu) 13 pin transmiter Dodatkowo dodam że przejścia kabli sprawdzone a wyjścia z ecu maja napięcia zgodne z autodatą. Ostatnio nabyłem nawet 2 sterownik silnika M52b20 również z ewsem i pestka i dokładnie te same objawy(Chciałem wykluczyc błąd ECU). Mam INPE aczkolwiek wyskakuje mi błąd połączenia z ECU ale najprawdopodobniej to wina kabla ADS a raczej interfejsu który posiadam. Jedyna niewiadoma to sprawa pinu 7 w wiązce budy. Bo jest on zajęty kablem zielonym a w aucie był brak immobilizera, bo stary silnik był bez i dodatkowo pod gniazdem pin 7 zmostkowany z pinem 21 metodą pana Wiesława mechanika. Napisanie na forum jest juz dla mnie ostatecznością bo poprostu zabrakło mi pomysłów, a zawsze dobrze jest wpaśc o 4 w nocy na rozwiązanie i zejśc do garażu 8) Przerabialiśmy z kolegą już mogłoby się wydawać o wiele trudniejsze swapy jak np m52b28 na m54b30 czy m50b20 na m52b28 i ze schematami wszystko było bezproblemowe aż do teraz :bag: Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek forme pomocy listowną czy osobistą czy może nawet telepatyczną i oczywiście odwidzięcze się, może nie będzie to deszcz złotych monet ale myslę, że na %%% i czekolade wystarczy A i dziękuję z góry każdemu kto dotarł do tego momentu. Pozdrawiambmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekwb Opublikowano 19 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Witam problem zostal rozwiązany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.