starsky Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Hej, Pytanko. Myslimy założyć do e46 2.8i szpere z 25%. Ponoć dyfry z taką szperą były w 3.0i ale czy w każdym? Czy dyfer z 3.0i pasuje p&p do 2.8i? Przełożenia są bodajże różne ale wału nie trzeba zmieniać? Jakieś rady co z tym tematem zrobić? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo M3 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Mialem 330i i nie bylo szpery i z tego co mi wiadomo do e46 dyfercze szpera praktycznie nie do osiagniecia musialbys raczej kombinowac z m3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 To prawda. Tylko z M3. Ewentualnie Leo testuje wynalazek swojego kumpla w swojej uturbionej 330Ci. Z tego co pisał to jest to naprawdę dobrze działający patent. Odezwij się do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tu masz nawet ofertę allegro.pl/szpera-25-bmw-e39-540i-e46-330i-330d-jedyna-turbo-i4990014654.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 na przełożeniu 3.38 w 2.8 ani 3.0 to się nie da jeździć porażka nawet na miasto się nie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja mam 3,38 i jeździ się bardzo dobrze nie wiem skąd to przekonanie że nie da się jeździć. Szpera do e46 nie m3 to tylko custom bo szpera NIE wsytępowała w żadnym modelu nie M. Co do dyfrów to 2,8 i 3.0 w manualu ma przelozenie 2.93 i przócz przedniej falnszy montażwoej do wału jest taki sam, w automaach różnią się wszystkie 3 flansze ale da się je przełożyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ja mam 3,38 i jeździ się bardzo dobrze nie wiem skąd to przekonanie że nie da się jeździć testowałem kilka dni i bez sensu takie przełożenie chyba ze ktoś po mieście tylko jeździ i lubi namachać się lewarkiem biegów , a co to za wykonanie szpery że nie bierze gość odpowiedzialności na drogi publiczne dać 3tyś i bać się że zblokuje dyfer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie. Dać 3 tys i nie mieć atestu który upoważni do wyjazdu na drogi publiczne, tak jak choćby sterowniki EMU master i wiele innych tuningowych rzeczy... które większość posiada a nawet o tym nie wie że taki papier powinien być. Może nie w polsce bo u nas tego nie kontrolują ale w niemczech TUV jest wymagany na wszystko co nie jest ori, jak choćby camber armsy, camber platesy itd itd.... Gość po prostu ma głowę nie po to żeby mu się woda do środka lała... Dla mnie bez sensu jest twój argument bo nikt nie zmienia dyfra dla zabicia czasu tylko w jakimś określonym celu czytaj: krótszy dyfer = lepsze przyspieszenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.