labiel Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Mój problem to ciągłe zalewanie silnika, samochod czasami odpala ale czuc benzyne z wydechu. Nawet w trakcie jazdy. Poprawia się to po rozgrzaniu, ale nawet wtedy podczas odpalenia zalewa. Wymieniłem na razie czujnik ssania i filtr paliwa. czy ktoś ma/miał podobny problem? Słyszałem że są 2 czujniki temperatury, mógłby ktoś mi wskazać gdzie jest 2gi i za co odpowiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian W Opublikowano 24 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam mam silnik m42 u mnie zalewał ponieważ za bardzo mu otworzyłem przepustnicę , na jałowym sprawdź czujnik położenia przepustnicy jakie ma wskazani powinny być do 0.5 chyba volta poszukaj na necie nie pamiętam teraz może być przez to . A dymi mocno jak dodasz mu gazu mój dymił jak parowóz ;-) jak nie to może coś innego. Poza tym miałbyś czarne świece obejrzyj je. U mnie były czarne ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
labiel Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Mam czarne świece jak smoła Z tym uchyleniem chodzi Ci o ustawieni wolnych obrotów - jak nie to jak mam zmniejszyć uchylenie, jak dam za moało obrotów wolnych to słabo pali jak za duż to falują od 1200 do 1400, ale tak czy tak dalej zalewa? Wymieniłem czujnik nr 8, za co odpowiada nr 6, może mam podmienione, u mnie wtyczka nr 8 jest prostokątna a na rys bardziej kwadrat ? TUTAJ LINK: Czujniki. Zmierze jeszcze rezystancje czuj. poł przepustnicy na luzie i podam. Dziękuje za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian W Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Więc w ETK nr 6 nazywa się "czujnik termometru zdalnego" nr 8 to "czujnik temperatury" do czego służy nr 6 nie bardzo wiem musiałbym poszukać. Jak będziesz mierzył ustaw tam żeby nie przekraczało 0,5 to jest prawidłowo tak bynajmniej jak pogrzebałem ustawił mi mechanik. Teraz jak ustawisz sprawdź czy jak dodajesz gazu(wraz z uchyleniem przepustnicy powinna się zmniejszać lub zwiększać wartość)się zmienia jeśli tak to jest ok. U mnie to było przyczyną poza tym powodów może być xxx . Dalej ci już nie pomogę bo nie chcę namieszać . Proponuję podjechać na diagnostykę koszt około 250 zł nie mało ale powinni znaleźć przyczynę. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.