KristoF Opublikowano 21 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Witam. Mam problem z odpalaniem mojej BMW. Wedlug mnie to cos z paliwem. Wydaje mi sie ze jest cos zapchane tylko co? Jak odpalam rano to wszystko ok zapala bez problemu. ale jak chwile pochodzi zgasze i bede chcial ja zapalic to musze krecic ja trzy razy a czesem wiecej. Wkoncu zapali. Poza tym jak jade to czuje jak samochod delikatnie przyspiesza i zwalnia, takie delikatne falowanie, jakby paliwko nie dochodzilo. Czy to pompa paliwa, a moze jakis filt paliwa? Gdzie takowy sie znajduje w E30 316 M40 rok 90? Ile moze kosztowac nowy? A moze to coś innego? Co o tym myslicie? Pozdrawiam wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 21 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Wymien filtry paliwa , jak to Ci nie pomorze mozesz miec padnieta pompe ... Podaje za slabo paliwo a jak auto stoi w miejscu zgaszone nie trzyma go i cofa sie do zbiornika pilujac auto pompujesz paliwko ... Mialem to w poprzedniej E30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Witam filtr paliwa znajduje sie po prawej stronie w komorze silnika! Jest na dole na nad kolu! Filtr paliwa to ta mniejsza puszka! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 jest pod progiem od strony kierowcy przy tylnim kole :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 jest pod progiem od strony kierowcy przy tylnim kole :roll: tam jest pompka , a filtr jest tam przy nadkolu wew <bmw_1> To raczej zapchany filtr będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Nie wiem czy Ci coś to pomoże, ale umnie było to samo i był walnięty krokowy. Pierwszy odpał na zimnym bez problemu, po jakimś czasie żeby odpalić to trzeba było kręcić i kręcić.Po wyczyszczeniu krokowego odpala z obrotu, niezależnie czy ciepły czy zimny. jak odpalam rano to wszystko ok zapala bez problemu tzn, że chyba nie to: Podaje za slabo paliwo a jak auto stoi w miejscu zgaszone nie trzyma go i cofa sie do zbiornika pilujac auto pompujesz paliwko ... Tak czy innaczej podstawa to wymiana filtrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 jest pod progiem od strony kierowcy przy tylnim kole :roll: tam jest pompka , a filtr jest tam przy nadkolu wew <bmw_1> To raczej zapchany filtr będzie w 90 roczniku chyba pompka jest w zbiorniku ? :roll: No chyba ze w tych bociankach malych jest inaczej M20 maja pompy w zbiorniku filtr tam gdzie pisalem wyzej Wiec moge sie mylic lub nie pozdrowionos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 jest pod progiem od strony kierowcy przy tylnim kole :roll: tam jest pompka , a filtr jest tam przy nadkolu wew <bmw_1> To raczej zapchany filtr będzie w 90 roczniku chyba pompka jest w zbiorniku ? :roll: No chyba ze w tych bociankach malych jest inaczej M20 maja pompy w zbiorniku filtr tam gdzie pisalem wyzej Wiec moge sie mylic lub nie pozdrowionos Jest dokładnie tak jak mówi Trolu. ostatnio przy tym grzebałem i ku mojemu zdziwienu pompe znalazłem w baku, w przeciwieństwie do tego co podaje książka :!: Filtr znajduje sie pod końcem lewego progu. Tylko nie wiem czy jest różnica ze wzlędu na pojemność bo mam 2l z 90 r. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 23 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 a ja mam etke i pompa paliwa jest zewnetrzna chociaz silnik swapowany wiec moze instalacja jest ze starego silnika jeszcze a bylo 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.