Koniu Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 moja 318is pali gazu 13-15 w mieście i 10 w trasie !! musisz coś zrobić z tym gazem ja miałem wcześniej nie wyregulowany to spalanie było 15 na trasie to już chyba nie muszę wam pisać ile w mieście !! POZDRO BMW 4 LIFE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 hmmmm... moja zaczęła od niedawna palić po mieście 25l/100 :shock: (M10B18) podejrzewam że reduktor do zrobienia (czyli membramy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 6 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Ja mam 318is i w prawdzie nie mam blosa więc przed regulacją w mieście potrafiła mi zjeść 20l gazu ale rożnie jeździłem teraz po regulacji pali mi w granicach 13/15l w mieście na trasie tak do 100-120 10l !! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 kumpla 318 pali miedzy 12 - 17 po miescie. Nie oszczedza auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 ja mam zagazowana 1.8 i problem tylko ze skaczacymi obrotami ale juz sie dowiedzialem na tym wspanialym forum ze gdzies lapie lewe powietrze i sprawdze to jak najszybciej a co do spalania to jest zalezne od ciezaru prawego kopyta(to moje zdanie) bo swoja bunia moge jechac 120km/h palac 15l ale moge popuscic odrobinke pedal gazu na predkosci nie traci a spalanie spada do 8l tylko trzeba to robic bardzo delikatnie pewnie sami o tym dobrze wiecie POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Koledzy ,jestem w szoku. Moj dobry znajomy mial e30 z 1.8 i ona chcąc-niechcąc jadla mu 11-13l LPG w miescie.Fakt ze kupil to autko od mechanika z Stando i furka byla dopieszczona ale to niewazne.Liczbami ktorymi wy operujecie to moge stwierdzic ze moj Ac.S tyle pali,a serduszko ma troszke pojemniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi-834 Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 <bmw_3> witam moja bunia dzis na trasie zatankowałem sie do pełna zrobiłem 110km i spowrotem zatankowałem sie na tym samym cpn i spaliła mi niecałe 10litrów gazu to tak przy spokojnej jezdzie a mam 318 i z 92r i instalacje sekwencyjną 8) <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 24 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 no dudi to przeciez sekwencja to nie moze spalic za duzo hehe mi na zwyklym starym gazie na trasie pali ok 10l mowie tu o predkosciach 110-130km/h, na sekwencje mnie nie stac bo i tak wrzucilem w nia juz sporo kasy ale zastanawiam sie nad wstawieniem BLOSa o ktorym dowiedzialem sie tutaj i co nieco poczytalem uwazam zo to bardzo dobry pomysl ale narazie zatrzymuje mnie sprawa finansow, ktore nie sa zbyt wielkie a pierwsza rzecza jaka chcem zrobic to wymianka amorkow bo juz nia troszke buja, a bmw powinno sie kleic do drogi a nie skakac jak pingpong, nie wiecie ile moze kosztowac komplet 4amorkow do e36(mowie o takich przecietnych) nie mam na mysli eibach'a czy spax'a POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi-834 Opublikowano 24 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 no tak ale 10 literek przy jezdzie dynamicznej no morze cos wiecej jak dynamicznej a tak przy spokojnej to i ze 2literki mniej spali ale to zalezy powiem szczerze ze jestem zadowolony z takiego spalania bo to i tak wychodzi jakies 20zł na 100km to za takie pieniądze mozna jezdzic i nie załowac sobie <bmw_1> bmw_beer a to co to jest ten B.... co masz zakładac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 no wyczytalem o nim tutaj na forum i dowiedzialem sie ze jest on po to by sterowac dawka gazu, dawke ustawia sie recznie ktora jest identyczna na wszystkich obrotach ponoc dziala bardzo dobrze; a co do pytania jest to gaznik ktory zaklada sie na rure laczaca przeplywomierz z przepustnica mocuje sie dolot gazu z parownika i dolot powietrza i on sobie tam miesza hehe tak ja to zrozumialem a troche poczytalem mysle ze to dobry pomysl i bede mogl wywalic silniczek krokowy:) dwa razy go wymienialem i nadal ciezko trybi nie wiem co jest jak zamontuje BLOSa to powiem co i jak POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Witam!!! Dołączę się do tematu. Jakiś czas temu byłem posiadaczem E30 coupe z M40B18 z gazownią II generacji i szczerze powiem, że spalanie założyciela tematu jest troche duże, moja paliła do 12l gazu na 100km i okolo 2 litry mniej benzyny. gaz nie był "skręcony" ale za to był znosnie dobrze wyregulowany, spadek mocy dawało się odczuć niestety, ale taka to wada II generacji. trasa na jakiej jeżdziłem to około 50% miasto (warszawa) i tyle samo trasa. Dodam jeszcze że spalanie schodziło mi nawet do niecałych 10l gazu. Wydaje mi się że to kwestia utrzymania dobrego stanu pod maską (kable, świece, filtry itp) Dla porównania napisze jeszcze ze teraz jeżdzę E32 M30B35 bez instalacji gazowej i spalanie benzyny bezPB98 na podobnych trasach co E30 wynosi mi góra 11l przy jezdzie dynamicznej do prędkości nawet 180km/h, no i tu pod maską tez panuje odpowiedni stan techniczny:) Pozdrawiam <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 E32 M30B35 bez instalacji gazowej i spalanie benzyny bezPB98 na podobnych trasach co E30 wynosi mi góra 11l przy jezdzie dynamicznej do prędkości nawet 180km/h, Ooooo witam prawie sąsiada. Z tym M30B35 mogę potwierdzić, bo kolega kiedyś miał takie coś i spalanie miał podobne. Wielu ludzi nie mogło uwierzyć, że taki motor pali mniej niż jakaś tam 2u litrówka, nie porównując osiągów. Moje M40B18 po zmianie ze ślizgów na rolki pali 10,5 L gazu średnia z kilku tankowań - ruch raczej miejski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Żeby dać lepsze wyobrażenie tras jakimi jeżdzę napiszę, że do pracy jeżdzę przez Pruszków al. Jerozolimskimi do samego Dw. Zachodniego prawie przed godziną 8.00 rano. Kolega, prawie Sąsiad napewno zrozumie o co mi chodzi <bmw_2> A e30 318i jeżdziłem codziennie o tej porze do pracy i z pracy okolo 16 wiec dośc duże natężenie ruchu było i spalala tak jak pisałem góra 11l, a i dodam że tankowałem gaz na BP (swoja drogą to w Michałowicach własnie) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 mam 1.8 M10 i po miescie pali 14 litrów gazu przy dynamicznej i agresywnej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.