Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E46 330d Forestowy Orient Express


Forest

Rekomendowane odpowiedzi

Marzec 2009

khvnacBl.jpg

Wrzesień 2014

R5TURLal.jpg

Kod typu AL91

Typ 330D (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 135

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)

Data prod. 2000-10-17

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

P337A M SPORTS PACKAGE M Pakiet sportowy

S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku (worek na narty/składana kanapa)

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotele sportowe

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatyczna klimatyzacja

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M Technic Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Wysoki połysk Shadow-Line

S772A INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE karbonowe listwy wewnętrzne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Obicie podsufitki, czarny antracyt

S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LT/ALY WHEELS Obr. BMW, st. le. indywid.

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi po niemiecku

S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni

S520A FOGLIGHTS Reflektor przeciwmgłowy

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

Auto w moich rękach od 6 lat.

Przyjechała do Polski ze Szwajcari z uszkodzonym przodem (widziałem zdjęcia od poprzedniego właściciela - uszkodzony lewy przód).

Facet wymienił maskę i lampy na poliftowe (ori ksenon, z działającymi spryskiwaczami).

Pojechałem po nią do Lublina, sprawdziłem ją w warsztacie specjalizującym się w naprawach BMW.

Nie było się do czego przyczepić, historia serwisowa OK, przebieg potwierdzony 154 tyś.

Z Lubelszczyzny wróciliśmy już razem.

Na początku traktowałem ją jak żonę, gdy pojawiła sie prawdziwa żona została kochanką :)

Spędziłem z nią sporo czasu i przyznam szczerze, że piękny to był czas.

Ci którzy mnie znają wiedzą, że było to moje oczko w głowie, poświęciłem temu autku mnóstwo czasu, włożyłem w nią ogrom serca i kasy.

Wszelkie naprawy wykonywane na bieżąco, nigdy auto nie jeździło z jakąś usterką, od razu trafiało na warsztat i dostawało nowe części.

Nigdy nie przekraczałem 2000 onr./min. nim silnik nie osiągnął optymalnej temperatury i zawsze, nawet po spokojnej jeździe chłodziłem turbo.

Olej Mobil X-clean wymieniany co 10 tyś., wszystkie filtry łącznie z odmą olejową wymieniane co drugą wymianę oleju.

Cała nasza historia do prześledzenia tutaj (link):

http://www.maxbimmer.pl/f29/%5Bforest%5D-e46-orient-express-7665/

Tak na szybko co w ciągu tych lat zmieniłem:

- zderzaki przód i tył mpakiet

- kierownica mpakiet

UsOuK7xl.jpg

- gałka zmiany biegów mpakiet

kz13qX7l.jpg

- podstopnica mpakiet (obecnie oklejona folią carbonową 3M którą w każdej chwili można bez problemu usunąć)

dzMVTXJl.jpg

- mieszki z alcantary

VekERLGl.jpg

FLS1yPtl.jpg

- bixenon, regeneracja soczewek plus Black Hella

mKwAt8jl.jpg

KTIPnYel.jpg

q68TWmTl.jpg

- czarne nerki oklejone folią 3M MAT

uWxvbNfl.jpg

- tylny dyfuzor carbon (nie folia, prawdziwe włókno)

xRtiEe1l.jpg

- czarne ramki zegarów plus carbonowa okleina

WO5yviyl.jpg

IiC7qU8l.jpg

- rozpórka na przodzie

ruoyyg7l.jpg

- wszystkie kierunki orange

- tylne lampy LED przerobione na orange

Jx53s8Ql.jpg

- dedykowany tłumik Remusa kupiony jako nowy (koszt 478 euro) - naprawdę pięknie brzmi

PXyfUj0l.jpg

yP1ETvcl.jpg

MPfTuM7l.jpg

LINK DO SKLEPU

Sportschalldämpfer mit 2 Endrohren ? 76 mm - REMUS

- zawieszenie gwintowane AP APX z regulacją twardości (jeszcze na gwarancji), kupione w DBTuning Wrocław

p3GvUCxl.jpg

LINK DO SKLEPU

Zawieszenie gwintowane z regulacją twardości AP BMW 3er Sedan Coupe Cabrio Touring E46 - DB Tuning - Wrocław

- większy intercooler 550x180x65

AGVr5pMl.jpg

- większa turbosprężarka z E60, model GT2260V

tgMrn5Vl.jpg

60DlXTxl.jpg

- mapa silnika zmieniona w Jetronik Wrocław, obecnie 236 KM i 511 Nm

8S0HGYyl.jpg

W ostatnim czasie wymienione:

- świece żarowe Bosch razem z pierścieniami zabezpieczającymi

- podpora wału Febi

- komplet pasków Contitech

eldOeD8l.jpg

- rolki Febi, rolka napinacza i napinacz Ruville

- pompa podprogowa Pierburg

- poduszki silnika

OunId8Ml.jpg

- łącznik elastyczny wału Lemforder

FWaL0zHl.jpg

- tuleje tylnego zawieszenia Lemforder

pa9uaDEl.jpg

j12ElNAl.jpg

7UagqNCl.jpg

- przednie klocki Green Stuff

VH12CI7l.jpg

7R1qXiQl.jpg

- tylne klocki i szczęki ręcznego Textar

PH9Enlfl.jpg

- chłodnica wody Nissens

o9D4ZLQl.jpg

- tuleja dyfra Lemforder

62tPCCMl.jpg

- tarcza sprzęgłowa z kevlaru, docisk z 218 KM i łożysko sprzęgła, szlif koła dwumasowego (miało wlecieć nowe ale w warsztacie u Leo okazało sie, że dwumas nie ma żadnych luzów, jest tylko troche przypieczony).

LHJKLEfl.jpg

- pompka spryskiwacza ksenonu

eSaln8Fl.jpg

Gratis dorzucam:

- splittery carbonowe na przód

IDQmgb8l.jpg

- ori obrysówki na przód i tył

yh97XLWl.jpg

- ori listwę pod tablicę US style

Apir8lcl.jpg

- ori listwę w zderzak dla zwolenników jazdy bez blachy

XaTsL3pl.jpg

- tylna rozpórka (obecnie u Leo w warsztacie)

- ori tłumik końcowy

Kilka zdjęć i filmów:

jd3eXdol.jpg

zVbnV7fl.jpg

aDSXgdUl.jpg

22FvYvBl.jpg

SvBDMCtl.jpg

Nie jestem handlarzem, auto robiłem dla siebie i nie uznawałem półśrodków.

Auto jest sprawne, nie posiada żadnych wad ukrytych i chętnie odpowiem na wszelkie pytania osoby zainteresowanej kupnem.

Aktualny przebieg to 265 tyś. Jak na diesla to żaden przebieg, wszystkie wtryskiwacze igła, co oczywiście potwierdzi podpięcie pod kompa.

Auto przez cały czas gdy było w moich rękach serwisowane w BMW Majewski Brzeg, Czakss Garage i ostatnio u Leo.

Na chwilę obecną przydałoby się ogarnąć:

- konserwację podwozia

- wymienić pompę wspomagania - koszt regeneracji ori pompy między 420 a 480 zł we Wrocławiu

- maska ma trochę obić od kamieni, tylny zderzak kilka rys

Wyrażam zgodę na sprawdzenie auta w wybranym, dowolnym warsztacie, koszt oczywiście po stronie kupującego.

Nie interesuje mnie żadna zamiana, w grę wchodzi wyłącznie rozliczenie gotówkowe.

BBS RC 18" nie są wliczone w cenę sprzedaży, dałem za nie w tym roku 5500 zł plus 1000 zł za nowe Yokohama Parada na tyle.

Jeśli ktoś będzie nimi zainteresowany możemy ponegocjować.

Nie pali mi sie strasznie ze sprzedażą, chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu coś mocniejszego i to jest JEDYNY powód chęci sprzedaży.

Cena jaka mnie w chwili obecnej interesuje to 26 900 zł do rozsądnej negocjacji (dla forum 500 zł mniej).

Wiem, że na allegro ten rocznik można kupić w mniejszych pieniądzach ale wiem też w jakim stanie na ogół są tam auta.

Tel. 796 534 597

Auto można obejrzeć w Oławie, Lubinie lub Wrocławiu po uprzednim umówieniu.

Edytowane przez Forest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...