Forest Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Marzec 2009 Wrzesień 2014 Kod typu AL91 Typ 330D (EUR) Typoszereg E E46 (4) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M57 Pojemność skokowa 3.00 Moc 135 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317) Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT) Data prod. 2000-10-17 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką P337A M SPORTS PACKAGE M Pakiet sportowy S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku (worek na narty/składana kanapa) S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotele sportowe S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatyczna klimatyzacja S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M Technic Pakiet aerodynamiczny S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Wysoki połysk Shadow-Line S772A INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE karbonowe listwy wewnętrzne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Obicie podsufitki, czarny antracyt S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe S788A M LT/ALY WHEELS Obr. BMW, st. le. indywid. S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi po niemiecku S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn. Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni S520A FOGLIGHTS Reflektor przeciwmgłowy S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki Auto w moich rękach od 6 lat. Przyjechała do Polski ze Szwajcari z uszkodzonym przodem (widziałem zdjęcia od poprzedniego właściciela - uszkodzony lewy przód). Facet wymienił maskę i lampy na poliftowe (ori ksenon, z działającymi spryskiwaczami). Pojechałem po nią do Lublina, sprawdziłem ją w warsztacie specjalizującym się w naprawach BMW. Nie było się do czego przyczepić, historia serwisowa OK, przebieg potwierdzony 154 tyś. Z Lubelszczyzny wróciliśmy już razem. Na początku traktowałem ją jak żonę, gdy pojawiła sie prawdziwa żona została kochanką Spędziłem z nią sporo czasu i przyznam szczerze, że piękny to był czas. Ci którzy mnie znają wiedzą, że było to moje oczko w głowie, poświęciłem temu autku mnóstwo czasu, włożyłem w nią ogrom serca i kasy. Wszelkie naprawy wykonywane na bieżąco, nigdy auto nie jeździło z jakąś usterką, od razu trafiało na warsztat i dostawało nowe części. Nigdy nie przekraczałem 2000 onr./min. nim silnik nie osiągnął optymalnej temperatury i zawsze, nawet po spokojnej jeździe chłodziłem turbo. Olej Mobil X-clean wymieniany co 10 tyś., wszystkie filtry łącznie z odmą olejową wymieniane co drugą wymianę oleju. Cała nasza historia do prześledzenia tutaj (link): http://www.maxbimmer.pl/f29/%5Bforest%5D-e46-orient-express-7665/ Tak na szybko co w ciągu tych lat zmieniłem: - zderzaki przód i tył mpakiet - kierownica mpakiet - gałka zmiany biegów mpakiet - podstopnica mpakiet (obecnie oklejona folią carbonową 3M którą w każdej chwili można bez problemu usunąć) - mieszki z alcantary - bixenon, regeneracja soczewek plus Black Hella - czarne nerki oklejone folią 3M MAT - tylny dyfuzor carbon (nie folia, prawdziwe włókno) - czarne ramki zegarów plus carbonowa okleina - rozpórka na przodzie - wszystkie kierunki orange - tylne lampy LED przerobione na orange - dedykowany tłumik Remusa kupiony jako nowy (koszt 478 euro) - naprawdę pięknie brzmi LINK DO SKLEPU Sportschalldämpfer mit 2 Endrohren ? 76 mm - REMUS - zawieszenie gwintowane AP APX z regulacją twardości (jeszcze na gwarancji), kupione w DBTuning Wrocław LINK DO SKLEPU Zawieszenie gwintowane z regulacją twardości AP BMW 3er Sedan Coupe Cabrio Touring E46 - DB Tuning - Wrocław - większy intercooler 550x180x65 - większa turbosprężarka z E60, model GT2260V - mapa silnika zmieniona w Jetronik Wrocław, obecnie 236 KM i 511 Nm W ostatnim czasie wymienione: - świece żarowe Bosch razem z pierścieniami zabezpieczającymi - podpora wału Febi - komplet pasków Contitech - rolki Febi, rolka napinacza i napinacz Ruville - pompa podprogowa Pierburg - poduszki silnika - łącznik elastyczny wału Lemforder - tuleje tylnego zawieszenia Lemforder - przednie klocki Green Stuff - tylne klocki i szczęki ręcznego Textar - chłodnica wody Nissens - tuleja dyfra Lemforder - tarcza sprzęgłowa z kevlaru, docisk z 218 KM i łożysko sprzęgła, szlif koła dwumasowego (miało wlecieć nowe ale w warsztacie u Leo okazało sie, że dwumas nie ma żadnych luzów, jest tylko troche przypieczony). - pompka spryskiwacza ksenonu Gratis dorzucam: - splittery carbonowe na przód - ori obrysówki na przód i tył - ori listwę pod tablicę US style - ori listwę w zderzak dla zwolenników jazdy bez blachy - tylna rozpórka (obecnie u Leo w warsztacie) - ori tłumik końcowy Kilka zdjęć i filmów: Nie jestem handlarzem, auto robiłem dla siebie i nie uznawałem półśrodków. Auto jest sprawne, nie posiada żadnych wad ukrytych i chętnie odpowiem na wszelkie pytania osoby zainteresowanej kupnem. Aktualny przebieg to 265 tyś. Jak na diesla to żaden przebieg, wszystkie wtryskiwacze igła, co oczywiście potwierdzi podpięcie pod kompa. Auto przez cały czas gdy było w moich rękach serwisowane w BMW Majewski Brzeg, Czakss Garage i ostatnio u Leo. Na chwilę obecną przydałoby się ogarnąć: - konserwację podwozia - wymienić pompę wspomagania - koszt regeneracji ori pompy między 420 a 480 zł we Wrocławiu - maska ma trochę obić od kamieni, tylny zderzak kilka rys Wyrażam zgodę na sprawdzenie auta w wybranym, dowolnym warsztacie, koszt oczywiście po stronie kupującego. Nie interesuje mnie żadna zamiana, w grę wchodzi wyłącznie rozliczenie gotówkowe. BBS RC 18" nie są wliczone w cenę sprzedaży, dałem za nie w tym roku 5500 zł plus 1000 zł za nowe Yokohama Parada na tyle. Jeśli ktoś będzie nimi zainteresowany możemy ponegocjować. Nie pali mi sie strasznie ze sprzedażą, chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu coś mocniejszego i to jest JEDYNY powód chęci sprzedaży. Cena jaka mnie w chwili obecnej interesuje to 26 900 zł do rozsądnej negocjacji (dla forum 500 zł mniej). Wiem, że na allegro ten rocznik można kupić w mniejszych pieniądzach ale wiem też w jakim stanie na ogół są tam auta. Tel. 796 534 597 Auto można obejrzeć w Oławie, Lubinie lub Wrocławiu po uprzednim umówieniu. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Forest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Panie Szefie wszystkich szefów chyba śmietnik bo nie widzę ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 To chyba musisz okulistę zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ok już wszystko jasne na telefonie w Tapatalku nie było widać tego zdania. Koniec spamu bmw_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi