Markus9292 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Siema Chciałbym się dowiedzieć informacyjnie co bym musiał kupić i co przerobić, żeby uturbić moje M54B22. Jakie turbo, może być z Audi, Volvo albo czegoś innego czy musi być dedykowane pod ten silnik? Może ktoś z was już bawił się w to wątek stworzyłem po to, żeby na razie się dowiedzieć, a nie już zakładać wszystko Dzięki za informacje Może i jest to nie opłacalne, lepszy swap czy coś ale chciałbym się tylko dowiedzieć tych informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Myślę że koszty spokojnie osiagną wartość twojej e46 :lol: moja krótka rada karnij się taką m54b30 bo między twoim to przepaść a taki 3.0 już daje frajde z jazdy a kompletny swap za 3tyś na allegro wystawiaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Dokładnie.Takie e46 330i ma nie wiele gorsze osiągi niż e39 540 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Dokładnie.Takie e46 330i ma nie wiele gorsze osiągi niż e39 540 Ze co? Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 M54B22 i turbo? Taniej będzie przeszczepić tam B30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Chyba,że części znajdzie się używane i samemu się wszystko zrobi.Jednak dochodzi koszt zestrojenia tego aby to jeździło więc jak wyżej koledzy piszą taniej wyjdzie swap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 a ja napisze troche inaczej. Jak masz hajs i pogodzisz sie z tym ze to nigdy ci się nie zwróci to zorientował bym się jaki potencjał ma taki silnik. Np. www.k64.pl www.garage.k64.pl www.performance.k64.pl SKLEP k64.pl - turbiny gt35 repliki , zawory wastegate blow off , mbc www.garage.pl SKLEP repliki gt35 - BMW TURBO k64 & KOMPRESOR PERFORMANCE TURBOCHARGER SUPERCHARGER GT35 GT40 M50 M52 S50 S52 k64@tlen.pl chłopaki mają temat ogarnięty na maxa. Sprzedają nawet gotowe kity do BWM (turbiny, przekładki pod głowice itd.). Wszystko pewne i sprawdzone bo sporo projektów zrobili. o niektórych rodzynkach można poczytać na racingforum. Z tego co sie orientowałem to największą popularnością cieszą się silniki M50( ze względu na żeliwny blok, bodajże) Z takiego spokojnie wyciska się 450KM happy_bmw Swap na pewno wyjdzie taniej ale nie robi takiego przeciągu jak uturbione bmw :BMW fuck Mercedes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ze co? Zgadza się: 540i ma 6,4s do "setki" a 330i 6,5s. Masa robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 W sumie to wszędzie jest napisane że 540 ma 6,2 do setki ale to i tak niewielka różnica w porównaniu z lżejszym e46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 A propos turbo w m54b22 to nie najlepszy pomysł. Z tego co pamiętam w tym silniku denko tłoka nie jest chłodzone olejem... w m54b25 i b30 już jest. Tak czy inaczej byłby to pierwszy projekt w PL także czemu nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Kolega chyba myslał,że za kilka stów zrobi z auta rakietę Ale musiałby wsadzić prawie wartość auta więc...Polecam wsadzić mocniejszy piec i resztę chociaż i tak może się zdziwić jak będzie chciał wszystko na tiptop i zobaczy jakie wyjdą koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Temat jakich milion, każdy by chciał... tylko chciał. m54b22 i turbo to strasznie poroniony pomysł bo musisz mieć minimum 20 tys żeby wogóle myśleć o dobrym tubo z przygotowaniem silnika. W ten motor możesz dmuchnąć o,3 może 0,4 bara bez otwierania motoru i to koniec jego wyzymałości. Jak hubert zauważył ten silnik nie ma chłodzonego denka tłoka, ma tłoki z kartonu i mało przepustową głowicę. Generalnie nie jest prostym silnikiem do budowy turbo. Na twoim miejscu włożył bym 3.0 i cieszył się bezawaryjością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.