chris Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Hej, Widziałem ten temat już u was gdzieś, ale chciałem wrzucić swoje fotki i upewnić się, że o to samo chodzi - z przodu wycieka mi olej: Model E46 320i Touring 170KM, rocznik 2002. Mam zamiar podjechać z tym ponownie do warsztatu, bo wcześniej sprawdzaliśmy już ten wyciek, ale ciężko go zlokalizować, więc silnik był umyty i teraz po przejechaniu ok. 60km jest znowu cały od spodu mokry Tutaj fotki: http://s1.fotowrzut.pl/IRCAZ88EAF/1.jpg http://s1.fotowrzut.pl/NPVTX87REP/1.jpg W tamtym poście ktoś pisał, że do wymiany jest uszczelka pod obudową filtra oleju, którą już zamówiłem. Była też mowa o wymianie o-ringów przy 2 zaworach upustowych - czy to jest standard w tej awarii (czekam na tą uszczelkę i dopiero jadę do mechanika, więc nie wiem czy to też warto mu powiedzieć?) Jeśli tak, to gdzie można dostać te o-ringi pasujące do tego modelu? Dzięki! Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 99% że wyciek jest z pod podstawy oleju,robilem takie coś w e60 z tym motorem i u brata w m52tu w e 46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ściągnij pokrywę silnika dolna i wtedy umyj, zobaczysz skąd cieknie. Nic tu nie widać, może to simering na wale. Co do obudowy filtra oleju znam ten temat doskonale bo robilem go u siebie dwa razy. Oringi są dostępne jednak nie w motoryzacyjnym, a w specjalnym sklepie gdzie maja takie rzeczy ze skokiem co 1mm oringu. Ogólnie jak wymienisz oring to zaklej te otwory jeszcze klejem epoksydowym. Kolejna sprawa jaka masz obudowę bo sa chyba z trzy rodzaje, chociaż powinna byc u ciebie ta poprawiona. Wklej zdjęcie z pod maski, wyciek z podstawy filtra oleju jesteś w stanie sam zdiagnozować zaglądając od góry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 szakal, ponury Dzięki za rady. W piątek podjadę z tym do warsztatu i dam wam znać co w końcu wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Potwierdzam, sam się o tym przekonałem. najpierw została uszczelniona miska wraz z upustem, jednak problem się pojawił ponownie, po uszczelnieniu obudowy filtra mam już spokój... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Moze być miska,podstawa filtra albo uczelniacz wału.O uszczelce pokrywy zaworów nie piszę bo wycieki widać. Polecam przy uszczelnianiu silnika wymienić odmę jeśli nie była wymieniana bo inaczej zrobisz syzyfową pracę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 U mnie cieknie z podstawy filtra, ale nie mam tak zalane jak Ty. Bede wymienial wraqz z odmą bo pewnie noe byla od nowosci ruszana. Leo mial mi dac znac ile to bd kosztowac no i kiedy bedzie mial czas. A roboty troche jest z tym ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Hmm mam ten sam problem. Cieknie jak z kranu. U mnje widac ze z walu korbowego. E60 M54B22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Wiem z doswiadczenia duze wycieki oleju w tych motorach to podstawa filtra oleju,czesto to wyglada jak z pod miski,z podstawa jest mniej roboty,i czesto efekty sa bardziej widoczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Wiem z doswiadczenia duze wycieki oleju w tych motorach to podstawa filtra oleju,czesto to wyglada jak z pod miski,z podstawa jest mniej roboty,i czesto efekty sa bardziej widoczne U mnie objawiało się tym, że nie ciekło ciurkiem tylko od czasu do czasu nastąpił wyciek delikatny, jednak po czasie już była kałuża pod autem, ale teraz spokój już z tym mam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.