Georgii Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Ciągle po skasowaniu błedu pojawia się spowrotem.Błąd w silniku lambda 1 czy sonda padła ? Dodam,że auto jeździ normalnie ale ten błąd pojwia się zawsze kiedy go skasuje.Grzałki dwóch sond grzeją normalnie jak na pierwszym screenie. Screeny z inpy pokazują,że wartości sondy 1 stoją w miejscu,a sonda druga ładnie pracuje wartość idzie w dół i do góry czyli sonda 2 jest ok. Czy wymieniać odrazu sonde 1 ? Czy po wymianie należy kasować też adaptację ? Przewody sond 1 i 2 różnią się? Może ktoś ma do sprzedania sprawną sondę o numerach 1427884 siemens to proszę PW. Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Mam ten sam problem, sondy pracują w swoim zakresie, a jak skasuje to znowu się pojawia. Tylko że u mnie na cylindrach 4-6. Czasami tylko jak silnik jest zimny to zaczyna nierówno pracować, ale to nie zawsze, a jak się zagrzeje to wszystko się normuje. Wysłane z mojego LG G2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Kolego to nie masz tego samego bo u mnie jak się rozgrzeje to sonda 1 nie pracuje,a działa jej tylko grzanie. Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Jak u Ciebie z odmą, ewentualnie z uszczelnieniem powietrza z zewnątrz? Może to powoduje te zakłócenia. Ja kiedyś czytałem na jakimś forum, że " sonda potrzebuje około 2-3 min na gorącym silniku żeby poprawnie pracować więc silnik jedzie z mapy bez korekcji", " Jak sonda zaczyna pracować i koryguje lewe powietrze to zaczyna pracować nierówno"-cytaty żywcem z innego forum BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Mi wywala błąd zwarcia. 202 jak się nie mylę. Wysłane z mojego LG G2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Kolego auto czy gorące czy nie sonda 1 nie zmienia parametrów(nie działa) jak na screenach wyżej. Tomasso12 tak nie jest,bo sondy pracują zawsze nie tylko na gorącym silniku sprawdzałem przy wymianie. Może foto z opisem,która sonda odpowiada za jakie cylindry przyda się komuś na przyszłość silnik m52. Podłaczyłem auto pod kompa jak na biegu jałowym coś lekko silnik telepał,ale są również inne objawy uszkodzonej sondy np.gwałtowny spadek mocy czy dynamiki silnika.Aby to stwierdzić,trzeba jednak najpierw wykluczyć nieprawidłowe funkcjonowanie np. zasyfionego filtra powietrza,paliwa,świec,przewodów zapłonowych,cewek zapłonowych,krokowy,przepływomierz i czasem przepustnica.Kiedy po ich sprawdzeniu i ewentualnej wymianie silnik nadal pracuje nierówno,wtedy prawie na pewno mamy uszkodzoną sonde.Dobrze,że można podłaczyć auto pod kompa i sprawdzić parametry pracy silnika i reszty.Tak najszybciej znajdziemy przyczynę. Sonda wymieniona na taką samą ori siemens Bmw i wszystko cacy-diagnoza uwalone ogniowo w środku.Grzałka działała i tyle.Przewody sprawodzone i żadngo uszkodzenia nie było. Po wymianie sondy 1 skasowaniu błedu i adaptacji auto śmiga pięknie Drgań silnika nie stwierdzono oraz auto stało się bardziej dynamiczne i lepiej reaguje na prawą nogę bmw_1 Edytowane 7 Grudnia 2014 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 No widzisz,czyli jak komputer pokazuje że nie działa- to do wymiany:lol:Teraz ciesz się ze sprawnego autakuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Kolego Długi komp pokazał błąd sondy,ale wiesz czasem błąd taki pokazuje się z innych przyczyn więc trzeba się upewnić.Najczęściej uboga czy zbyt bogata mieszanka paliwowa i będziesz miał błedy.Pokazują się jak np.pada wtrysk paliwa albo auto zasilane jest lpg i pada wtrysk-wtryski i zalewają albo nie wyrabiają,jak reduktor pada,albo jak instalacja źle ustawiona też będą błędy sond.Przy dobrych podzespołach instalacji lpg i przy dobrym ustawieniu nie ma prawa wyskakiwać błąd sond. Więc nie zawsze tylko wymiana.Podobnie jest z silniczkiem krokowym pojawi się błąd "krokowca",a wystarczy najczęściej wyczyścić bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 No widzisz,czyli jak komputer pokazuje że nie działa- to do wymiany nie do końca, wszystko zależy od tego jak ta sonda się zachowuje, sam błąd może świadczyć nie tylko o uwalonej sondzie , ale też o nie prawidłowym składzie mieszanki, w tym przypadku u grzegorza było widać ze ewidentnie sonda jest uszkodzona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Hej mam 2x sondy na handel dzialajace sprawdzane pod inpa cena za 2 szt szt 120 radze wziasc dwie towar deficytowy;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 nie do końca, wszystko zależy od tego jak ta sonda się zachowuje, sam błąd może świadczyć nie tylko o uwalonej sondzie , ale też o nie prawidłowym składzie mieszanki, w tym przypadku u grzegorza było widać ze ewidentnie sonda jest uszkodzona Właśnie o to mi chodziło że u niego było ewidentnie widać że sonda padła i do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 "Jedziemy ze stałą predkością wartość utrzymuje się na poziomie 0,5V."???? Podczas jazdy ze stałymi prędkościami obrotowymi silnika sondy też muszą oscylować 0-1V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgadam się z tym,że sonda pracuje jak dodamy gazu,sprawdzałem to na zimnym i gorącym silniku.Po wymianie jak to nazwał kolega "zawieszonej sondy" auto zbiera się lepiej to pewne sprawdziłem. Więc warto sprawdzić sondy jak auto pracuje nie tak jak powinno happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.