pizmakos Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam, moja BMW 5 2.0 DISEL 2006 r zgasła mi podczas jazdy . wymieniłem filt paliwa po kilku dniach znowu zgasła proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 podpinałeś pod komputer??? to nie jest maluch co zdiagnozujesz usterke prostym domowym sposobem trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić błędy ew jakie ciśnienie dają pompy itd itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 podpinałeś pod komputer???to nie jest maluch co zdiagnozujesz usterke prostym domowym sposobem trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić błędy ew jakie ciśnienie dają pompy itd itp X2 Jak by co wal na PW to albo się umówimy to ci podepnę pod moja inpe albo dam na miary na kogoś kto ogarnie. Możesz też śmiało podjechać do LEO to na bank ci zdiagnozuje auto i powie co trzeba zrobić. Tel do Leo 605 858 540 Pozdro Oli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pizmakos Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) podpinałeś pod komputer???to nie jest maluch co zdiagnozujesz usterke prostym domowym sposobem trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić błędy ew jakie ciśnienie dają pompy itd itp Błedy na komputerze CED 408, 4d00, 447b , 480A , ogrzewanie filtra paliwa, niedrożny filtr cząsteczek stałych. Ciśnienie 410,8 bar, przy gazowaniu 1580,0 proszę o pomoc co jest że gasnie . Edytowane 3 Grudnia 2014 przez pizmakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Błedy na komputerze CED 408, 4d00, 447b , 480A , ogrzewanie filtra paliwa, niedrożny filtr cząsteczek stałych. Ciśnienie 410,8 bar, przy gazowaniu 1580,0 proszę o pomoc co jest że gasnie . No to masz odpowiedź. Zapchany na amen DPF. Spróbuj dziada wypalić ale liczby nie są za ciekawe. Na wolnych jak dobrze kojarzę powinno być max 65 bar. Jak się nie uda wypalić zawsze można wyciąć ale trzeba potem go wywalić z programu silnika. Leo Ci w tym pomoże. Przy wywalaniu DPFa z programu warto od razu zrobić jakiś sofcik. Jak coś to podam ci na PW namiary na kogoś kto ci to zrobi za rozsądną kasę i solidnie a wkład DPFa sprzedasz. Pozdro Oli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Jak wyżej, jesli cenisz sobie ekologię to można spróbować go wypalić, po takich wartościach jak podałeś trzeba troszkę posymulować warunki pracy dpf`a co by sterownik puścił procedurę (do zrobienia). Jeśli jednak ci na tym nie zależy proponuję posłuchać oliego i wywalić filtr a jego miejsce ładnego DP co do samej usterki nie radzę jeździć z czymś takim bo za chwilę będziesz miał turbinę do wymiany (o ile już nie jest skoro auto samo gaśnie i jest to spowodowane niedrożnym dpf`em to ciśnienie musi być tak duże że odcina paliwo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pizmakos Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 ile kosztuje wypalenie filtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.