matiswidnica Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Cześć mam problem z tyłem samochodu a mianowicie gdy tylne koło wjedzie na jakąś dziure bądź inna nieprawidłowość na drodze to tył mi ucieka. Przy większych prędkościach trzeba nieźle kątrowac mam tak od kilku dni i boję się że to coś poważnego. Za takie zachowanie auta może być odpowiedzialna tuleja pływająca?? Dodam że kierownica mi bardzo lata na nierównościach i bardzo się prowadzi po koleinach trzeba bardzo mocno trzymać kierownice i cały czas skręcać i trzymać auto w linii prostej , może jakieś luzy czy coś, co myślicie? Dzięki za każdą odpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej3131 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ja "myszkowanie" tyłu przy najechaniu na dziurę miałem właśnie przy tulejach pływających. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ehh...Może udasz się do jakiegoś warsztatu i przetrzepiesz zawieszenie.Tylko nie zdziw się jak zacznie mówić co ma luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Robilem taka e46 w wakacje prowadzila sie tak jak twoja w tylnym wozku do wymiany byly 4ry tuleje polecam tez sprawdzic luzy i zbieznosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ok podjadę jutro albo czwartek na diagnostykę i zobaczę tył, ostatnio wiele problemów się zrobiło w samochodzie ale twardo wszytko naprawiam, dzięki Pany za rady, aż mi głupio było pisać następnego posta w dziale naprawa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 DIAGNOZA: Rozlany lewy tylny amortyzator. a przod ustawic zbierzność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.