Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Parametry INPA


długi

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie.Od razu piszę że szukałem informacji w szukajce ale są szczątkowe i nie jedno znaczne,ale do sedna.

Czy mógł by ktoś napisać jakie konkretnie powinny być parametry poszczególnych urządzeń w analogowych oknach w inpie.Głównie chodzi mi o silnik.Jakie prawidłowe parametry powinien mieć przepływomierz,jakie sondy lambda i te wszystkie które się wyświetlają jako analogowe(cylindry,napięcia,korekty itp.).Wiem że trzeba je robić na rozgrzanym silniku ale czy sprawdzać na jałowym czy podczas jazdy?Gdyby ktoś to w miarę dokładnie opisał pomogło by to wielu użytkownikom inpy i zmniejszyło by ilość zakładanych tematów.Cóż z tego że inpę mam od długiego czasu jak służy mi ona do sprawdzania i kasowania błędów oraz inspekcji:bag: Konkretnie chodzi mi o silnik m25b28 ale myślę że parametry są takie same dla większości(przynajmniej dla benzyniaków)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kolego Długi będzie jak pójdziesz do auta i porobisz screeny z tego co Cię interesuje.Załadujesz je tu,a znawcy napiszą czy jest wszystko okej we wskazaniach.

I jak wyżej napisał kolega Efendi do bardziej dokładnej diagnozy inpa za słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że od inpy lepszy jest dis ale on chyba nie chodzi z kablem na usb tylko com a ja w laptopie nie mam wejścia com nie stety.Georgii,wiem że mogę wstawić screeny i wszystko mi tu wyjaśnią i doradzą ale mi chodziło żeby nikomu głowy nie zawracać i czasem coś profilaktycznie sprawdzić,nawet jak nic się nie dzieje.Mimo wszystko dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na samym kablu dis nie działa.Musiałbyś mieć całkiem inny interfejs oraz port com jak napisałeś.

To oco pytałeś to parametry przepływki: na wolnych powinno być ok 12-16 kg/h a po przegazówce powyżej 350 kg/h.

Korekcie powinny być wszystkie ok 0 jeśli latają od 0 trochę wyżej też jest ok.Jeśli są wysoko ok 1000 i wyżej to jest coś nie tak.

Jeśli chodzi o sondy czy też inne odczyty to na yt jest trochę filmików z inpą :)

Tylko pamiętaj,że inpa to nie profesjonalny program i czasem pokazuje dziwne wyniki a wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Odgrzeje kotleta.

Jesli chodzi o przepływke nie wiem czy w BMW jest tak samo jak w Audi, ale w swojej A8 przepływke sprawdzam w nastepujący sposób.

wyjezdzam na trasę 2,5tys obr 3bieg(oczywiście komp podpiety i logi dynamiczne właczone) i wciskamy gaz do dechy aż dojdzie do czerwonego pola.

I teraz w przypadku mojego silnika 334KM przepływka powinna pokazywac przy max obciązeniu 267g/s a liczy się to tak:

Moc auta x 0,8 = wartość jaka powinna byc pokazana podczas max obciazenia.

CZy w BMW też tak mozna liczyć

M52B20

150KM x0.8 = 120g/s

CZyli przepływka w M52B20 150Km powinna pokazywać cos koło 432kg/h

patrząc na wolne obroty nie zawsze wyjdzie niedomaganie przepływki bo na wolnych ona może pokazywac dobrze, zreszta musiała by byc wypieta całkowicie by można było stwierdzić na wolnych obrotach że przepływka kuleje, na wolnych to krokowiec pracuje ;-)

Poprawcie mnie jeśli sie mylę.

I dajcie reszte bloków pomiarowych z wartościami :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...