marex666 Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam, mam jeden wtrysk z końcówką 661 i pozostałe 3szt 609 które już kuleją. Podobno najlepiej z tym silnikiem wspołpracują 661 dla EUR3, Czy jakbym zamontował przykładowo 836 EUR4 to byłby jakiś dużo problem? Bo nie ukrywam że bardzo ciężko znaleźć te 661. Proszę o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 nie słyszałem jeszcze o 2litrowym dieslu z oznaczeniem m57n :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 609 to wtryski ktore topiły tłoki jeśli masz 3 szt takich wtryskó to uciekaj zn imi czym prędzej 836 a co za tym idzie norma euro 4 to zupelnie inne wtryski przeznaczone do supelnie innych tłoków a co za tym idzie komory spalania w nich zrobionej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Mam swoje na sprzedaz z m57n jesli jestes zainteresowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.