Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e30 wąska lampa


DANKIN

Rekomendowane odpowiedzi

Z błotnikami bym uważał znam z własnego przypadku. Zdjęcami nie zaszlał - poproś o jakiejś zbliżenia na te błotniki albo niech ściąga i pokazuje stan pod nimi. :bag: No i wnętrze, bagażnik dół itd - bo masz prucia po nią to po co marnować kasę na paliwo. Choć zaraz padną teksty że w takiej cenie wybrzydzać to tamto - dlatego róbta co chceta w takim rozmachu.

Z prawej strony nie wiem czy dolny odcinek błotnika jest zjedzony czy jakaś masa jest na to naniesiona (?) Jak żre od strony pasażera może być niespodzianka po ściągnięciu nadkola (ostatnio przerabiałem to u siebie) robi się tam wylotówka z rudej bezpośrednio na podłogę (w moim przypadku powoli uderzało już na kielich z dwóch stron), przez co podczas deszczu masz darmowe moczenie nóg. kuog

No ale dolne odcinki progów, błotniki u dołu, tylni pas, wnęki, podstawa aku, przód pas po bokach to bolączka każdej e30 - mając 92 rok miałem dziurki o średnicy dobrego kciuka i to w paru miejscach (choć ponoć starsze roczniki posiadały lepszą blachę - zasłyszane info, nie potwierdzam bo nie mam pewności. )

Źle nie wygląda, cenka dobra, kultowy oldtimer - brać, robić i chować do garażu.

Jak pisałem poprosiłbym o więcej fot i mógłbym jechać na wariata szkoda czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...