Zgibniew Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) W związku ze zniknięciem zdjęć w istniejącej na tym forum fotorelacji, postanowiłem zrobić nową. Nie potrzebowałem wymieniać filtra, ale korzystając z urlopu i chęci merytorycznego wkładu w forum, przedstawiam wam swoją pracę. Na dzień dobry otwieramy maskę:twisted: i ściągamy plastikowe osłony, odkręcając zaznaczone śruby. Żeby dostać się do wszystkich śrubek, ściągamy też wlot powietrza i obudowę filtra kabinowego wraz z tunelem. Po ściągnięciu w.w. części ukazuje nam się taki widok. Teraz wyjmujemy filtr i zabieramy się za rozłączenie wtyk wtrysków i odkręcamy listwę z kablami (wtyki zaznaczone "kółkami", a śruby strzałkami) Na tym etapie mamy już dostęp do odmy. Odkręcamy cztery trzymające ją śruby. Po ich odkręceniu wymieniamy filterek i uszczelki. Po wymianie składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Dwie rady ode mnie. Filtr powietrza zakładamy cyckiem do dołu (jak na foto), żeby później nie było zdziwienia przy składaniu. Druga rada dotyczy montażu obudowy filtra kabinowego. Żeby z tym nie walczyć, musimy wcelować wlotem powietrza (na obudowie) w dziurę w nadkolu. Jak dobrze wcelujemy reszta pójdzie już z górki. Powodzenia! Edytowane 20 Listopada 2014 przez Zgibniew 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Fajnie pokazane Oby wiecej takich fotorelacji :) Piwko sie nalezy O ile pamietam to w e46 wiecej roboty jest,a u Ciebie mozna powiedziec, ze na wierzchu wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.