dcmastiff Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam, Mam sprzęgło do wymiany. Niestety... Przy ostatnim zrzucaniu skrzyni i ostatniej wymianie sprzęgła, mechanik zwrócił uwagę, że mam już dość mocno wytarty dwumas i, że może nie kleić tak, jak trzeba, albo, że sprzęgło szybciej się zużyje. No i się zużyło... Po 2,5 roku bmw_4... Mam już dość ślizgającego się sprzęgła i konieczności zaglądania tam co niecałe 3 lata. Chcę zrobić coś, zeby mieć spokój na dłużej. Planuję wywalić dwumas i założyć jakiś mocniejszy docisk. Myślę o jednomasie z M50B20, roztoczonym do 240mm i o zestawie sprzęgła z M57. Czy to nie jest przerost formy nad treścią? Czy nie będzie to uciążliwe w codziennym użytkowaniu? Sprzęgło będzie na pewno dużo twardsze... Czy takie roztoczone koło zamachowe trzeba jakoś wyważać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Nie wiem jak w twojej skrzyni,ale Ja mam w m52 wywalony dwumas i wstawione zwykłe koło zamachowe,sprzęgło z dociskiem od e36,tylko łapa jest inna bo od e39 tds.a i wszystko chula już drugi rok,a sprzęgło chodzi delikatnie.Wciska się lekko jak w magrarynę do smarowania pieczywa Nic nie trzeba było toczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 A od czego masz koło wstawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Poczytaj tu http://www.maxbimmer.pl/f72/wymiana-sprzeg%B3a-e39-m52b25-18785/index4.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Ooo...! Super temat! Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 A jeśli bym chciał założyć tarczę sprzęgła 240 i mocniejszy docisk? Bo zestaw z M50 zawsze ma średnicę 228mm. Poza tym chciałbym się dowiedzieć trochę o lżejszym zamachu. Wiem, że niektórzy montują zamach z M20... Czy taki zamach byłby lżejszy niż z M50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Mimo wszystko próbuję ogarnąć temat skompletowania setupu z tarczą 240mm. Rozwiązaniem są tarcze z silników M30. Średnica 240 mm, wieloklin pasuje na wałek od skrzyni i tarcza ma tłumik drgań. Ale... Ceny takiej tarczy zabijają... Czy są jakieś zamienniki? Czy ktoś coś wie na ten temat? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Jak ceny przerażają to wyśli urzywana tarczę i docisk do regeneracji zapłacisz mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Niestety, na Allegro nawet ciężko z taką tarczą... jak się pojawi, to zaraz znika Najtańszą tarczę do M30 z kołem jednomasowym znalazłem z Intercarsie... Sachs za 570 zł... Trochę dużo... Może opłacało by się poszukać tarczy jakiegoś innego producenta? Np Kager? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.