Lijo Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Hejka, Chciałbym skonsultować z wami problem z xenonem. Objawia się to tak, że żarnik czasem mruga. Casami całowicie się wyłączy, ale wyłączenie i włączenie powoduje ze znów działa. Podejżewam ze chodzi o część numer 16 czyli zapłonnik swiatła xenonowego - 63126907504 RealOEM.com BMW E46 320d Single parts, xenon headlight Czy ktoś już to przerabiał i czy ma jakieś sugestie? Z góry dzieki za podpowiedzi. P.S. Czy do wymiany tego ustrojstwa trzeba ściągać klosz lampy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_ Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Ja przerabiałem ten temat. Trzeba rozebrać lampę na części pierwsze totalnie,nie tylko klosz ale i cała w środku. Sporo roboty i łatwo cos popsuć. Najgorsza opcja wymiana zaplonnika. Spróbuj jeszcze zamienić żarówki w lampach i zobacz czy bedzie to samo. Objaw w sumie moze wskazywać tez na uszkodzona przetwornice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Albo padający żarnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldziuu Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam również miałem problem z migajacym xenonem lewym... przemieniłem żarnik na prawą stronę i nie migał... a z prawej na lewą i migał...mówię przetwornica...akurat mialem prawię nówkę przetwornicę zkw w 2012r założyłem i to samo... poruszałem zapłonnikiem i przestało...nie raz mrugnię...ale nie chce mi się rozbierać lampy... bo mam też zapłonnik zkw z 2012r...chyba,że gorzej zacznie mrugać... Odnośnie demontażu lampy najgorzej jest wyjąc bolec od silniczka regulacji lamp... trzeba mocno go naciskać śrubokrętem w dół.. i jednocznie próbować unosić ten środek lampy do góry by jak najniżej był tam(by bolec łatwiej wybić) a można go uszkodzić i pęknie(bardzo łatwo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Nic nie rozbieraj jeszcze, zamień żarniki i zobacz co się będzie działo, ja obstawiam padającą (żarówkę)D2S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc_bartek Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Tutaj masz jak to wygląda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Żarnki zamieniałem (są prawie nowe) i przetwornice też. Efekt jest ten sam. Dlatego właśnie stawiam na zapłonnik. @Waldziuu. Zapłonnikiem ruszałeś przy rozebranej lampie czy po prostu jakoś tam pluchy wepchałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldziuu Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 znaczy ja zdemontowałem lampę...zabrałem do domu..zdjąłem dekielek z tyłu+ odpiąłem zapłonnik z żarnika i poruszałem nim...podejrzewam,że u mnie kabel jest w jednym miejscu w środku lampy od zapłonnika za bardzo zgniecony...bo jak kiedyś składałem lampę to zapomniałem go ułozyć dobrze jesli mruga to na bank zapłonnik...popsikaj jeszcze preparatem do kontaktów..ja mam np Forch wszystkie wtyczki od lamp i mocno podociskaj je jak wsadzisz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Poczekam, aż zrobi się słonecznie bo dzisiaj pogoda słaba i podłubię Moze faktycznie styki są zaśniedziałe bo jak kupiłem auto to był pęknięty klosz i dość sporo pary wodnej tam było. Dzięki wielkie za info bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
showman4ff4 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Ja miałem takie coś że kupiłem żarniki a 50 zl jeden i problem pojawiał się taki raz gasła podczas jazdy lewa raz prawa reset świateł pomagał czyli wyłączenie i włączenie... mechanicy elektrycy mówili kable styki startery przetwornice zapłonniki... do wymiany pół samochodu... Sprawa krotko się skończyła napisałem do fachowca od typowo żarówek xenonowych na Facebook-u i mi wyjaśnił na czym to polega kupiłem u niego żarówki xenonowe po 300 zł za sztukę i problem znikną do dziś czyli już rok prawie. Światło mocne i efektowne i zero problemów z miganiem wylaczaniem itp... POLECAM DOBREJ JAKOŚCI I NIE ZBYT TANIE lampy wyładowcze xenonowe ja sam mam osram-a pzdr mogę podać gościa na face jak coś ;d:BMW fuck Mercedes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Kupiłem niby philips ale 1,5 roku temu i kosztowały 80 zł ito były najtańsze. Teraz widzę najtańsze za 11,35 D2s - Żarówki - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
showman4ff4 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 ja tak samo kupilem niby philipsa za 50 zl sztuke i zaluje ze dalem 100 zl za nic..;/ teraz leza zamienniki i sie kurzą ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.