xianoss Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Stała się dziś rzecz straszna. W mojej nieskalanej rdzą e36 okazało się że lewy próg zaczał gnić. Kilka lat temu był przytarty, i jak się teraz okazało źle potem zabiezpieczony. Dziś podnosząc lewarkiem(lewy tylni otwór) zaczeło się to wyginać. Spojrzałem pod spód a tam dziura. Nie znam się na tym, nie wiem czy można wymienić tylko część progu czy trzeba cały, zatem gdzie polecacie we wrocku wykonać taką operację? po przeczytaniu paru wątków na forum wstepnie typuje lacart, jakieś opinie o tym warsztacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_e36 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Wiesz co, z własnego doświadczenia wiem że najlepiej cały próg nowy wstawić od razu miejsce na lewarek bedziesz miał na nowo wspawane i spokojnie wystarczy to na parę kolejnych lat . Koszt stosunkowo nie duży, progi na allego (ocynk) ok 130 zł z wysyłka. U mnie robocizna z konserwacją podłogi od razu wyszło 600 zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 nie no tych progów z allegro to ja nie chce, juz wolę używane ori kupić. Mam w aucie wszystkie blachy ori więc nie chce lipy robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_e36 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Dlaczego lipa mówisz ?? wszystko pasuje jak ta lala konserwujesz od środka, spawy pasta lecisz i masz ładnie wszystko zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 No rzeczywiscie najlepiej będzie szukać zdrowych 20 letnich progów......:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Chce żeby to było porządnie zrobione, moge je kupić nawet i za 500zł, nie mam zaufania do tych zamienników. bardziej w tym temacie mi chodzi w polecenie warsztatu który mi to porządnie zrobi i nie weźmie kosmicznych pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Obawiam się ,że nie znajdziesz takiego warsztatu,który zrobi to blacharsko po Twojemu. Ale po kolei: Twoja E36 była nieskalana rdzą tylko w Twojej wyobraźni a rdza jadła ją równie namiętnie przez wszystkie te lata czego dowodem jest dziura i uginanie wzmocnienia lewarka. Na tym foru jest wielu co jest już po remontach blacharskich jak i tych ,którzy się do tego poważnie zabierają więc napiszę,że to czego oczekujesz nie będzie zrealizowane. Próg zewnętrzny(widoczny) to kawałek wyprofilowanej blaszki-jego wymiana czy to w zamienniku czy OE nie robi większego problemu blacharzowi ale skoro ugina się wzmocnienie to znaczy kolego ,że wewnętrznego progu to też już nie ma. Blacharsko naprawa zatem będzie polegała na odtwarzaniu profili wewnętrznych,odtwarzaniu wzmocnienia lewarka i na końcu wspawanie progu zewnętrznego. Prawdopodobnie podłoga na łączeniu z progiem wewnętrznym również może okazać się dziabnięta rdzą więc Twoje wyobrażenie o zrobieniu tego OEmowo polegać będzie na sprzedaniu jednej nerki i kawałka wątroby. Nie ma już zdrowych progów w E36(wszyscy którzy je naprawili cieszą się nimi i nie będą mieli zamiaru wycinać ich dla Ciebie) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Tak jak Dziki pisze, nie możliwym jest znalezienie zdrowych progów tak samo jak niemożliwe jest znalezienie porządnego blacharza (Dziki wie o tym najlepiej). Chcesz mieć zrobione porządnie? Zrób sam, ale musisz się liczyć ze zrobieniem doktoratu z dziedziny blacharstwa i lakiernictwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_e36 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Obawiam się ,że nie znajdziesz takiego warsztatu,który zrobi to blacharsko po Twojemu.Ale po kolei: Twoja E36 była nieskalana rdzą tylko w Twojej wyobraźni a rdza jadła ją równie namiętnie przez wszystkie te lata czego dowodem jest dziura i uginanie wzmocnienia lewarka. Na tym foru jest wielu co jest już po remontach blacharskich jak i tych ,którzy się do tego poważnie zabierają więc napiszę,że to czego oczekujesz nie będzie zrealizowane. Próg zewnętrzny(widoczny) to kawałek wyprofilowanej blaszki-jego wymiana czy to w zamienniku czy OE nie robi większego problemu blacharzowi ale skoro ugina się wzmocnienie to znaczy kolego ,że wewnętrznego progu to też już nie ma. Blacharsko naprawa zatem będzie polegała na odtwarzaniu profili wewnętrznych,odtwarzaniu wzmocnienia lewarka i na końcu wspawanie progu zewnętrznego. Prawdopodobnie podłoga na łączeniu z progiem wewnętrznym również może okazać się dziabnięta rdzą więc Twoje wyobrażenie o zrobieniu tego OEmowo polegać będzie na sprzedaniu jednej nerki i kawałka wątroby. Nie ma już zdrowych progów w E36(wszyscy którzy je naprawili cieszą się nimi i nie będą mieli zamiaru wycinać ich dla Ciebie) x2 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Kolega adi_e36 napisał ci wyrażnie co i jak a ty nadal szukasz przysłowiowego .... do pupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 no to mnie trochę zdołowaliście... .No cóż, podjadę do lacartu i zobaczymy co tam jest w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Próg kup sobie w sklepie motoryzacyjnym, w e34 zmieniliśmy dwa błotniki, lewy ze sklepu był ok, prawy z allegro był tak lipny że nie dało się go spasować, z kolei do mojej byłej e36 kupiłem próg na allegro a potem kilo szpachli żeby wyrównać wszystkie zagięcia, masakra Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Pamiętam Grześ tą żeźbę u ciebie,było kupe cięcia i nakładania kitu w osieku:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 możecie polecić jakie te zamienniki? wyczytałem że klokkerholm są bardzo dobre, prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Prawda-idzie to spasować nie nakładając grama kitu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 ok dzięki, czy to oznacza że klokkerholm to "król progów" czy znacie jeszcze jakieś lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Czy król to nie wiem ale spasowanie przetłoczeń i wymiary są chyba najbliższe OE. Dodatkowo blacha gruba na 1,0m a w reszcie 0,8mm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 ok, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 No rzeczywiscie najlepiej będzie szukać zdrowych 20 letnich progów...... Moze z Audi 80 bodajze B4 bys znalazl bo to w ocynku szlo hehe ale z e36 to wątpie Blacharz dobrze zrobi jak bys nad nim stał. Chociaz znajac życie i tak by wyciulał Cie bo by zczaił, ze mało o blacharstwie wiesz. This is Polska Kto nie kombinuje ten nie ma A tak na marginesie tez mam prog do roboty w e46 ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) @radovanovic1 to w e46 też progi lecą? ale lipa czy zna ktoś może ten warsztat na karwińskiej? Mechanika Pojazdowa Wasilewski | Wix.com albo ten? AUTO FUTURA BLACHARSTWO LAKIERNICTWO MECHANIKA WYMIANA OPON Poczytałem trochę o tym lacarcie i zaczynam się zastanawiać czy napewno chce tam zostawić auto. Edytowane 12 Listopada 2014 przez xianoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 @radovanovic1 to w e46 też progi lecą? ale lipaczy zna ktoś może ten warsztat na karwińskiej? Mechanika Pojazdowa Wasilewski | Wix.com Poczytałem trochę o tym lacarcie i zaczynam się zastanawiać czy napewno chce tam zostawić auto. http://www.maxbimmer.pl/f45/czakss-garage-mechanika-blacharstwo-lakiernictwo-23915/ Pewnie że znamy. Uwielbiamy ładuj się do Pawła. Jest profesjonalistą, nie naciągnie Cię na koszty, na dzień dobry poczęstuje kawą (no chyba że będę wcześniej i wypiję) i potraktuje po prostu po królewsku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Z przodu od kierowcy mam malutkiego prycholka ;/ Szczerze to jeszcze tej plastikowej oslony nie sciagalem Wiesz, czym nowsze bmw tym gorsza blacha ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.