Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


DUŻY Wyciek płynu chłodniczego bmw e46


kryster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od 2 dni borykam się z problemem wycieku płynu z chłodnicy w dużej ilości... po wjechaniu na kanał zauważyłem że wyciek jest od strony skrzyni biegów, ale nie mogłem dokładnie dojść skąd ucieka. Czy miał ktoś podony problem? gdzie szukać przyczyny?

Dodam że awaria nastąpiła 2 dni po tym jak odkręciłem zbiornik i zmierzyłem gęstość płynu.

z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez kryster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tamte okolice to może to być nagrzewnica. Oby nie! Trzeba spr czy przypadkiem węże od nagrzewnicy nie poszły się paść - żeby to zobaczyć trzeba mieć kamerę diagnostyczną (czy jak tam ona się zwie) albo zdjąć kolektor dolotowy.

Ja obstawiam pęknięte węże.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile ci tego płynu ubywa??

moze Ci ubywac tak jak napisał Georgii Z tyłu silnika jest kolanko lubi ze starości łamać się jak czekolada dostęp do niego najlepszy jak zdejmiesz obudowę w której jest zamontowany filtr kabinowy przykrecana na torxy

jak by była nagrzewnica lub węze to by nie miał też mokrych dywaników można sprawdzić ??

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawa wygląda tak, wjechalem na kanał i widać spod zbiorniczka wyrównawczego na tych wezykach, ze są wilgotne, a nawet mokre. Tylko jak odpalam auto to nic nie leci i nie widać dokładnie z czego leci, dopiero po krótkiej trasie typu 10-20km widać ze kapie z plastików i po takiej trasie musze dolać płynu bo juz mam mniej niz minimum. Także wylatuje dość szybko. Dolalem juz 2l a przejechalem raptem 40km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawa wygląda tak, wjechalem na kanał i widać spod zbiorniczka wyrównawczego na tych wezykach, ze są wilgotne, a nawet mokre. Tylko jak odpalam auto to nic nie leci i nie widać dokładnie z czego leci, dopiero po krótkiej trasie typu 10-20km widać ze kapie z plastików i po takiej trasie musze dolać płynu bo juz mam mniej niz minimum. Także wylatuje dość szybko. Dolalem juz 2l a przejechalem raptem 40km.

Dwie opcje albo zbiorniczek pękł wzdłuż od strony chłodnicy bo one tak lubią pękać albo ! uwaga korek nie trzyma ciśnienia jest w pozycji otwartej i jak płyn zwiększy objętość pod wpływem temperatury to go opuszcza. Zagrzej auto do roboczej temperatury i oglądaj z kanału wtedy jak będzie cisnienie w ukladzie jest szansa ze coś pokapie.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korek kosztuje nie dużo możesz spróbować,jeśli nawet zbiorniczek pękł to korek przyda się po wymianie.A auto nie idzie poza pion temperaturą ?Może wywalać płyn bo duży obieg się nie otwiera...Sprawdziłeś dolny wąż po jeździe czy jest gorący podobnie do górnego.

Ale wjedź w kanał jak auto gorące w pionie i miej kogoś kto po dodaje gazu w czasie szukania skąd wycieka.Pod autem poduś i pomacaj węże na całej długości.Weź do kanału dobrą lampę i obserwuj zbiorniczek.Może uda się znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...