kaspri84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Ponawiam temat !!! tak jak wczesniej pisalem mialem problem gdyz na benzynie moja buma do 3000_3500 przerywala i sie dlawila,teraz problem sie poglebiil wczoraj i przedwczoraj jezdzilem tylko na benzynce ,zalalem tam gdzie zwykle i dolalem specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy(skusilem sie ostatnim tematem wlasnie o jakrze pozytywnym dzialaniu tego czegos ) i faktycznie dwa dni buma chodzila naprawde lepiej.mniej sie mulila przy ostrzejszym dodaniu gazu,zaczela rowniej chodzic i bylem naprawde zadowolony.Pod koniec wczorajszego dnia zalalem za 15 zl zeby mi sie "zyd" przestal palic na innej stacji. Dzis caly dzien jezdzilem na gaziwie i bylo ok, pod wieczor musialem matke z pracy przywiesc a ze skonczyl mi sie gaz to postanowilem ze przegonie autko na benzynie. I sie zaczelo, obroty falują spadają do krytycznie niskich,momentami autko gasnie ,chodzi jak traktor,z rory strzela.wkurzylem sie i w pendzel na postoju az do odciecia(na cieplo oczywiscie ) myslalem ze moze skoro koniec baku to specyfik czyszcząc przewody paliwowe rozkruszyl jakis syw ktory mi autko zadusza.jak zaczela mi ogniem walic z wydechu i strzelac to az sie wydygalem. potem zeszla z obrotow i lipa.co odpalenie i puszczenie gazu od razu gasla. wiec ja znowu w gaz do konca i zgasilem na gorąco. potem odpalilem i niby na niskich w miare rowno sie trzymala,momentami cos sie w obrotach lekko zawachala,ale o plynnym przyspieszeniu nawet na wyzszych obr. nie ma mowy bo szrpie i rwie jak kangur. Panowie,pomocy!!! co moze byc??? trefne paliwo? za duzo tego g***a do czyszczenia wtryskow,a moze pompa paliwowa mi sie konczy(jakie sa objawy zlego stanu pompy paliwowej?) cos mi tam o przeplywomierzu wspominaliscie ale jak go sprawdzic?? Jestem zalamany gdyz ta benzynka to byla cala moja radosc,gaziwo mam skrecone na amen gdyz jako kurier jezdze i im mniej mi buma pali,tym wiecej na paliwie przytne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Nie wiem moze to zbyt proste by bylo ale sprawdz filtr paliwa bo skoro zalałes jakims wynalazkiem to moze faktycznie cos sie rozpusciło w zbiorniku a efekt tego zatrzymał sie w filtrze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 w sumie tez o nim pomyslalem ale dla mnie rowniez bylo to zbyt banalne ale dzieki,masz racje,chyba warto zacząc dochodzenie od najprostrzych spraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Wiesz jesli na LPG nie ma tego problemu to raczej wina w zasilaniu PB , jesli filterek bedzie w miare czysty to mozliwe ze cos sie dzieje z pompą , ja mialem cos podobnego w vw jak zaczeła umierac to wczesniej po odpaleniu kompletnie nie trzymała wolnych obrotów (trzeba bylo lekko trzymac na gazie) dopiero po przejechaniu kilometra w miare sie to normowało az dnia pewnego zmarła ... dlatego jesli wyeliminujesz filtr to najlepiej pozyczyc od kogos sprawna pompe i zobaczyc czy cos sie zmieni :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Hej! Ja wiem, że jak się samochód traktuje użytkowo to się na nim oszczędza. Wygląda to na jakiś syf w układzie. Sprawdź przewody. Wymień filtr (nie jest aż tak drogi). Przyczyn może byc dużo... od zapchanego filtra, źle działającego regulatora ciśń. na listwie wtryskowej, niesprawnej pompy, syfu w zbiorniku... do innych uszkodzeń np. przepływomierza. Ogólnie to ciężko coś na odległość powiedzieć. Ja stawiam na syf w zbiorniku i stary zapchany filtr (na innym forum podobne objawy i po wymianie filtra ustały). Wymień filtr. Zatankuj do pełna (nie musi być Pb98, wystarczy Pb95 tylko ze sprawdzonego źródła). Zalej tego specyfiku do czyszczenia i wyjeździj cały bak (tylko nie do końca). Jak to nie pomoże to wtedy wymontował bym zbiornik i pompę, wyczyścił, wymienił przewody. Jak nic nie pomoże trzeba szukać dalej. Tak to niestety jest... Mam nadzieję, że uda Ci się doprowadzić beemkę do stanu używalności. Powodzenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 16 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Cześć, Ja się podłączę do uwag kolegów i doradzę, ci jeszcze dotankowanie benz. tak chociarz 20dm3. chodzi o to, że jak zawsze masz pod min. to pompa zawsze będzie zbierać śmieci z dna zbiornika i robota z czyszczeniem pójdzie gdzieś daleko (do d.....):wink: Auta nie masz młodego, a co tam po dnie pływa to chyba jedynie ten na górze wie, choć do końca nie wiem czy się takimi pierdółkami zajmuje. Zrób tak zatankuj benz. trochę więcej przejedź parę km. Wymień filtr wlej "dykty" do baku (skuteczne i stare jak świat a przez to i tanie) i po paru km powinieneś czuć różnicę. Jeżeli to jednak pompa nie trzyma to amen (kupno wkładu lub całej pompy się kłania) I co ważne, czy kiedyś spuszczałeś resztkę z baku i go myłeś, płukałeś????? Ja tak mam w lanku i muszę co jakiś czas leję dyktę i wymieniam filtry (zawsze pomaga) przy jeździe na rezerwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Nie nie bawilem sie nigdy z bakiem,a dyktą nazywasz denaturat jak sie domyslam. Ok poddam autko zabiegom ktore mi doradziliscie i zobaczymy.Musze bume doprowadzic do porządku przed najblizszym spotem gdyz obiecalem w innym temacie ze potestujemy predkosci na poszczegulnych biegach bo ta ktora pokazuje mi licznik niezbyt wiarygodna byla dla forumowiczow No po za jednym czy dwoma ktory dzielnie broni moich racji ale to teraz niewazne. Pozdrawiam i dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 16 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Filtr-pompę sprawdzamy tak: odłączyć przewód paliwowy za filtrem paliwa i koniec wkładamy np. do butelki min. 1,5l. pod maską wyciągamy przekażnik pompy paliwa, który umieszczony jest obok skrzynki z bezpiecznikami. Są tam trzy, środkowy jest od pompy. Zwieramy styki 87b i 30 (podpisane są na przekażniku), powinno lecieć paliwo (przydały by się do tego dwie osoby) i w ciągu 30sekund paliwa powinno nalecieć dla: 318 i 320 - 700 cm3 323 - 750 cm3 325e i 325i 850cm3 Jeśli nie ma tyle to sprawdzamy to odłączjąc przewód przed filtrem i wtedy wiemy czy do wymiany jest filtr czy pompa :!: Przy sćiąganiu przewodu z krućca należy uważać, bo jest tam spore ciśnienie :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 wielkie dzieki,to dla mnie bardzo cenna pomoc gdyz szczerze przyznam sie ze bez pomocy mechaniorow pewnie nie dalbym rady sprawdzic sam co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 21 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 przylacze sie do tematu Mianowicie pokusilem sie o dolanie do paliwa specyfiku shella do czyszczenia wtryskow wlalem pol opakowania na 20l paliwa i masakra ;| autko na benzynie chodzi jak traktor dymi na czarno ;| masakra ... na lpg jest bez problemow obawiam sie ze jednak zaszkodzilem tylko ...dodam ze pompa paliwa ma miesiac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jednak specyfik do czyszczenia nie wszystkim pomaga. Zależy to od stanu instalacji paliwowej. Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa? Jaką pompę kupiłeś? Jeżeli pompa jest z tych nieoryginalnych a miałeś naprawdę dużo syfu w baku to mozna ją łatwo zabić. Jeżeli dymi na czarno to znaczy, że mieszanka jest baaardzo bogata i zamiast CO2 powstaje C czyli węgiel. Jest możliwe, że ten specyfik i nowa pompa zadziałały zbyt dobrze i teraz jest za dużo paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 OpTo, zalej kolejne 20 litrów benzyny bo zdaje się zbyt dużo tego specyfiku zalałeś. Trzeba rozcieńczyć i wyjeździć to dziadostwo jeśli zaszkodziło. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 no sprobuje zalac beny i zobaczy sie co i jak z tym moim ukladem paliwowym ;| ...pompa to zamiennik ale pracuje naprawde idealnie az zdziwiony bylem zero jakich kolwiek odglosow... a jezeli dostaje za duzo benzyny to jak to sie reguluje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 e 30 silnik 1,8 m40 , kiedy padła mi pompa paliwa zrobiła to nagle nie było żadnych objawów jej końca , wymiana jest prosta koszt pompy oscyluje po między 300 zł za nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.