Piotrek20Tg Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Witam zakupiłem tuleje centryczne pełne oryginał BMW i oddałem do przeprasowania dziś wziąłem auto na kanał żeby przed zima posprawdzać co nieco i według mnie to one są źle wprasowane ponieważ znaczniki się nie pokrywają na obudowie tzw łożysku są dwa znaczniki w poziome z lewej i prawej a na tulei z góry i z dołu a powinny się pokrywać według mnie i teraz pytanie bo nie umie dołączyć załącznika z fotką wyskakuje jakiś błąd czy to może tak zostać czy muszę to dać przeprasować czyli muszę kupić nowe bo raczej przeprasować te same będzie ciężko z góry dziękuje za odp Edytowane 30 Października 2014 przez Piotrek20Tg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Znacznik na tuleji powinien się pokryć z znacznikiem w gnieździe taka jest teoria i standard montażu. Spróbuj wkleic zdjęcie to zobaczymy jak to wyląda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Witam ponownie udało mi sie dodac fotke jak widac na tulei sa znaczniki góra dół a na obudowie z lewej i prawej i teraz pytanie czy przy tulei pełnej ma to znaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Chłopie masz pełne tuleje z M3, łatwo ich nie rozwalisz, nic się nie dzieje z autem to olej to. W mojej ocenie może to troche inaczej pracować, masz otwory w płaszczyźnie pionowej, gdzie w zwykłej tulei znajduje się lita guma. Czyli końcówka wahacza lata sobie prawo lewo, u ciebie góra dół z tym, że jakoś minimalnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 tak wiem tylko chodziło mi o to czy to na pewno jest źle wprasowane ale według mnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 chodziło mi o to czy to na pewno jest źle wprasowane ale według mnie tak Tutaj masz poprawnie wprasowaną tuleje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 31 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 ok dziękuje bardzo czyli moja jest źle tak jak myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 31 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 byłem dziś u mechanika który mi je wprasował powiedział ze zrobił to celowo tak bo w takiej pozycji montażu wytrzymują jeszcze dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 31 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 co panowie nia to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Ma racje. Te otwory są po to, żeby tuleja mogła trochę pracować na boki. W tej pozycji w której Ci gość wprasował jest sztywniejsza więc pewnie dłużej wytrzyma. Nie wiem jak to się ma do komfortu jazdy? Zauważyłeś jakąś różnicę, poza tym że auto lepiej się prowadzi? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 31 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 nie pod względem jazdy raczej bez zmian ciężko coś odczuć ponieważ stare tuleje standardowe były uszkodzone tylko się zastanawiam jak pracuje ten wahacz w czasie jazdy ruszania lub hamowania przy obecnym montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 31 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 porostu nie wiem jak się jeździ na tulejach pełnych wprasowanych prawidłowo ale skoro te znaki są to coś to ma na rzeczy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil560 Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 ja mam pelne poliuretany i dla mnie jest róznica miedzy nimi a zwyklymi w serii:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 bo w takiej pozycji montażu wytrzymują jeszcze dłużej Zwykła tuleja wytrzymuje z 10 lat a ta pełna to już w ogóle nie do zajechania, a mechanik twierdzi że specjalnie to zrobił dla trwałości, ja bym gościa unikał. Następnym razem niech też sworznie na wahaczach pozamienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 no mi się osobiście wydaje ze nie wiedział jak je miał wprasować i powiedział co mu pasowało da rade te tuleje przeprasować czy jak je dam przeprasować będzie po nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil560 Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 da sie jezeli zrobi to ktoś kto to potrafi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 panowie a czy ktos moze polecic jakis dobry sciagacz reczny tych tulei chyba sam je wyprasuje i jak sie nic nie uszkodzi zostawie te a jak sie cos uszkodzi wprasuje nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Piotrek zostaw to szkoda czasu i pieniędzy na wyprasowanie tego. Niema ręcznego wyciskacza do tego, tylko na prasie hydraulicznej możesz to profesjonalnie wycisnąć i nie uszkodzić ale trzeba dobrać dobą podkładkę. Jest patent na lewarek samochodowy, ale raczej służy on do wciskania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek20Tg Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 ok dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.