matiswidnica Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Cześć, większość widać na załączonym filmiku. Jak sądzicie co to może być przyczyną falowania? Auto ma czasami spadek mocy przy przyśpieszaniu, jedzie równo przy starcie potem chwilka spadku mocy i znowu jedzie jak trzeba, dodam ,że świece są nowe. Czasami auto po odpaleniu potrafi też zgasnąć nie ważne czy ciepłe czy zimne. jeszcze mam pytanko: jak powinien zamykać się silniczek krokowy? Bo odkręciłem swój i brakuje 2mm do pełnego zamknięcia się , powinno tak być ? [video=youtube;WN93vBBjSUU] Wielkie dzięki za każdą radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 27 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Ja bym zaczął od sprawdzenia błędów. Jaki masz silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 27 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 1.9 m43tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Kolego nieszczelności w dolocie niema ?Sprawdzałeś gumy,rurki itp czy nie mają dziurki ? Jak już wyciągałeś krokowy to mogłeś go wyczyścić np.sprayem do czyszczenia przepustnic.Robiłem ostatnio sprayem oraz delikatnie do środka wkładałem miękką szmatkę aby ruszyć brud-nalot,potem znów spray zamykasz palcami wlot i wylot machasz nim mocno i wypuszczasz syf.Czynność powtarzasz aż popłynie czysty płyn do czyszczenia.Krokowy na wolnych obrotach jest trochę otwarty,otwiera się mocniej jak lekko gazu dajesz,jak dasz w podłogę to przepustnica daje też bo krokowy daje za mało Jeśli po wyczyszczeniu dalej będzie nie tak to auto pod kompa. Ps. tak pracuje krokowy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 27 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Dodam że czasami jak jedzie się wolno np 15-20kmh na drugim biegu to szarpie i telepie jak w traktorze a obrotów 1500, i cały czas słychać głuche stuki z tyłu... I nie czyscilem przepustnicy bo nawet nie wiem jak się to robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Chodziło mi o czyszczenie krokowego ale przy okazji owszem przepustnicę można również spryskać tym sprayem do czyszczenia przepustnic. Jeśli nie za bardzo łapiesz się w grzebaniu w aucie to może najpierw jedź do kogoś kumatego pod kompa.Chociaż wieże,że mógłbyś sam wyciągnąć przepustnicę czy krokowy.Jeśli chodzi o głuche stuki mogą być przez to,że auto szarpie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 27 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Krokowego wyciągnąłem sam i spryskalem wd40 nie wiem czy zrobiłem dobrze ale zaszkodzić nie zaszkodziłem, jutro dzwonie do kolegi czy ma czas żeby podpiac auto pod kompa, jak ma w Tygodniu to niedługo się wszystkiego dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 WD40 to błąd jest tłuste i dostanie trochę brudu to zalepi krokowca.Weź go teraz wypłucz porządnie w ektrakcyjnej albo kup ten spray do przepustnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 29 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Cześć, dzisiaj byłem u kolegi i o to co pokazał komputer po wykasowaniu błędów. Kolega mowil że na 99% do silnika dostaje się powietrze i dlatego tak pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Pamiętaj w grę wchodzi tylko czujnik ori jak masz kupować chiński to lepiej ori używkę albo nówkę. O lewym powietrzu pisałem ale zapewne nie szukałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 29 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Na allegro nie ma oryginałów zaraz poszukam w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 29 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Ok znalazłem na asobmw oryginał 395zl a zamiennik Febi 66... Zmierzyłem opór na pinach, na pinach 1-2 powinno być mniej niż 1ohm a było równe 4Mohm (mega) na pinach 2-3 powinno być ponad 10 a było... Nic, ale za to na pinach 1-3 było 0.400Mohm wiem ze zamienniki ale co myslicie o tych? Były na stronie ASO wiec chyba takiej kupy by nie sprzedawali... 1) Czujnik położenia wałka BMW E46 E91 X5 12147518628 (4687983994) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 2) 12141438082 czujnik położenia wałka rozrządu BMW (4688580474) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Edytowane 29 Października 2014 przez matiswidnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steven92 Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Tak się domyślałem, że to może być czujnik, bo miałem podobną sytuację. Sprawdź koniecznie, który czujnik Ci poleciał czy dolotowy, czy wydechowy, bo to są dwa osobne czujniki. Kolejna sprawa musisz dobrać dokładnie do wersji silnika. Tak jak prawi Georgii musisz sobie załatwić oryginalny czujnik, używka może wgl Ci nie załapać albo popracuje z miesiąc. Jeśli nie chcesz brać nówki za 400 zł, to poszukaj używki, w internecie jest trochę ofert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Polecałbym zamiast zamienników ori używkę kupić... Edytowane 30 Października 2014 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 A ja polecam przebadac te czujniki ,gdzieś o tym wiśnia pisał ,z kilku czujników okazali sie ze przewody byly uszkodzone ,czujniki są dwa jeden z przewodami drugi bez ,zobacz dokladnie który szwankuje ,a nóż widelec obejdzie sie bez wydawnia kasy -zobacz czy pasują z m54 b25 to takie mam do predania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 W którym miejscu jest ten drugi czujnik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 gdzieś o tym wiśnia pisał o tu :lol: http://www.maxbimmer.pl/f28/b%B3%B1d-po%B3o%BFenia-wa%B3ka-rozrz%B1du-m50-m52-25444/#post313585 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Dzisiaj doszedł czujnik, zamówiony z asobmw niedługo jadę go zmienić i napiszę czy to pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Nie mogłeś kupić na necie byłoby taniej.Napisz czy działa i ile za czujnik zapłaciłeś w aso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Kupiłem "zamiennik" który jest oryginałem. Mój czujnik ma zeszlifowane numery OE z firmy Febi, gdy wyciągnąłem stary czujnik też z Febi bo były na nim numery i nazwa firmy, są identyczne kropka w kropkę nawet uszczelka ta sama 0 różnic. A i chyba nie pomogło... Dalej faluje, jadę w tygodniu jeszcze raz podpiąć pod kompa i się okaże co pokaże, będę musiał się zająć szukaniem innej przyczyny, prawdopodobnie jakieś dziury w gumach czy plastikowych częściach itd Czujnik powinien być brudny od oleju? Bo mój był Edytowane 4 Listopada 2014 przez matiswidnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 4 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 mam ten sam motor co ty miałem podobne objawy u siebie może to cię naprowadzi falowało (400-1000), brakowało mocy zwłaszcza jak się nagrzał, potrafił po odpaleniu zgasnąć czy zimny czy ciepły trzebało gazu dodać probleme okazał się przepływomierz który ma wbudowny czujnik temperatury podawał za małą lub za duża dawke paliwa i auto kulawo odpalało i pracowało przez kilka chwil do póki się nie nagrzało lekko rozwiązaniem" w efekcie kupiłem oryginalny przepływomierz bosha i problem ustał ale oczywiście podpinał mi gosciu auto pod komputer ale dla testu przed zakupem odpiełem przepływomierz przejechałem się i było w miare git więc winnowajca się znalazł spróbuj ale przepływka nie jest tania bo nawet z allegro coś ok. 400zł bosh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Ja tam bym zaryzykował i kupił ori używkę jeśli to przepływka.Do tego można kupić spray do czyszczenia przepływomierzy i popsikać dość solidnie do środka po odparowaniu środka wsadzamy i powinno być git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Czyli rozumiem że mam się przejechać na odpietej przepływce? i zobaczyc jak auto pracuje? Edytowane 5 Listopada 2014 przez matiswidnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Nie musisz jechać odepnij przepływomierz na wolnych obrotach jeśli się nic nie zmieni w pracy silnika to jest padnięty jeśli zacznie kuleć to raczej będzie okej.Możesz spróbować go wyczyścić kup tylko preparat do czyszczenia oczywiście jeśli wyjdzie,że jest dobry zawsze możesz jeszcze podmienić od kogoś i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Czyli rozumiem że mam się przejechać na odpietej przepływce? i zobaczyc jak auto pracuje? odepnij wtyczkę od przepływomierza i się przejedź i sprawdź czy bedzie różnica jak masz lpg wylącz i karnij sie tylko na benzynie nie kupuj w razie czego używki nie wiesz ile pociągnie i nie masz gwarancji że jest w 100% sprawna a w efekcie i tak kupisz w końcu oryginał ewentualnie możesz zamiennik ale to loteria a wbrew pozorom ten element w aucie jest bardzo ważny w tym modelu przepływomierz posiada płytkę jeśli był by drut można próbować czyścic czyszczenie płytki raczej nic nie da przerabiałem to u siebie po czyszczeniu jeden dzień śmigało ok ale i tak został dobity na amen najlepiej najszybciej pożycz od kogoś na chwilę i się przejedź (pisałeś coś o przerwie 2mm w krokowym chyba tak ma być bo mam to samo i działa poprawnie jedynie te 'wahadałeko' w środku powinno swobodnie się obracać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.