neophyte Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) za***isty temat :lol: tak czytając niektóre wypowiedzi, to żałuję że sprzedałem E30 z bocianem pod maską bo pewnie bym obecne E34 obleciał :roll: a tak na poważnie to dotychczas 170 km/h E30 M40B16, ale trochę jeszcze zapasu było. i wczesną wiosną E34 M50B25 w automacie na zimówkach 170 km/h, ale niestety tarcze powichrowane były i wahacz do wymiany czekał.. sam się nad swoją głupotą dziwiłem choć nie ukrywam, że mam ochotę na więcej. tyle, że na obecnych walcach i skoleinowanych drogach to nie mam szans na próby poprawy rekordu :? no a rekord życiowy to 417 km/h w audi R10 na 24 h Le Mans w GRIDZIE Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez neophyte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 no no w tym gridzie to dałeś rade :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Opel senator 3.0 24V dual ram 229 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Około 240 vw touareg 4.2V8, i około 200 swoją e46 2.0diesel po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 ja jechałem 250 850csi naprawde ma kopa a prętkosc niewiarygodna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brzoza Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Swoją Bunią 230km/h jechałem z kolesiem z Polkowic do Lubina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_ Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ja swoją 330CD Legnica-Wrocław mniej więcej 260, dokładnie nie powiem bo licznik się skończył. Zdarzyło mi się kilka razy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ja swoją 330CD Legnica-Wrocław mniej więcej 260, dokładnie nie powiem bo licznik się skończył. Zdarzyło mi się kilka razy... Miałeś w niej zdjęty kaganiec? Bo normalnie przy 250 km/h większośc ma elektroniczną blokadę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_ Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Na to wychodzi, kiedyś ścigałem się właśnie na tej autostradzie z e92 330d to do 250 szła identycznie, potem ją odstawiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Trzeba pamietac jeszcze o ew. przeklamaniu licznika, bo szczerze mowiac to jestem w lekkim szoku, 184KM max ida 240 na liczniku, co naprawde daje ok. 230. Wiec jestem w lekkim szoku, ze az 260 Ci poszla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Sam jestem w szoku bo ja swoją leciałem maksymalnie 225 lub 235, nie pamiętam dokładnie. Więc coś mi tu nie pasi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_ Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Moja miała niby 250ps i ponad 500Nm. No tak szła.. do 250 idealnie jak 330d e92 bo się próbowaliśmy całą drogę z Wrocławia do Lubina.. ale powyżej też magicznej cyfry 250 zaczynał zostawać w tyle.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A mnie tam doszly sluchy, ze po wgraniu chipa predkosc maksymalna spada, niewiele, ale o kilka km spada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_ Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Szczegółów nie znam, nawet na hamowni nie byłem nią przecież. Ale chyba z tym spadaniem prędkości maksymalnej to nieprawda, kiedyś pamiętam jakąś stronkę i było dokładnie opisane ile wzrasta prędkość maksymalna po chipie.. I coś kojarzę że o 10-20 km/h... Tutaj pierwszy z brzegu filmik co potrafi 330cd Pamiętam gdzieś nawet było jak wersja na manualu leci 272 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Bez zmiany dyfra to raczej bajka , ile miałeś obrotów na blacie przy tych 250kmh ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_ Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Zabij mnie a nie wiem, byłem oczami przyczepiony do drogi bo nie nauczony jestem do takich prędkości ... Jedynie co kuknołem to że było lekko poniżej ostatniej kreski czyli 250... To nie bajka, nie mam interesu w tym by opowiadać bajki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Zabij mnie a nie wiem, byłem oczami przyczepiony do drogi bo nie nauczony jestem do takich prędkości ... Jedynie co kuknołem to że było lekko poniżej ostatniej kreski czyli 250... To nie bajka, nie mam interesu w tym by opowiadać bajki... Warto by było to porównać bo Forest też nie ma słabej fury a przyznasz że 235 u niego a 255 u Ciebie to spora różnica A orientujecie się czy do 330D montowali różne przełożenia dyfra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_ Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Nie mam pojęcia o tych przełożeniach... Nie no do 235 to ona leciała błyskawicznie i maks zdecydowanie to nie był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 No to ja powiem tyle, ze u mnie w E60 wskazowka zatrzymuje sie na 250. Dodam tyle, 260 koni, 620nm, wiec co powinno isc wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 No to ja powiem tyle, ze u mnie w E60 wskazowka zatrzymuje sie na 250. Dodam tyle, 260 koni, 620nm, wiec co powinno isc wiecej? Czechu a u Ciebie nie ma kagańca założonego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Pamiętajmy panowie ,że coupe ma troszkę inne osiągi od sedana i do stu i maxa , a do tego Forest ma przedlifta 184/212km , a dróga jest polift 204/250km ja tam wierzę ,żę poszła ~ 255km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TREner Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Koledzy dyskutujecie o prędkości maksymalnej która i tak jest z góry znana. Niemcy zakładają ograniczenie na 250 km/h. Moja więcej nie chcę pojechać. A chyba nikt mi nie powie że 3.0i nie mogłoby więcej. A te +/-5km/h może nawet wynikać z tego że kolega złapał górkę przy 250 i jeszcze troszkę poszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Mordulec, pewnie ze mam, ale widze po obrotach, ze i tak 260 by nie poszla, i tak juz jest koncowka. I tu sie zgadzam jeszcze z kolega Trener, do takich cywilnych aut BMW na 100% zaklada kaganiec, a jesli benzyna przy 250 sie konczy, to diesel wg mnie tym bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Kaganiec można zdjąć , ale mi chodzi o to że mogą być różnice w przełożeniach dyfra więc co z tego że zrobisz sobie czipa na 500 koni jak i tak dyfer ograniczy Vmax do np. 240kmh . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_ Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Panowie wy tutaj coś wspominacie o prędkościach rzędu 225-235, przecież znajomy jakiś 2 lata temu sprowadził z włoch e39 530d na automacie z 2001 roku i ona już szła 230 kilka, już nie pamiętam dokładnie. Ale fakt że była perfekcyjna.. A samochód starszy, słabszy... Za to kolejnego znajomego E46 320d z 2003 roku w tej wersji 150ps nie chciała pójść więcej jak 210... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.