dlugi841 Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Dzisiaj gdy spadła temperatura do +3st okazało się że moja bunia bardzo słabo mnie grzeje. Temperatura silnika jest ok, bez żadnych wahań i innych dziwnych zachowań. Z kolei ustawiając temperature we wnętrzu nawet na +30st ledwie smyra mnie letnie powietrze z nadmuchu. Miał już ktoś takie objawy? Od czego zacząć szukać usterki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Zapowietrzony układ chłodzenia może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_ Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Możliwe, ze elektrozawory zdechły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Ale skoro układ byłby zapowietrzony, czy wtedy również temp. silnika nie powinna wariować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Najpierw sprawdź najbardziej banalne, czyli pokrętło między środkowymi nawiewami czy jest przekręcone na czerwone pole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Jak zastosujesz się do tego co napisał Jaro i nadal będzie to samo to włącz ogrzewanie na max i mocno przygazuj, jeśli poleci cieplejsze powietrze to układ chłodzenia zapowietrzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Najpierw sprawdź najbardziej banalne, czyli pokrętło między środkowymi nawiewami czy jest przekręcone na czerwone pole? Tak jest przekręcone na czerwone pole na maksa:) W takim razie zacznę od odpowietrzenia i zobaczymy, ale to dopiero po weekendzie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Auto zostało jednak dziś zalane nowym płynem, stary już chyba od dawna był bo aż czarny, jednak objawy pozostałe te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Odpowietrzyłeś dokładnie układ? Bo sama wymiana płynu nie wystarczy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 a masz climatronic ? może czujnik wewnętrzny temperatury padł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Dzisiaj byłem na diagnostyce jednak żadnych nieprawidłowości nie zauważono, stwierdzono jednak że pompka która pcha obieg na kabine jest gorąca, a wąż za nią zimny. W czwartek się umówiłem na jej sprawdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 To tzw elektrozawór. Jest odpowiedzialny za dawkowanie tego ciepłego płynu. Częsta przypadłość. Czasem wystarczy rozebrać i rozruszać mechanizm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Po sprawdzeniu termostatu oraz elektrozaworu rysuję się najgorszy scenariusz. Mechanik u którego stoi bunia podłączył wąż z bieżącą wodą pod nagrzewnice i ledwie sączy się woda by wypłynąć z drugiego węża. Moje pytanie brzmi czy bardzo pracochłonna jest wymiana nagrzewnicy w e46? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_ Opublikowano 28 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 BMW Sport :: Zobacz temat - [E46] Wymiana nagrzewnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Nagrzewnica wymieniona, grzeje aż miło. Stara zapchała się ty specyfikiem do łatania chłodnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PapajMoto Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Podczepiam się pod temat BMW e46 1,9 Benzyna Witam serdecznie. Problem polega na tym że w BMW nie ma ciepłego nawiewu w środku - termostat wymieniony - układ poprawnie odpowietrzony - wąż wchodzący do nagrzewnicy jest ciepły wychodzący również W środku nawet na chwile nie zawieje ciepłym powietrzem temperaturę silnik trzyma w pionie, podejrzewam nagrzewnice ale za nim zdejmę deskę pytam o wasze rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 odłącz ostatni zawór przed nagrzewnicą i podłącz wąż z bierzącą wodą zobacz czy wypływa woda, u mnie prawie nie wypływała. Wymiana nagrzewnicy rozwiązała problem. Jednak pojawił się kolejny problem, mianowicie po ustawieniu klimatronika na 17st. dmucha gorącym powietrzem jednak po zmianie na 16st. dmucha zimnym. Czy możliwe jest uszkodzenie czujnika temperatury w kabinie? jutro sprawdze jaka uzyskam temperature podczas jazdy i ustawieniu na 17st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi841 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Test z termometrem wykazał że przy ustawieniu nawiewu na 16st. temperatura sie utrzymuje, nawet jest nizsza, jednak przy 16,5 czy 17st dmucha już 40st z nawiewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.