Huzar Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Witam serdecznie wszystkich. Borykam sie z problemem zapalania na ciepłym silniku na zimnym z samego rana jest ok pali na dotyk. Autko sie zagrzeje po zgaszeniu postoi z 20min i kręci dość długo czuć ,że go zalewa bo śmierdzi benzyna z wydechu i podkapca nią po przejechaniu kilometra kopcenie ustaje ,jeżeli odrazu po zgaszeniu próbuje zapalić odpala na dotyk,świece są wymienione spalanie w normie obroty trzyma jak trzeba gdzie tu szukać odpowiedzi ? Proszę was o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor1987 Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 czujnik temperatury wody wymien,ale zarazem sprawdz wtyczke i najlepiej miernikiem sprawdz mase i plus(w tyczce),ale podejzewam ze wystarczy wymienic sam czujnik i zrobisz to sam,tyle ze spojrz na 2 czy na 3 wtyczki masz czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huzar Opublikowano 23 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Aha ,w którym miejscu jest on umieszczony ? Czujnik temp daje kosmiczne dane do kompa ,że pracuje jakby na ssaniu tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Może podjedz do kogoś kumatego i podłącz auto pod kompa. Mi pokazał uwalony kiedyś czujnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huzar Opublikowano 23 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 A powiedz jak ci zdechł czujnik objawy były podobne/takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor1987 Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 napisz wogole jaki silnik z czujnikami roznie wystepuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 A powiedz jak ci zdechł czujnik objawy były podobne/takie same? Ja mam 2.0 m52 i jak padł mi czujnik temperatury (ten w głowicy na 4 piny) to raz że był błąd na komputerze i odczyt był bodajże -27 stopni (czyli tak jak byś odłączył wtyczke), a dwa że auto mi szarpało i dziwnie falowało od 500 obr/min do 3000 obr/min. Tyle że mój czujnik nie przekłamywał temp. tylko nie czytał jej wcale. Sprawdź jak jest w twoim przypadku. Najlepiej zrobic odczyt na zimnym silniku, wtedy wiesz że ma on mieć temp. otoczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 U mnie jak ciężko paliła na ciepłym uwalony był czujnik wałka rozrządu, silnik M52b25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Potwierdzam kolegę wyżej jak ciężko palił to czujnik wału też to przerabiałem.Wtedy w grę wchodzi tylko ori siemens voodoo. Powtarzam jeszcze raz zacznij od kompa skasuj nawet wszystkie błędy odpal niech się zagrzeje i znów sprawdź błędy to co się pojawi na świeżo to na bank masz uwalone...Piszę aby najpierw skasować bo możesz mieć stare błędy,a one łapią się nawet jak wtyczkę odepniesz na zapłonie jakąś pod maską.Więc aby nie było pomyłek zrób tak jak napisałem i będziesz wiedział co uwalone.Jak czujnik temperatury mi padł to był inny ten przy chłodnicy wymieniałem. Dużo kolegów z Wrocka ma kompa z inpą więc dogadaj się z kimś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 U mni tez był uwalony czujnik wałka rożrządu - dolotowy. Objawy identyczne. Silnik M52TuB28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarosw Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Witam! Prawdopodobnie masz uszkodzony któryś wtryskiwacz (nie zamyka sie do końca) i kapie z niego benzyna do kanału wlotowego. W układzie utrzymuje sie cisnienie benzyny i kapie kapie do kolektora powodujac zalewanie na ciepłym silniku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.