Kosa Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 noszę się z zamiarem wymiany instlacji Staga200 na jakąś sekwencję, - czy założe w zakładzie uzywaną instalację (butle mam homologowaną i ona by została) - co jest potrzebne oprócz butli która by została - koszt założenia z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Potrzebujesz wtryski i rozdzielacz do nich,lub wtryski na szynie,reduktor obsługujący więcej koni niż masz,komputer,ew nowe przewody oraz ew.nowe zasilenie z butli chyba,że te co masz będzie okej jeśli będziesz musiał zmienić przewód zasilający to elektrozawór w butli wtedy też.Odpowiednio również muszą być zamontowane dysze w kolektorze. Np.u mnie jest reduktor z zapasem 60KM i jest okej,nie możesz mieć reduktora na styk bo się przybrudzi i będzie lipa.Musisz pamiętać aby węże od wtrysków do kolektora były jak najkrótsze i tej samej długości.Zasilenie rozdzielacza lub szyny np na 6cyl to po środku lub z dwóch końców.Ja mam na środku między 3a4 wtryskiem i jest git.Po prawidłowym montażu i zestrojeniu znacznie spadnie ci spalanie lpg oraz nie odczujesz dużej różnicy w mocy auta.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Wozu robił przekladke instalacji gazowej kontaktuj się z nim to Ci powie co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ale ja robiłem w sumie plug and play. Instalka brc szla z jednej vki do drugiej vki, silniki były identyczne. To była kwestia tylko przerzucenia wszystkiego z jednej fury do drugiej. Pamiętam jak gadalem z tym arturem kiedyś od gazu, i mówił że czasami wyjdzie nie dużo drożej wziąć wszystko nowe niż sztukowac, bo wszystkie oddzielne elementy są droższe niż kiedy się bierze w calym komplecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Najlepiej tak jak Ty robiłeś przełożyć z jednego do drugiego takiego samego Trzeba sprawdzić i przekalkulować czy opłaca się sztukować... Z górnej półki wtryski np.KEIHN,BRC od ok 200zł w górę,hany czy barracudy to ok 100zł jeden wtrysk,komp,reduktor,czujniki i ew.inne zmiany-przeróbki pod starą butlę. Zależy czy kolega Kosa chce to kompletować czy szuka dawcy i większość elementów będzie "przekładał" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Powiedzmy ze mam to z silnika m43 wiec takiego jak moj: http://pokazywarka.pl/79qium/ Wyjete w nalezyty sposob Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Instalacja z górnej półki wszystko BRC powinno się udać tylko potrzebujesz kogoś kto to podłączy pod instalację auta sygnały,zasilanie itp i zestroi.Ewentualnie jak jest możliwość w tym reduktorze kup zestaw naprawczy wyczyść i skręć na nowych gumkach.Zregeneruj reduktor przed strojeniem oraz wymienić filtry fazy ciekłej i lotnej na nowe.Wtryski masz BRC więc górna półka w razie co nowy ok 200zł sztuka.Przy podłączaniu wody pod reduktor musisz zwrócić uwagę aby było dobrze podłączone i najlepiej metalowe lub aluminiowe trójniki wodne bo plastik lubi pękać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 wiesz, nie ja chce to zakladac tylko szukam zakładu, który ogólnie zajmuje się LPG i nie bedzie sie bał założyć uzywki stąd moje pierwsze pytanie: - czy założe w zakładzie uzywaną instalację (butle mam homologowaną i ona by została) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 przepisy mówią że nie można zakładać używanych części instalacji gazowych (tak samo jak poduszek, pasów). stag 200 to przeciez sekewncja tylko komputer w plastykowym opakowaniu. jak te auto nie ma wbitego gazu w dowod to zeby to zrobic potrzebujesz homologacji i faktury. Butle z którego roku masz? Bo 2013-1014 by przeszło jak starszy to trzeba kombinować Temat jest ogólnie do załatwienia. Co do kosztów hmm musiałbym z bosem pogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Gaz wbity w dowod, butla swiezo po legalizacji.. Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Jak dla mnie to jedyny problem okiełznać kabelki, a zwłaszcza jakoś w ładny sposób to do budy przepchnąć. Nie wiem co masz w swojej teraz zamontowane, ale tniesz przewód miedziany gdzieś pod maską, zarabiasz śrubunek wkręcasz w elektrozawór z filtrem, dalej prowadziś miedz do parownika, z parownika to tylko idą węże fi12 do wtrysków, a z wtrysków fi6 do dyszy w kolektorze. Miedz się skręca na baryłki wiec wyrafinowanej maszyneri do tego nie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechatronik Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 kosa mi do mojego m40 w białej gość z nowowiejskiej (ddz)przekładał używany gaz z fiesty wszystko działało tylko nie fajnie przykręcił tą listwę na kolektorze tak druciarstwo trochę. ale gdyby mu zwrócić na to uwagę to pewnie zrobi lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 kosa mi do mojego m40 w białej gość z nowowiejskiej (ddz)przekładał używany gaz z fiesty wszystko działało tylko nie fajnie przykręcił tą listwę na kolektorze tak druciarstwo trochę. ale gdyby mu zwrócić na to uwagę to pewnie zrobi lepiej. Znam Michala, ale boje sie mu znowu pokazywac z moim e36 po tym jak zobaczyl co sie dzieje w skrzynce bezpiecznikow :-) Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechatronik Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 tak przy okazji ten temat przypomniał mi żeby podjechać i zapytać się ile będzie chciał za danie tej instalacji 3-ciego życia w moim kombiaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ten Artur ktorego namiary dalem - on wkladal uzywana instalke do Vki Luciusowi z tego co pamietam. On przywiozl mu wszystko w pudle, a ten wszystko wpakowal i zestroil. Nie jezdzilem tym samochodem wiec nie wiem jakie odczucia, ale wiem ze Lucius byl chyba zadowolony. Zakrec i zagadaj, zreszta przy magnolii, wiec pozniej w razie czego nei trzeba sie palowac przez cale miasto zeby do obwodnicy sioe docisnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 michał powiedizał że nie założy używanej instalacji (widocznie woli zarobic na sprzedając nową) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Z tego co ja sie dowiadywalem. To przerzucenie uzywanej instalacji to koszt ok. 500zl. A ze ty sam przod tylko, to moze taniej. Jak bys umiał to mógłbys zrobic to sam. No ale po zalozeniu nusiasz miec fakture od gazownika, ze Ci załozył instalacje bo o nią i o homologacje na butle beda prosic w wydziale komunikacji podczas wbijania gazu w dowod. Stag 200 to niby nie zafajny sprzet. Przestarzały i lepiej wkladac staga 400. (tego nie bierz do siebie bo moge sie mylic bo moglem zle zrozumiec gazownika) Ja mam tez butle legalizowaną od maja i bede przekładał sam przód mam R6. Pierwszy gazownik (zakladal koledze gazdo A6 audi i ladnie dziala) powiedział, ze koszt nowej instalacji na ktorej auto bedzie jezdzilo to 1600zl (jakis stag), 2000zl (stag premium), BRC 2600zl. Przy mnie montował do e39 R6 ten najtanszy gaz. Mam tez innego gazownika z Trzebnicy, ktory pracował we Wro w firmie Abart (chyba tak brzmiała ta nazwa) i mówił, ze koszt przodu do R6 to 2 tys minimum bo za 1.6tys nie ma opcji sie zmiescic w samych czesciach. Koles zakladal gazy w Niemczech. Moim kolegą, ktorzy maja BMW on zakładal i kazdy smiga. On sam miał 328 i teraz ma chyba e39 4.4 litra (nie znam sie na e39 i nie wiem czy takie cos bylo) i tez gaz bd zakladal sobie. A garaz ma w Strzeszowie prze DTR. Jak cos to pisz na priv i moge so niego zadzwonic i wypytac co i jak. P.S 3 jajo dla Polski Ale Mila zaje**łuklon_bmw Sory za OT Edytowane 14 Listopada 2014 przez Kandyn literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Powtorze GAZ mam juz wbity w w dowod chce tylko zmienic II gen STAG2 na jakas sekwencje zeby nie miec strzalow w dolot i odzyskac troche mocy Szukam tylko zakladu ktory mi to zrobi po dostarczeniu mu uzywanej sekwencji (odkupionej z takiego samego silnika lub innego 4cyl z podobnym zapasem mocy) bez butli ktora na ktora mam nowa homologacje. Wiec zadnego pokwitowania nie bede potrzebowal. Tylko homologacje na butle do przegladu. Ps. 4-0 pieknie ;-) Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Jeśli chodzi o e39 było 4.4 V8 najczęściej w automacie Kolega z Chris z maxbimmera miał taką śliczną czarną na sprzedaż gaz zakładał gdzieś daleko u Nikodema coś koło 6tyś zapłacił Ale jak to pięknie lata.Praktycznie trochę słabszy mpower bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 15 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Powtorze GAZ mam juz wbity w w dowod chce tylko zmienic II gen STAG2 na jakas sekwencje zeby nie miec strzalow w dolot i odzyskac troche mocySzukam tylko zakladu ktory mi to zrobi po dostarczeniu mu uzywanej sekwencji (odkupionej z takiego samego silnika lub innego 4cyl z podobnym zapasem mocy) bez butli ktora na ktora mam nowa homologacje. Wiec zadnego pokwitowania nie bede potrzebowal. Tylko homologacje na butle do przegladu. Ps. 4-0 pieknie ;-) Aha. Nie doczytałem, ze gaz juz wbity. Moge zapytac tego kolesia czy by to Ci zrobil i za ile Jeśli chodzi o e39 było 4.4 V8 najczęściej w automacie Kolega z Chris z maxbimmera miał taką śliczną czarną na sprzedaż gaz zakładał gdzieś daleko u Nikodema coś koło 6tyś zapłacił Ale jak to pięknie lata.Praktycznie trochę słabszy mpower To on wlasnie ma ten silnik. Bo juz cos tam z skrzynią automatyczna mu sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Może się dzieje ale Chris lubi deptać a skrzynia swoje lata ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.