betkos36 Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Witam wszystkich.Od jakiegos czasu mam wielki problem.Podczas jazdy do 80km/h jest ok. po przekroczeniu zaczyna drgac mi auto zarowno na kolach zimowych jak i na letnich,wywazalem obydwa kamlety w paru warsztatach,wiec problem kol wykluczam zawiszenie sprawdzane w kilku warsztatach i jest ok.dodam ze przy zimnym silniku na postoju np.na swiatlach po puszczeniu hamulca szarpnie,na cieplym nic sie nie dzieje prucz tych nieszczesnych drgan podczas jazdy po autostradach.w jednym warsztacie powiedzieli mi ze to problem skrzyni automatycznej a dokladniej konwertera bo podlaczeniu pod kompa skrzynia i silnik nie pokazala zadnych bledow.nie wiem co no tym myslec,mozektos mial podobny problem.prosze o pomoc.pozdrawiam.e 60 525d 2009r.automat 140000tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrsiwek Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 yyyy a tarcze hamulcowe? miałem podobne objawy... wymieniłem i było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betkos36 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 yyyy a tarcze hamulcowe?miałem podobne objawy... wymieniłem i było ok wymienilem,przod i tyl na oryginalne.jest lepiej ale po miescie, na autostradach drzy, ale nie podczas chamowania, tylko podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A zbieżność sprawdzałeś ??? I to tez najlepiej u kogoś kto ma pojęcie jak ustawić E60 albo kto ustawił już komuś kto nie narzeka na takie dolegliwości. Oli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betkos36 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 geometrja byla ustawiana w aso i tam tez robili przeglad calego auta.nie ma zadnych luzow . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Też z tym walczyłem tyle, że w e39. Cuda wianki, wyważanie kół, diagnostyka, nowe tarcze, klocki i klops. Pomogła wymiana podpory wału na nową. Edytowane 30 Listopada 2014 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Do tych co ci powiedzieli o skrzyni że to konwerter(sprzęgło hydrokinetyczne) już więcej nie jedz bo pierniczą bzdury a jak już jesteśmy przy temacie to akurat tego komputer nie pokaże i objawy są zupełnie inne.Wymień gumy stabilizatora i łączniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 No ja mam podobny problem w e39 wymieniłem poduszki pod silnikiem i skrzynią a przy prędkości około 60km/h auto wpada w drgania, to samo jest jak auto zostawiłem na stromym podjeździe i ruszając do tylu pod górę w chwili ruszenia auto wpada w drgania w chwili ruszenia i później jest git. Zawieszenie igła na 100% bo połowa nowa, 2iec też obstawiam podporę wału, chyba, że ktoś ma jakieś inne rozsądne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 miałem to samo w dwóch e60 i jednym mercedesie w211 i niestety to wina konwertera byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Do tych co ci powiedzieli o skrzyni że to konwerter(sprzęgło hydrokinetyczne) już więcej nie jedz bo pierniczą bzdury a jak już jesteśmy przy temacie to akurat tego komputer nie pokaże i objawy są zupełnie inne.Wymień gumy stabilizatora i łączniki. chyba nie wszyscy o jednakowych drganiach mówimy generalnie przy 60km/h auto wibruje na każdym biegu czy wrzucę 2 czy 4, kiedy popuszczam gaz wibracje ustają. Przy gaszeniu auta na stromym podjeździe też jest dziwny dźwięk jak by były poduszki pod silnikiem uwalone no ale to napewno nie one bo wszystkie nowe, a co do konwertera to też mi przeszedł przez myśl, ale zastanawia mnie jednak to, że wibruje na różnych przełożeniach czy to możliwe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Ogólnie jak konwerter daje oznaki zużycia to na każdym biegu.U mnie najgorzej było na 4 i 5 ale nic nie trzepało ani nie drgało tylko przy jeździe ok 60 km/h falowały obroty od ok.1500 do 2000.Nigdzie nie sptkałem się z tym żeby od tego były drgania ale wszystko możliwe,człowiek uczy się całe życie.Ogólnie wymiana konwertera to jakieś 2tysie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 no i z tym się zgodzę, jak w poprzednim aucie konwerter miał już dość to przy większych prędkościach (160km/h) pojawiał się efekt ślizgania sprzęgła,czyli rosły i spadały obroty, domyślam się, że jeszcze mało wiem o autach, ale nie chcę wywalić 2 tysi i później się okaże, że to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 jutro rosomak idzie na kanał do Darka bo już mnie trafia tym bardziej, że po ostatniej trasie auto dostaje coraz większych wybracji przy 50-60 tak jak wcześniej ale przy 90 to już jakaś masakra się robi bo na autostradzie auto prawie podskakuje i wrażenie jest jak by się jechało po kostce brukowej może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? Przeglądałem trochę neta i jakiejś jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor1987 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 tez stawiam na podpore/lozysko walu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo M3 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Napewno cos zwiazane z napedem , sprawdziłbym podpore wału i półosie czy są proste a takze sam wał. Na zime i lato masz rózne felgi i są proste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Po zmianie felg nic się nie zmieniło, więc felgi wykluczam, ogólnie drgania nasilają się przy podjazdach jak auto dostaje obciążeń większych, redukuje na 4 i robi się jakby delikatniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Moim zdaniem zostaje podpora wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) no dobra Darek dzisiaj wszystko rozebrał i wszystko jest git podpora jak nowa cała reszta też, ale... no właśnie ale znalazł ułamany wspornik katalizatora część nr 15 z tego zdjęcia RealOEM.com * BMW E39 530d CATALYTIC CONVERTER/FRONT SILENCER na zdjęciu nie wygląda on na coś znaczącego, ale w rzeczywistości ma w sobie coś w rodzaju tłumika drgań i szarpiąc za tłumik rusza się cała skrzynia biegów znalazłem też podobny wątek na 5 er ale tam koleś opisuje tylko dziwne buczenie, które u mnie występuje przy prędkości 60 km na godzinę nie ma natomiast nic o drganiach, ale skoro ruszając wydechem rusza się cały silnik ze skrzynią a tak raczej nie powinno być to możliwe, że całość przy jakiejś prędkości i obciążeniu (bo dzieje się to tylko jadąc pod górę) wpada w jakiś rezonans?? wspornik tak czy inaczej jest do wymiany i zakładam, że dziwne buczenie przy 60 km/h ustanie drgania mam nadzieję, że też. Jak tylko nastąpi wymiana poinformuję o efektach Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Pakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 co ma piernik do wiatraka tak to ujmę :roll: nieraz bez tego latałem jak sie robiło wydech to ma tylko przytrzymywać wydech żeby za szybko plecionka sie nie skonczyła bo wydech jednak waży więcej niż w tico ja tam obstawiam konwenter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo M3 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ciekaw jestem czy dojdziesz do usterki zanim wymienisz pół auta, ja bym dalej upieral sie przy napedzie. A czy probowales diagnozowac na podnosniku przy wlaczonym biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 usterkę podpory czy łożyska wału lub półosi wykluczam. Byłem najpierw na stacji diagnostycznej Bosch i po 40 minutach rozłożyli ręce, powiedzieli, że wszystko cacy. Koła wykluczam ja bo na letnich było to samo założyłem zimówki i sytuacja jest bez najmniejszej zmiany. Później Darek się dobrał do wszystkiego i też powiedział, że wszystko jak nowe, zresztą tam już połowa rzeczy jest przeze mnie wymieniona. Zamówiłem ten uchwyt z amortyzatorkiem w serwisie (142zł) ma być niby na jutro jak wymienię to zdam relację, ale faktycznie Darek mi pokazał, że ruszając końcówką tłumika rusza się cała skrzynia biegów z silnikiem delikatnie, więc tak napewno być nie może 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Polkowice Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 kolego czytałem taki post że rozpędzasz się do momentu drgań czyli najlepiej jakieś 80-95km/h i leciuteńko przyhamowujesz, jeżeli drgania ustępują to znaczy że sprzęgło hydrokinetyczne jest do wymiany.... daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Dnia Wed Apr 15 2015 o 20:18, Mały Polkowice napisał: kolego czytałem taki post że rozpędzasz się do momentu drgań czyli najlepiej jakieś 80-95km/h i leciuteńko przyhamowujesz, jeżeli drgania ustępują to znaczy że sprzęgło hydrokinetyczne jest do wymiany.... daj znać Witam czy problem zostal rozwiazany ? Ja u siebie wczoraj wymienilem konwenter na regenerowany i niestety jest nadal ten sam objaw wibracje na calej karoseri czuc od 80km/h jakies propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIEDZWIEDZ78 Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Panowie a czy ktoś sprawdzał koło pasowe wału ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 14 minut temu, NIEDZWIEDZ78 napisał: Panowie a czy ktoś sprawdzał koło pasowe wału ? Luzow na kole nie ma pozatym jesli byloby cos z kolem pasowym to wibracje bylyby odczowalne na postoju a te sa tylko podczas jazdy od 80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.