Mateusz_ Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Witam mam do was pytanko chciałbym zwiększyć moc w swojej e39 99r 3.0d 184 km z automatyczną skrzynią. Dzisiaj dzwoniłem do paru firm C-tronic , jetronik , ecuprojekt i każdy ma inne zdanie na temat podniesienia mocy + hamownia , a mianowicie jedni mówią że tych aut z automatyczną skrzynia się nie hamuje ponieważ można rozwalić skrzynię a inni twierdzą ze bez problemu można wrzucić auto na hamownie. Znacie kogoś konkretnego który ma odpowiednią wiedzę w tym temacie i mógłby to ogarnąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Podjedź do Wilczyc koło Psiego pola, tam mają hamownię drogową, na pewno Ci zrobią programik, ja śmigam na ich sofcie już z 5lat, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Chip Tuning BMW 2,0D 2,5D 3,0D 3,5D Chiptuning (4675330416) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Albo tutaj ADT-Tuning Chiptuning DPF/FAP OFF Wrocław TDI CDI HDI DTI DCI DID CDTI CRDI TDCI TDDI FSI TSI TFSI JTD Hamownia Podwoziowa Diagnostyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_ Opublikowano 16 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Kamcio wczoraj mi wspominał o ADT i że podzielone zdanie jest na ich temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Przede wszystkim sprawdź jaką masz skrzynię i ile jest ona w stanie wytrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Też o ADT słyszałem nieciekawe opinie, zwłaszcza odnośnie terminów. Może ecu project: Ecu Project - tuning, chiptuning, hamownia Wrocław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 na pewno w jetronicu zrobią ci z automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Z tego co ja dzwoniłem to w ADT i w ECU projekt hamują automaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 jak chcesz to napisz mi konkretnie o co chodzi ale na pewno hamuja automaty pogadam z sąsiadem który tam pracuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 pewno hamuja automaty Tylko automaty ,Dudek ale tu nie chodzi o pralki :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Polecam Ecu Projekt. Zrobione używane brak negatywów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 W autosebie robilem pare razy. I e36 328i i e36 325TDS. Zlego slowa nie powiem, ja bylem zadowolony z ich roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemanvette Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Ecuproject mogę śmiało polecić. Robili mi chipa w 745D i śmiga bez problemu. Automaty też hamują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_ Opublikowano 17 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Więc wychodzi na to że ecuproject i jetronik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 To pierwsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touras Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Witam mam do was pytanko chciałbym zwiększyć moc w swojej e39 99r 3.0d 184 km z automatyczną skrzynią. Dzisiaj dzwoniłem do paru firm C-tronic , jetronik , ecuprojekt i każdy ma inne zdanie na temat podniesienia mocy + hamownia , a mianowicie jedni mówią że tych aut z automatyczną skrzynia się nie hamuje ponieważ można rozwalić skrzynię a inni twierdzą ze bez problemu można wrzucić auto na hamownie. Znacie kogoś konkretnego który ma odpowiednią wiedzę w tym temacie i mógłby to ogarnąć ? Stałem przed podobnym dylematem. Mam 530D automat, ale 193KM. Z automatem wszyscy ostrzegali, że mogą być problemy. W ECU Projekt powiedzieli, że moga zrobić bez hamowania na ok. 210KM, a jak hamownia to na własne ryzyko. Auto Seba ma sporo negatywnych opinii, więc zrezygnowałem. Jeszcze poważnie rozważałem zakład z Krakowa (zapomniałem nazwy). Ostatecznie zdecydowałem się jechać do Kato do DYNO Soft. Zrobili z hamowaniem, ale tylko od 2500 obr. Skrzynia przeżyła, reszta też. Trochę to kosztowało, ale jestem zadowolony. O autko staram się dbać jak najlepiej i okazało sie przed chipowaniem, że mimo zrobionych ponad 300tyś km (któż to wie ile), parametry silnika są praktycznie fabryczne uklon_bmw 190KM i 390Nm. Ostatecznie udało się uzyskać 225KM 445Nm, gdzie moment był specjalnie obniżany żeby skrzyni nie obciążać za bardzo. Co ciekawe pierwsza przejażdżka to rozczarowanie... Na niskich obrotach jeździł dużo gorzej niż wcześniej. Dopiero pod 3tyś to wyrywał do przodu. Pamiętałem, że zawsze po resetowaniu komputera jeździł wyraźnie gorzej i dopiero po kilkudziesięciu km i kilku odpaleniach wracał do normy. Na szczęście tu okazało się coś podobnego. W drodze z Katowic miałem tankowanie i jakiś przystanek na fajkę i z każdym ponownym odpaleniem trzylitrówka chodziła wyraźnie lepiej i ciągnęła od niższych obrotów. Więc ostatecznie jest odczuwalnie lepiej niż to co wyszło początkowo na wykresie. To na co też zwróciłem uwagę to znacznie większa kultura pracy silnika po chipowaniu. Tego się nie spodziewałem. Pracuje jakby bez wysiłku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_ Opublikowano 20 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Ja raczej uderze do jetronik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Zdaj relacje jak się odbywało ile było przed i ile będzie po km i Nm, oraz jakie koszta zostawiasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 oraz jakie koszta zostawiasz. Zawsze dwie strony medalu. Z TDSem w jettronicu chcieli cos w okolicach 2-2,5tys, nie pamietam dokladnie. A Autosebie wzieli cos w okolicach 700zl.. Ida na ilosc. Wola miec cene 3 razy mniejsza, ale miec 4 razy wiecej klientow. Nie wiem czy robia dobrze czy zle, byle tylko dwa razy i dwa razy zrobili ze bylem zadowolony. Nie wiem jak np ustosunkowaliby sie gdyby cos sypnelo. Ale zastanawiam sie czy fakt, ze pomiar nie jest robiony na hamowni tylko na drodze, skrzynia nie dostaje znacznie mniej w ciry, bo jak ja robilem (na manualu) to na dwojce mialem rozpedzic bryke do 5tys obrtpowo, i pozwolic, aby sama zwolnila a koles robil pomiar.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Wozu dobrze prawi, ja też tam robiłem i jestem zadowolony już przejechałem na programie od nich z 90tys.km a płaciłem 600zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 a że się tak wtrące - jak się dobiera intercooler ???? bo pewnie nie dobrze jak jest gigantyczny lub za mały - druga sprawa to jakich wymiarów mógłbym do siebie wpakować ????? 525d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Największa oferta części tuningowych: łączniki silikonowe, intercoolery, zawory blow off, wastegate, MBC, Ecumaster oraz innych - FMIC KOKO, szukaj, dzwoń, pytaj :drunk: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 A NO WIDZISZ :lol::lol::lol: a to oglądałem wcześniej Intercooler 450x230x65mm NOWY RDZEŃ od FMIC_PL (4732784584) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baran Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 W 3.0d i 2.5d 184/193 i 163 km w e39 i e46 jest felerna skrzynia GM , które psują się na potęgę , także z chipowaniem tych silników bym sie poważnie zastanowił .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.