danieldeni20 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Witam. Brat kupił e36 i wszystko było ok przez kilka dni aż ostatnio w mieście zaczął się lekko gotować i wskazówka z połowy leciała zaraz przed czerwone pole albo między czerwone a środek ... Dolaliśmy wody na razie . Pytanie. od czego zacząć? Ogrzewanie działa. Termostat? Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale z tego co wiem to 318i 115 i ma tylko Jeden wiatrak co się cały czas kręci z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 ubywa płynu?? może zapowietrzony układ wiskoza (wiatrak) się włącza na wyższe obroty po przekroczeniu optymalnej temperatury ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor1987 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 zacznij od termostatu,zaplacisz 40zl a prawdopodobnie problem zniknie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Wiskoza niestety bo na wolnych obrotach zatrzymuję ją małym palcem ;( Termostat chyba też bo po zalaniu płynu do pełna temperatura w trasie przy ogrzewaniu trzyma się ledwie za niebieskim polem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Wiskoza daje sie zatrzymac palcem jak nie jest zagrzana wiec jeszcze kwestia kiedy to sprawdzałeś, jak na gorącym silniku to ciesz sie że nie działa i masz palec a jak na zimnym to sprawdz jeszcze raz, tylko nie palcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Kolego wymieniłbym termostat płyn na zimowy oraz visko to jest najważniejsze.Przegrzejesz silnik i silnik będzie do remontu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Termostat chyba też bo po zalaniu płynu do pełna temperatura w trasie przy ogrzewaniu trzyma się ledwie za niebieskim polem ... Jak nie dogrzewa to chyba cały czas termostat otwarty. Ale piszesz tez, ze sie gotuje to moze byc, ze termostat zamkniety. Zobacz czy po zagrzaniu chlodnica jest ciepla. Bo jak zimna to termostat nie otwiera sie i nie puszcza na duzy obieg. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 ubywa nadal płynu ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 płynu nie ubywa.. tak jakby po ostatnim zagotowaniu się otworzył i zaciął bratu ten termostat ... Jak tylko się grzał to auto było gaszone ;] Co do sprawdzania to sprawdzałem na Ciepłym ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 jak wskazówka wychyliła sie po za pion to wentylator zalaczył sie na pełne obroty?? charakterystyczny huczący dzwięk górny wąż od chłodnicy twardy jak skała może?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 On ma tylko jeden wiatrak na wiskozie więc nic nie się załącza ;p No chyba że ukryto gdzieś turbo w tej 1.8 bo by się przydało Termostat i Wiskoza zamówiona ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 wiskoza ma w sobie olej który po przekroczeniu odpowiedniej temperatury (po przekroczeniu pionu jak wskazówka ucieka w czerwone pole) spina wentylator "na stałe" zeby ostudzic silnik najważniejsze po wymianie termostatu dobrze odwpowietrzyc układ chłodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) gdzie są odpowietrzniki oprócz tego obok wlewu ? Silnik to 1.8 i 115 KM .. nie wiem jaka dokładnie wersja bo muszę poszukać kogoś do odczytania Vinu ;/ Edytowane 13 Października 2014 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekura Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 i jak temat już ogarnięty??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Nowe wisko Behr nie ma już oleju,bo lubiał uciekać i wisko było do wymiany.Teraz zastąpiono olej spiralą z bimetalu i jest to pewniejsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 odpowietrzyć bardzo łatwo 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.