michal_f Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Jakieś 1300zl, nie pamiętam dokładnej kwoty. 750 za hydroregulatory, a reszta robocizna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Tylko, że u mnie dopiero za 3 razem udało się wsadzić wszystkie dobre. Bo przy dwóch pierwszych wymiarach zawsze jeden albo dwa były felerne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 To trzy razy były rozbierane i sprawdzane czy trzymają ? oj to się nazywa pech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 To trzy razy były rozbierane i sprawdzane czy trzymają ? oj to się nazywa pech. No dokładnie. Za zrobienie tych hydroregulatorów spokojnie mogłem kupić goły słupek b28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal134 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Nie jest to straszne klekotanie, po prostu cyka, nie zwrocilbym uwagi jesli byloby to od poczatku, ale zaczelo sie po zmianie oleju i mam wrazenie ze cichnie z kazdym kilometrem (chyba ze ja sie przyzwyczajam?). Dodam, ze cykanie slychac na jalowym biegu, po dodaniu gazu nie nasila sie. Jednak tak samo na jalowym czuc telepanie przenoszone na kabine. Ponury: Przebieg 104 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Ja bym szybko zalał maxlife 5W40 a jeśli się nie uspokoją to 10W40 też maxlifa chyba,że chcesz szykować się na mały remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal134 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Jeszcze jedno pytanie, po zalaniu 5W40 moge bez obaw uzyc jeszcze na dolewke tej 30-tki ktora mi zostala czy myslicie ze sytuacja moze sie powtorzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Ja bym nie ryzykował za cieńki film olejowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 A ja bym poczekał, i jakoś w te 104 tys km nie chce mi se za bardzo wierzyć, bo kto leje 10w40 gdy silnik ma zaledwie 104 tys??? Może zera zapomniałeś? Pojeździj na tym oleju tak z 5tys potem powiesz co i jak, tyle co teraz przejechałes to nic nie powie. Po prostu cały syf sie wypłukuje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Może też być bardziej przykra sprawa-poprzedni właściciel przed sprzedażą nalał doktorka i miód malina-wymieniłeś olej i ....usterka znów się unauszniła:) ja też uważam ,że olej 5W30 ma cieńki film olejowy i można go szybciej/łatwiej zerwać a panewki nie przepuszczają takich okazji;) Jeżeli uważasz ,że silnik cichnie to na swoją odpowiedzialność możesz sobie dalej słuchać. Ja po takiej akcji zlałbym 5W30 i nalał 10W40 i jeżeli nastąpiłaby poprawa to po jednym okresie olejowym wlał już 5W40 MAX LIFE(wysoki TBN więc przynajmniej czysto będzie w środku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Też o tym myślałem,że jakiś uszczelniacz-doktor był w silniku,a teraz się wypłukał.Zobaczymy za parę tyś.km. co będzie i czy olej będzie zjadany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal134 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam ponownie, Aktualnie 700km na 5w30, jest juz ciszej, zawory sie uspokoily, poziom oleju stoi caly czas w miejscu. Pojezdze jeszcze troche i zmienie na i tak juz kupiony 5w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Kontroluj też stan oleju na zimnym silniku i zawsze w tym samym miejscu,aby wynik nie był przekłamany.Sprawdzaj tak co 500km i będziesz wiedział,czy spala olej czy nie.Jeśli nic nie weźmie np. 5tyś to zmieniaj na 5w40 maxlife i będzie cacy bmw_1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal134 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Zalany 5W40 i zawory sie uspokoily. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 A jednak...Teraz tak raz na tysiaka sprawdź stan oleju zobaczysz czy coś ubywa.Jeśli nie to będzie git Jeśli zejdzie z maxa do min też okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal134 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Zaraz przed zmianą był sprawdzany stan przy 5W30, w ciagu tych 700 km wyszło ze wzial jakies 150 ml, juz pomijam fakt ze poci sie pod pokrywa zaworow. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) To trzeba było uszczelnić wszystko najpierw Bo jeśli wycieka to wynik jak na 700km jest duży...Bo przez 10tyś wypije pod 2litry... Edytowane 10 Listopada 2014 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 wzial jakies 150 ml[/quoteMasz miarkę w oku? Zrób min 2 tyś km i wtedy sprawdź ile ubywa. Ilość o której napisałeś może wynikać choćby z krzywo postawionego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie trzeba mieć miarki w oku- od min do max to 1L (i tak jest też w innych markach) więc proporcjonalnie można to określić ale pitolenie o ubytkach skoro gdzieś się "poci" (pojęcie cholernie względne) jest bez sensu. Mi swego czasu wziął 1L na 15km jak "spociło" się pod oringiem obudowy filtra oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 No więc właśnie mógł najpierw uszczelnić wycieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.