fastandhurry Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 przymierzam się do wymiany oleju ATF we wspomaganiu i mam pytanie jak skutecznie opróznić układ ze starego płynu aby wlać nowy.Którą część odkręcić żeby zeszło wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Ja polecałbym nie ruszać wspomagania jeśli chodzi cicho ewentualnie uzupełnić braki płynu. Ale jak chcesz wymieniać do przy maglu odkręć jedną rurkę podnieś cały przód auta i poruszaj kołami to zejdzie prawie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 5 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 na odpalonym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Odkrec powrot od zbiorniczka i spusc co zleci. Zatkaj krociec w zbiorniczku a waz powrotny do naczynia na stary olej. Lejesz do zbiorniczka, a pomocnik odpala fure. Stary olej wylatuje, a ty lejesz caly czas nowy, zeby pompa nie chodzila na sucho. Z weza leje sie juz swiezy olej, pomocnik gasi fure, olej przestaje leciec. Wezyk spowrotem podpinasz do zbiorniczka, uzupelniasz poziom i olej zmieniony. Pomocnik moze krecic kiera w trakcie wymiany. Olej wymieniony 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 5 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Odkrec powrot od zbiorniczka i spusc co zleci. Zatkaj krociec w zbiorniczku a waz powrotny do naczynia na stary olej. Lejesz do zbiorniczka, a pomocnik odpala fure. Stary olej wylatuje, a ty lejesz caly czas nowy, zeby pompa nie chodzila na sucho. Z weza leje sie juz swiezy olej, pomocnik gasi fure, olej przestaje leciec. Wezyk spowrotem podpinasz do zbiorniczka, uzupelniasz poziom i olej zmieniony. Pomocnik moze krecic kiera w trakcie wymiany. Olej wymieniony tego szukałem ! Dzięki! Z tego co widziałem to płynu jest wzorowo choć nigdy tam nie zaglądałem,ma barwę trochę umęczoną taki brunatny ale to i tak mnie raczej nie uratuje przed wymianą więc raczej pompa się szykuje.Jeszcze raz dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Koła na górze by nimi ruszać aby powietrze wypchało cały płyn.Nie odpalasz auta dopiero jak nalejesz świeży to odpalasz kręcisz kierą na maxa w lewo i prawo kilka razy dolewasz do stanu i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek73 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Jest też myk na wyłapanie opiłków z układu,polegający na podwieszeniu silnego magnesu pod korek zbiorniczka z płynem.Wyłapując opiłki przedłuza żywotność elementów układu i zwiększa jego efektywność-która jak wiemy szału nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.