Kosa Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Moze nie ostatnio ale jakis czas temu ktos mi zwrocil uwage ze mam slabe swiatla mijania. Przyjzalem sie blizej i swiatla w e39 mam gorsze niz w e30.. Mimo ze mam xenon. Widac ze duza czesc snopu sielwiatla swieciu na oprawie reflektoru jak kulka sniezna... Wydaje mi sie ze powinien przechodzic delikatniej nie tak zauwazalnie... W jaki sosob przywrocic dobra jasnosc w nocy.. Z tego co wiem poliftowe sa nierozbieralne.. Jak przepolerowac klosz, wyczyscic soczewke... Dzieki Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 klosz to niema problemu.... papier 600/1000/1500/2000/2500 i pasta mechanicznie nakładana klosze da się rozebrać.... tylko nie wszystkie..... napisz do kolegi Kleyone on robił to w swojej i jest ładny efekt..... a zazwyczaj pękaja regulatory dlatego tak słabo świecą ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Obojetnie jaka pasta polerska? Nawet Tempo podpasi? Ja w sobote u siebie polerowalem klosze i jechalem papierem recznie 600/1000/1200/1500/2000/2500 i potem maszyna nalozylem paste i lipa wyszla.. Teraz kupie papier wodny na rzep i wiertarka zeszlifuje i dopiero paste nałoze. Moze wyjdzie cos z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 30 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Papier wodny , pozniej wykoncze to PlastiX'em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Kosa ja kończyłem pastą http://allegro.pl/autosol-scratch75ml-pasta-do-tworzyw-sztucznych-fv-i4630304950.htmlef efekt sam widziałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ja swoje polecialem papierem od 500 do 2000 a na koniec pastą g3, choć najlepiej jakby by była lekko ścierna , ale z efektu jestem zadowolony. Także musiałeś coś źle zrobić ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 dodam że najpierw polerowałem maszyną z gąbką a finalnie z wełny owczej.... bo po samej gąbce była lipa..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Dyziu tymi papierami to wszystko na mokro, czy tylko do której gradacji woda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 wszystko woda i każdą gradacją wychodziło jakieś 20 minut na klosz.... więc skrzynka piwa i zrobione ...czasu sporo zeszło. ale efekt jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 No to już wiem gdzie popełniłem błąd u siebie.... ... zabrakło skrzynki piwa I pewnie leciałeś tak, że najpierw poziom poziom poziom, pion pion pion, bez jakiś kółek skosów itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 koliste ruchy hehe z tą skrzynką to może być właśnie ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 O kurde, a wszystkie znawcy w internetach piszą, że jedna gradacja pion, następna poziom i tak na zmianę, i kto ma rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 niewiem ich podpowiedzi nie próbowałem ... robiłem po swojemu...... efekt taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Na zdjeciach super, moje też, ale na gołe oko u mnie widać małe ryski, dużo...a u Ciebie jak na żywo, piękne przejrzyste są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 po pół roku wyglądają ok.... choć lepiej prysnąć bezbarwnym lakierem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 30 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 A odnosnie tych regulatorow.. Mozne je jakos spraedzic? Po wlaczenii swiatel widze ze mi sie ustaeiaja e pionie Jak znajde kilka godzin sprawdze ta polerke. Papoerem wodnym od 1000 lub nizej na koniec 2500 i plastix na czarny pad 3M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Odnośnie regulatorów jest sporo w necie. Z tego co doczytałem to lampy idą góra dół po odpaleniu, ale nie tyle ile powinny - skutek taki że świecą zbyt blisko przed autem i jest lipa. Ja też u siebie chcę ogarnąć lampki. Jak samemu wyjdzie mi słabo to oddam to profi renowacji gdzie robią komplet za około 8 stówek (polerka kloszy, nowe regulatory, nowo natryśnięte odbłyśniki) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 U mnie lampa cala latała w środku przy połamanych regulatorach, niby dało się coś ustawić, ale efekt znikomy. Wymiana banalna, później już tylko ustawienie, można samemu przed ściana na równej powierzchni, później przejażdżka dla sprawdzenie i ewentualne korekty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Kosa - jeśli regulatory połamane to będzie widać ruchy poziomowania, ale będą świecić za nisko. Po otwarciu maski sprawdź, czy łapiąc za kostke żarnika da rade poruszać całym wkładem lampy tj soczewką i odbłyśnikiem długich. Jeśli minimalne ruchy to ok, jeśli lata jak żyd po pustym sklepie masz połamane regulatory. Przerabiałem to u siebie. Nowe regulatory z twardszego plastiku to około 60-80zł. Wymiana cóż... Podobno da się bez rozklejania, mnie się to nie udało. Po wymianie ustawienie na stacji kontroli pojazdów i w końcu coś widać w nocy. Przed tą operacją porażka! DRL świeciły dalej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 no to chyba mam winowajce, łapiąc za żarnik mogę go podciągnąc do góry z lampą jakieś 2-3 cm, to chyba nie są minimalne ruchy? objaw w jednej i drugiej lampie taki sam.. nie wiem czy ostatnio na przegladzie "mechanik" nie chciał podregulowac swiatel i tym sposobem nie polamał regulatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 8 stówek to drogo, jeżeli już chcesz oddać jakiejś firmie to zrobiłem research i jeżeli chodzi o stosunek jakość/cena to najlepiej skorzystaj z usług firmy hc regeneracja Regeneracja reflektorów samochodowych Hubert Cugier Turew | Regeneracja Reflektorów Samochodowych osobiście polecam żebyś sprobował zrobić to samemu, ja zaryzykowałem i spróbowałem sam rozebrać lampy z dobrym skutkiem, a przy okazji zaoszczędziłem parę złotych, z tego co mi wiadomo to dopiero końcówka produkcji e39 lampy były nierozbieralne, a przynajmniej nierozbieralne w domowych warunkach obczaj ten filmik jeżeli masz lampy klejone drugim sposobem to spokojnie możesz podjąć probe rozebrania ich, jeżeli mi się udało wymienić regulatory i wyciągnąć odbłyśniki to każdemu się to uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Dokladnie Kosa. Wklad lampy trzymaja dwa regulatory (ktora masz polamane) oraz ciegno silniczka od poziomowania. Rozklejenie i poskladanie nie stworzy dla Ciebie wielkich problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Połamane czy nie? Regulatory E39 polift: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 bez wątpienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Lataja, jak zyd po pustym sklepie wyciagaj i rozbieraj te lampy. Nie maja prawa swiecic dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.