mr999 Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Witam, To mój pierwszy post na tym forum także proszę o wyrozumiałość BMW e39 sedan, 525tds 97 rok. Od niedawna mam taki problem, że podczas dodawania gazu dość mocno kopci mi na czarno z wydechu. Czasami kiedy potrzebuję zredukować bieg to potrafi zrobić ładną zasłonę dymną. Auto chodzi sprawnie i żwawo, spalanie jest w normie tylko jedynie właśnie ten dymek. Podłączałem silnik pod kompa i wykazało, że luftamssa (zdaje się, że powietrze) ma aż 66jednostek. Czy możliwe jest to, że to przez przepływomierz to całe zamieszanie? Dodam, że był on nie tak dawno wymieniany. Z góry dzięki za każdą pomoc Fajnie gdyby znalazł się ktoś kto ma doświadczenie z tym silnikiem bo mam więcej pytań na jego temat a nie chcę tworzyć kupy tematów na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Diesel musi dymić :lol: a tak ogulne jeżeli komp wykazał przepływke to zaczznij od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Jeśli Pokazuje ci większą masę powietrza niż żądaną to może masz gdzieś nieszczelność w dolinie jakaś dziurka lub poluzowana opaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Jak wyżej, stawiam na nieszczelność w dolocie Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 posprawdzaj wszystkie rurki dolotu jak miałem nieszczelność koło IC to za mną nic nie było widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr999 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Dzięki wielkie wszystkim za podpowiedzi! Dopiero po weekendzie będę w stanie pogrzebać więc dam znać co i jak wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr999 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Zapomniałem też dodać, że kiedy odłączę przepływomierz to przestaje kopcić no ale niestety traci moc i więcej pali, czy mimo tego nadal to może być nieszczelność ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Dajesz sobie sam odpowiedzi, przerobiłem kulka tds I mazna powiedzieć że każdy kopcil. Uważaj na uszczelke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.