Tricz Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Proszę o pomoc, moje auto ma aktualnie około 14 sekund od 0 do 100km/h. Wymieniłem uszczelniacze Vanosa - jedna chyba z częstszych przyczyn, przed wymianą VANOS nie przechodził testu w DIS. Szukam przyczyny braku mocy. Na pewno mam walniętą DISA bo nie zamyka klapki w dolocie. mam błąd: 124 activation solenoid valve intake tube (DISA) Tylko czy to aż tyle zabiera mocy? Tak wyglądają parametry z silnika podczas jady: Jak by ktoś mógł na to zerknąć czy jest wszystko ok (przepływka, sondy lambda...) Dodam jeszcze, że na 4 biegu od 40 do 100km/h mam jakieś 18 sekund :shock: Proszę o pomoc gdzie uciekły te konie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Na bank nie przez dise ,moja miała walnieta dise i szła normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 24 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Dla porównania filmik jakiegoś gościa: Jemu to to auto idzie a nie to co moje lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Mam ten sam silnik w moim sedanie i jeśli chcesz mogę jutro nagrać swoje 40-100 na czwórce. Pomiary 0-100 jakimś tam telefonowym GPSem wykazały bodajże 11 sekund do 100. Czy nawet 12. Ale poza tym jeździ całkiem sprawnie. Wydaje mi się że sprawniej niż u Ciebie. Jutro zrobię test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Taki muł jak byś kemping ciągnął za sobą :-P ja bym szukał przyczyny w wydechu odkręc za kolektorem i sie przejedz moze masz zaklejone czyms katy albo tlumik co do disa to czy sie otwiera czy zamyka moc ta sama testowalem kiedys i bez róznicy jeszcze w jednej mialem taki przypadek ze pompa paliwa nie dawała cisnienia jak trzeba i tez sie nie zbieral Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Dla porównania filmik jakiegoś gościa:BMW 320i e46 0-Vmax Acceleration - YouTube Jemu to to auto idzie a nie to co moje Idzie bo rusza z piskiem opon i kręci prawie do odcinki Jak szerokie masz opony? Chcesz mieć pewność że jest coś nie tak to zrób kompresję lub jedz na hamownie. 14 sek do setki jak nie wrzucałeś biegów na "krótko" jest moim zdaniem ok, +3 sekundy mogłeś stracić właśnie na zmianie biegów. Dwulitrówki aż takim demonem prędkości nie są i niema co wymagać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 25 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Ok, do setki mogłem słabo zmieniać biegi. A co z przyspieszeniem na 4 biegu? Wystarczy tylko pedał w podłogę na równej drodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Hej, łap. 4ty bieg, 40 kmh do 100 kmh Raczej prosta droga But w podłodze LPG 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) He he ale macie problem jak ja mam z 40km/h wyprzedzać to zapinam dwójkę :lol: niech ten dzwięk R6 zrekompensuje spalanie happy_bmw a jak ktoś nie lubi biegów zmieniać to automata polecam :drool: Niedługo ktoś napisze że od 0 do 100 na piątce tydzień się rozpędza i do tego dziwnie śmierdzi sprzęgłem A tak już w temacie to idzie całkiem normalnie jak na 2.0 Edytowane 25 Października 2014 przez wisnia1419 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 He he ale macie problem jak ja mam z 40km/h wyprzedzać to zapinam dwójkę :lol: niech ten dzwięk R6 zrekompensuje spalanie happy_bmw a jak ktoś nie lubi biegów zmieniać to automata polecam :drool:Niedługo ktoś napisze że od 0 do 100 tydzień się rozpędza i do tego dziwnie śmierdzi sprzęgłem A tak już w temacie to idzie całkiem normalnie jak na 2.0 Tez wolę posłuchać silnika no ale jak kolega szuka mocy to chciałem pomóc sam osobiście latam raczej do 4-5 tys ma każdym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 6 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Czyli jednak ten silnik nie urywa tylnej części cała jak to jest na tym filmiku: może jechał z górki Pozostaje tylko zakupić następnym razem coś mocniejszego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor1987 Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 pamietaj ze to wolnossacy,wiec jak zauwazyles startuje od 4tys a te sekundy traci sie wlasnie na starcie. wiec sprobuj sobie przy starcie przy 5 tys a pojdzie jak rakieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Jeszcze zależy jakie masz kapcie ale ja na suchej nawierzchni i przy 225 z tyłu nawet czasami z 5.5-6 tys startuje no i najważniejsze- pamiętaj o wyłączeniu kontroli trakcji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.