IeS Opublikowano 11 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Witam, zauważyłem ostatnio, że grzeje mi tylko strona kierowcy, natomiast z kratek pasażera wydobywa się tylko zimne powietrze. Jakieś pomysły bo mi nic nie przychodzi do głowy? Dodam, że klima manualna dwustrefowa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemass Opublikowano 11 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 a czy wczesniej było tak samo czy to nagły objaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 11 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 u mnie jest to samo i nie wiem co z tym robic kurcze.cos padło tylko co??do nagrzewnicy rurki sa gorace i ciepłe tylko leci od strony kierowcy na pasazera leci zimne jak cholera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja miałem to samo wymieniłem elektrozaworki i teraz wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 a jaki jest koszt tych elektrozaworków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 No i jak je wymienić i gdzie szukać (rozumiem, że w panelu?). U mnie objaw raczej nagły bo wcześniej jak było ciepło sterowałem sobie na obu stronach i było ok. Pozdrawiam i dzięki PS; chyba to jednak te elektrozaworki bo czasem głośno się włączają jak silnik dostaje temperatury (podczas ostrego przyspieszania "pstrykają" z deski :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 a jaki jest koszt tych elektrozaworków Około 100zł. Nie nowe oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 ale jak to sprawdzic?dziwi mnie to troche bo do nagrzewnicy sa 3 rurki i są gorące.na postoju leci letnie powietrze a jak jade to po jakims czasie robi sie gorące i tylko od strony kierowcy.natomiast na pasażera to leci zimne.głupi juz jestem bo nie wiem co mi padło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 rozkręć te zaworki i zobacz czy tłoczki lekko chodzą u mnie jeden był zablokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 no ale jakby to były elektrozaworki to rurki do nagrzewnicy nie były by gorace,a sa wszystkie ciepłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 A gdzie sprawdzałeś pod deską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 tak obok pedału gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Z tego co mi się wydaje to są dwie możliwości elektrozaworki albo panel. Ale stawiał bym na elektrozaworki. A jescze jedno, możesz sprawdzić napięcie czy dochodzi do zaworków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 aha dzieki.ale to mnie troche dziwi bo jak pisałem to rurki do nagrzewnicy sa gorace.a gdzie te elektrozaworki sa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 zaworki są pod maską obok serwa po lewej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 jak przedmówcy na 99% padają elektrozaworki. Jak będziesz mieć rozgrzany silnik to pod maską powinienej je słyszeć jak cykają. Są na stronę lewą i prawą. W e-34 jest też tak , że aby działała prawa strona lewa musi być włączona również. Mała szansa że padł panel. Choć tam regulatory działają na potencjometrach (jak w radio ). Z tym zaworkami to jest również tak, że oba mogą cykać lecz kulawo i może ci jeden nie puszczać (są tam jakieś iglice). Więc można je rozebrać i sprawdzać domowymi sposobami. Problem możesz mieć w zapowietrzonym układzie. Sprawdź po nagrzaniu auta czy ci płynem daje w wężach przy elektrozaworach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 patrzyłem gdzie te elektrozaworki i obok serwa nic takiego nie ma.pod serwem jest za to pompa abs.weże od gazu prowadzą gdzies pod kolektor ssący ale żadnych elektrozaworków tam nie widziałem.a jak to wogóle wygląda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 na lewo od serwa podobnie wyglądają jak te http://moto.allegro.pl/item163130780_elektrozawory_bmw_e39.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 na lewo od serwa to mam dość blisko kolektor ssący.może jak wjade na kanał to od spodu bedzie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 U mnie wygląda to tak: elektrozaworki i faktycznie jest zaraz obok serwa (wgłąb, za silnikiem, przed ścianką grodziową). Właśnie przypomniałem sobie, że miałem problem z ogrzewaniem jakiś czas temu tzn. spalił mi się bezpiecznik od klimy i miałem w aucie ciągle gorąco (nie mogłem włączyć chłodnego a siła nawiewu była tak słaba że ledwo coś czułem). Po wymienie bezpiecznika wszystko wróciło do normy ale jak widać straciłem możliwość regulacji jednej strony :roll: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 u mnie to tak,padła mi chłodnica od klimy i ja wyjąłem wraz z wentylatorem i od tamtej pory to mam tak z grzaniem.moze to tego wina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERHABE Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 podłączam sie bo mam identyczny problem - mam klime i przy ogrzewaniu nie działa mi gorace na pasazera. bede mial chwile to sprawdze elektrozawory i zobaczymy co z tym fantem (choc przebolalem z tym cala zime teraz to juz nie bedzie takie istotne :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.