Georgii Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Witam wróciłem właśnie z senatorium i na trasie mam taki problem zapalają się i gasną kontrolki abs i asc czy czujnik pada ? Raz jak odpalam nic nie ma po paru km się zapalają potem gasną i tak cały czas.Taki błąd pokazało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 BMW Sport :: Zobacz temat - [E36] Domowa diagnoza czujników ABS-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Kolego nie ma opcji sprawdzenia na żarówkę bo kontrolki raz świeca raz gasną i tak w kółko... Jak widać na screenie jest to czujnik z przodu w lewym kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 20 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Są tylko dwie możliwości: - umiera czujnik - zimne luty (tak się potocznie nazywa ale prawidłowo to pękają połączenia w module ABS/ASC wykonane cienkim drutem aluminiowym) Na zdjęciu to ten obszar zaznaczony na czerwono ale to zależy od modelu, jednakże w każdym to występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 20 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 ostatecznie piasta siedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Ostatnio wymieniałem piastę i założyłem zamiennik może właśnie od tego świruje tylko chyba zacznę od czujnika aby się nie pchać w koszty. A nie idzie tego czujnika sprawdzić w inpie w czasie jazdy aby wiedzieć w co celować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Jak sterownik to mogę Ci go naprawić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Zdaje mi się, że chyba tylko oscyloskopem można by się wpiąć w przewody idące od czujnika do sterownika ABS i w trakcie jazdy wyczajać. Ja tak doszedłem do czujnika wałka wyjściowego bo wariował - niby OK a wywalał błąd w "shadow". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Można podpiąć inpe i obserwować odczyty z czujników , z doświadczenia wiem że zwykle jak czujnik gubi chwilowo sygnał to winna jest Piasta, zamień czujniki miejscami lewy z prawym i będziesz wiedział gdzie szukać dalej Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Ja jednak obstawiałbym na czujnik, ale nie wykluczam piasty, jak dobrze to ujął kolega grzesiek2304 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Zacznę od zamiany czujników.Jeśli to nie pomoże będę myślał nad sterownikiem.Piasta jest nowa ale nic się nie działo i tej samej firmy mam z drugiej strony i jest ok. Andrii a jak coś to sterownik trzeba wykręcić do naprawy czy można to zrobić "na aucie" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Trzeba odkręcić czarną część Edytowane 21 Września 2014 przez Andrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 A można jeździć jak się to odkręci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Można, tylko wiadomo absu nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Andrii robią się w środku zimne luty ? Dałbyś wskazówki które luty poprawić to bym spróbował sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 te zaznaczone na czerwono w zdjęciu na poprzedniej stronie, robi się to specjalnym klejem przewodzącym prąd, lutownice odradzam bo łatwo poprzepalać i później nie będzie już co naprawiać... te luty to najczęstszy problem sterowników z numerem kończącym się na 001, ale sprawdź najpierw te czujniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Potwierdzam jak wyżej, kol. grzesiek2304 ma rację i tak jak pisałem pękają połączenia te widoczne na moim zdjęciu. Sam robiłem swój sterownik srebrnym klejem przewodzącym - lutownica w ogóle nie wchodzi w grę, a i dobra lupa się przyda albo nawet jakiś mikroskop nie za mocny. Bez sterownika można jeździć - nie ma ABS'u i nie działają zegary . Ogólnie to robota dla "starej daty elektronicznego zegarmistrza" - mam na myśli cierpliwość, wprawne oko i spokojną rękę. Kilka firm w Polsce to robi - ceny od 250zeta w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Dobrą lutownicą spokojnie zrobisz. Ale nie taką do rynien ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Dobrą lutownicą spokojnie zrobisz. Ale nie taką do rynien ;p tak Andrii, ale jak nie ma doświadczenia to lepiej żeby lutownicy tam nie wtykał poprawiałem sterownik po gościu który go lutował - tragedia, pady powypalane, nie było się za bardzo czego "złapać" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Jasne. Ogólnie to nie każdy sterownik da się naprawic a szanse jeszcze maleją z każdą nieudolna próbą naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zamoj530d Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 607262167 tu masz nr do kolesia w swidnicy robi takie sterowniki, mi tez padl sterownik abs i dalem do niego 240zl koszt i daje gwarancje na rok zaklada swoje plomby. 2 lata i dalej dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.