pablito23 Opublikowano 8 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Witam zbliza sie czas by wymienić olej w aucie i mam problem jaki wybrać poprzedni własciciel lał Castrol 10W40 ja zalałem rok temu valvoline max life 10W40 zrobiłem prawie 10 tyś km przez ten czas dolałem moze z pół litra i jestem bardzo zadowolony z tego oleju i teraz zastanawiam sie czy lać dalej ten sam pół syntetyk czy przejść na syntetyczny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 8 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Jestem laikiem ale słyszałem, że nie można wracać "w górę". Jeśli już raz zacząłeś lać półsyntetyk to teraz nie wrócisz do syntetyka. Chyba, że zrobisz tzw. "płukankę". Lej półsyntetyk i też nic się nie stanie u mnie auto hula właśnie na takim oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 8 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Wymiana oleju syntetyk czy pół syntetyk ? Ehhhh ludzie co jest z wami... to jest takie samo pytanie jak napić się wody czy piwa. Każdy wie, że piwo jest lepsze więc pytanie jest retoryczne Tak samo jest z olejami. Każdy wie, że olej w pełni syntetyczny jest lepszy niż półsyntetyczny a dylemat dalej pozostaje czy wlać lepszy olej do silnika czy gorszy. Litości! Błagam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos320 Opublikowano 9 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 ...jestem bardzo zadowolony z tego oleju... Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 9 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jaki silnik! My wróżyć nie umiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...