grzesiek2304 Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 strasznie mnie to drażni, przy normalnej jeździe i nawet ostrzejszym przyśpieszaniu jest wszystko ok, nic nie wydostaje się z wydechu, ale jak wcisne ostro pedał w podłogę i przytrzymam go tak do ok 4tyś obrotów to zostaję za mną czarna chmura dymu :bag: silnik wkręca się idealnie, nie traci mocy, korekty wtrysków ok, nie ma błędów, odma wymieniona, egr wyczyszczony i ograniczony, spalanie 7,5l/100, oleju nie ubywa... to co go boli? w najbliższym czasie zajmę się sprawdzeniem szczelności dolotu i czyszczeniem IC, jeśli macie jakieś sugestie to proszę o podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Jest po programie? Katy są czy wycięte? Dużo zależy też od tego co wlewasz do baku, kiedyś kupiłem "na lewo" ropę to jak wracałem do domu ludzie za mną wycieraczki włączali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 to jest diesel............... i zawsze zadymi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 wtryski sprawdzałeś na jałowy czy pod obciążeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Nic mi nie wiadomo na temat programu, sprzedający twierdził że jest wyjątkowo żwawa w porównaniu do innych, trzeba by sprawdzić na hamowni, takuje tylko na stacjach bp statoil i shell, katy są, korekty inpa pokazuje tylko na wolnych obrotach, zrobię kilka testów w disie. Dyziu wiem że musi zadymić ale żeby zostawić zasłonę dymną? Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Jak zasugerowałeś będziesz sprawdzał szczelność w ukł.dolotowym, tu może tkwić szkopuł i raczej tu doszukiwałbym się objawów dymienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 ja jak mi ałem rurę od ic źle dokręconą obejmę powietrze bokiem szło mocy u mnie było mniej i chmura czarna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Jak bujasz się po mieście dużo to tak będziesz miał, u mnie to samo, jest moc, but, korekty praktycznie idealne, a jak wsiadam po jeździe żony to muszę nieraz przedmuchać, po prostu masz pewnie stare katy które już nie spełniają swojej funkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 No tak, poganiałem ostatnio auto i teraz nic nie dymi: ) trzeba agresywnie jeździć Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.