Kosa Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 mam pytanie, czy jest sens wymieniać pompe oleju w M43B16 (jak tak to czy tzeba sciągać głowicę) czy taniej i łatwiej będzie wymenić cały słupek ? dzieki pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Z tego co pamiętam ( a pamięć mam doskonałą tyle że krótką) to wystarczy zdjąć miskę oleju i pompę wymienisz w kanale. Sprawdzę to dziś wieczorem w TIS'ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 4 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 no właśnie tak może być np w M20, m40 (a podobnie jest w M43) trzeba demontować rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Krzysiu, sprawdzę to wieczorem. Podeślij mi SMS'a z nr VIN to zrobię kilka jpg i wrzucę do tematu. OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 4 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 oki zaraz wyslę, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 wydaje mi sie że po ściągnięciu miski wymieni sie pompe..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Tak jak myślałem moja pamięć jest do d**y. Niestety, M43 nie da rady tak tego zrobić zdejmując tylko miskę oleju. Sorry że nie zrobiłem tak jak obiecałem ze zdjęciami ale musiałbym chyba z 50 jpg wrzucić żeby pokazać całą naprawę, ale głowicy nie trzeba ściągać. Nie mniej jednak, z mojego doświadczenia, lepiej jest wytargać silnik z samochodu, rozebrać go na śrubki i później poskładać do kupy. Dlaczego tak uważam, otóż kupiłem od tego kolesia (tak na marginesie polecam omijać szerokim łukiem ceny z kosmosu a jakość niżej niż przeciętna) silnik do swojego samochodu który sprawdzony był endoskopem i wyglądał jak nowy. Z niewiadomych przyczyn silnik się uszkodził a dokładnie porysowały się powierzchnie cylindrów i nikt nie wie dlaczego... Gdybym wiedział wtedy, że taka sytuacja będzie miała miejsce to nigdy nie kupiłbym całego silnika tylko stary rozebrał i poskładał od nowa. Na pewno byłoby taniej i miałbym pewność, że wszystko jest sprawdzone. Moim zdaniem silnik który kupiłem był nie właściwie przechowywany i do środka dostał się piach którego bez rozebrania silnika się nie usunie. Leo też już kilka słupków rozbierał z bagnem w środku. Niestety tak to już jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.