zico Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam Tak jak w temacie prosze o info na co zwrócić uwagę przy zakupie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1978 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Po pierwsze głowica, czy się nie grzeje, pozostawić na wolnych obrotach, aż się zagrzeje i czekać czy temp. stoi w miejscu, turbina czy wogóle chodzi. Można korek oleju odkręcić i sprawdzić czy ma przedmuchy( biały dym). Odkręcić korek w zbiorniczku wyrównawczym i zobaczyć czy nie lecą jakieś bulki, i czy nie wylatuje płyn po rozgrzaniu. To tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 i popatrz dobrzse na papiery bo czasem jest podany prawdziwy przebieg na dokumencie umowy kupna/sprzedaży pierwszy raz w polsce czyli tego kto ją sprowadził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Wtam też jestem przed kupnem TDs-a i powiedzcie mi czy te przedmuchy (biały dym) to dobrze czy źle, i jeszcze jedno pytanko, dzwoniłem do kolesia w sprawie samochodu powiedział mi nastepujące rzeczy: - do wymiany swiece bo trzeba grzac na 2 razy??( może byc inna przyczyna tego ze po 1 razie nie pali o po zagrzaniu 2 razy odpala bez problemu) - po włączeniu swiateł i grzaniu tylniej szyby, slychac jak obroty lekko spadają( i chyba falują- był podchmielony i coś takiego powiedział) i co o tym myslicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 no tak to w 90% wina swiec żarowych lub problem 10% stawiam że przewody moga byc lekko sciułane i moze nawet nie dochodzic na 2 swiece pradzik takie buty byly w Astrze taty hyhy na 2 nie dochodzil prad (zreszta i tak juz do wyrzucenia byly + 1 swiece na pol gwizdka dzialala a 1 byla ok sprawna ;| pff no teraz zapala 1 klasa astra. <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 - po włączeniu swiateł i grzaniu tylniej szyby, slychac jak obroty lekko spadają( i chyba falują- był podchmielony i coś takiego powiedział) i co o tym myslicie. Szyba i świtła mijania to dość duży pożeracz prądu. Z avatara wnioskuje że chcesz kupić e36 więc auto nie najmłodsze. Myślę że po włączeniu szyby i świateł, lekki spadek obrotów to normalny objaw :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 12 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 chciałem e36 ale bedzie raczej e34 2,3 tds 92r. jasna skóra, klima elektryka [ Dodano: 12 Luty 07, 23:14 ] powiedzcie mi jaka powinna być optymalna temperatura silnika dla takiego pojazdu, i czy mozna jakoś sprawdzic czy glowica jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 chciałem e36 ale bedzie raczej e34 2,3 tds 92r. jasna skóra, klima elektryka [ Dodano: 12 Luty 07, 23:14 ] powiedzcie mi jaka powinna być optymalna temperatura silnika dla takiego pojazdu, i czy można jakoś sprawdzić czy głowica jest ok Głowicy to tak wizualnie raczej nie sprawdzisz. No chyba, że na maxa pęknięta, ale wtedy auto by nie chodziło. Z objawów uszkodzonej głowicy/silnika to kompresja słaba, i różna na różnych tłokach, olej w płynie chłodniczym i płyn w oleju (oblukaj oba czy olej nie mam domieszek płynu i płyn podobnie ale oleju). Problemy z zapalaniem to często świece, ale nie tylko cała masa innych rzeczy. Łącznie z robieniem silnika. Oglądaj dym z rury na rozgrzanym silniku. W benzynie sprawdza się (podobno) pierścienie (czy są ok) dając autu kopa w podłogę i patrząc na kolor dymu. Ale tu niech fachowcy powiedzą jaki ma być w dieslu. Do sprzedaży żeby diesel dobrze palił dolewają "handlowcy" benz. żeby lepiej palił i nie wykazywał większych niedomagań jednostki. Co więcej sprawdź podwozie z ilu elementów się składa :mrgreen: podłużnice itp. Silnik rozgrzany powinien trzymać temp w środku skali, nie powinien wskaźnik szaleć. jest cała masa innych rzeczy. Sprawdź numery w kółkach na szybach (czy są identyczne), daty produkcji bite na popielniczkach i innych wyjmowalnych duperelach, czy nie są dużo starsze/młodsze od rocznika auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 14 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 czy po zdjeciach możecie coś o niej powiedzieć http://moto.allegro.pl/item165927805_bmw_525_tds_klima_skora_pelne_wyp_okazja.html [ Dodano: 14 Luty 07, 20:10 ] i przy okazji jaki jest koszt nabicia klimy?? [ Dodano: 16 Luty 07, 19:42 ] A możecie powiedziec co to może być ,,stuka coś w silniku i kopci na niebiesko .W/g mnie to zawór ale może sie myle .Na pewno nie panewka ponieważ jeżdze tym samochodem i nic sie nie dzieje" taki oto cytat a co wy o tym myslicie??? tamten link w/w to masakra krzywo maska sie schodzi i ogólnie rzecz biorąc masakra. A tak się już cieszyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.