feri99 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Na sprzedaż jest jedyna w swoim rodzaju BMW E36 Touring 328i z manualną skrzynią biegów. E36 było moim oczkiem w głowie ale przyszedł czas na zakończenie projektu E36 i rozpoczęcie projektu E46 Postaram się opisać prawie wszystko co było zrobione w samochodzie chociaż chyba powinienem opisać co nie było zrobione bo było by krócej Auto nigdy nie brało udziału w żadnych wyścigach na 1/4 mili itp. Nie było katowane lataniem bokiem! Lista rzeczy które zostały wykonane jest okropnie długa i nie wiem czy czegoś nie pominę ale gdy już trafi się fan BMW który będzie prawdziwie zainteresowany kupnem to opowiem wszystko ze szczegółami (mój mechanik twierdzi że nie ma w niej rzeczy która by nie była zrobiona) Auto jest w stanie perfekcyjnym jak na 18 lat a jeździ lepiej niż nie jedno nowe auto!! Nie będę brał pod uwagę ofert typu dam tyle i biorę bo cena jest taka nie inna! Wszystko co w aucie było kiedykolwiek robione mam w wersji zdjęciowej i mogę to przedstawić jeśli ktoś tylko sobie tego zażyczy Nie mam niczego do ukrycia i opowiem kupującemu o wszystkim bo to auto jest oczkiem w głowie a nie złomem na sprzedaż!! Auto lepiej wygląda na żywo jak na zdjęciach (bez photoshopa) Gwarantuję że pierwszy chętny oglądający auto wróci nim do domu! Cena jaka mnie interesuje to 20000zł. Na wszelkie pytania odpowiem pod nr. telefonu: 508 258 882 Jeśli nie odbieram to proszę o sms lub cierpliwość i oddzwonię!! - Silnik M52B20 wymieniony na M52B28 (286S1) o przebiegu 170tys./km - Dyfer (mała głowa) wymieniony na (dużą głowę z M52B28 z grubymi półośkami) - Wał napędowy wymieniony z M52B20 na M52B28 - Filtr stożkowy dedykowany K&N 57i-1001 - Kompletny dolot powietrza od M52B28 (guma + przepływka) nowe orginalne - Rozpórka przednia górna (nieregulowana stalowa od Staffa) - Rozpórka tylna (nieregulowana stalowa od Staffa) - Rozpórka dolna X-Brace z BMW E36 Cabrio (nadająca sztywność i chroniąca miskę olejową - Kompletne zawieszenie (wszelkie gumy tuleje itp.wymienione na poliuretany SHA75) - Amortyzatory Bilstein B6 (przód) - Amortyzatory Bilstein B8 (tył) - Sprężyny przód Weitec progresywne -30 i tył Lesjofors wzmacniane - Zderzak przód M3 plus czarne halogeny Depo - Zderzak tył plus dyfuzor - Nakładki progów M3 - Lampy przód Bosch soczewka odnowione i zrobione na (Black Hella + Krzyże) - Grill poliftowy black mat - Lusterka M3 orginalne elektryczne i podgrzewane - Wspawane nowe orginalne progi i zabezpieczona antykorozyjnie podłoga (raz do roku) - Dojazdówka 16" z E46 - Unikatowe lampy tylne MHW (nie do kupienia nigdzie do kombi!!) - Kierownica Serducho M3 w stanie idealnym z orginalną skórą - Podłokietnik skórzany - Przyciemnione szyby zgodnie z prawem (bez przednich ograniczających widoczność) - Wymieniona szyba przednia z pasem przeciwsłonecznym zielonym - Wymienione piasty przód i tył z łożyskami SKF - Podpora wału FEBI - Filtr Paliwa - Autoalarm z czujnikami (wstrząsu i ruchu) - Podsufitka M3 (czarna) kombi bez szyber dachu - Felgi na lato Styling 68 7,5" i 8,5" (wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarny) - Opony Nokian Line 215/45R17 i 225/45R17 (nowe) kupione w zeszłym roku - Hamulce przód i tył nowe wraz z klockami (przód i tył wentylowany) - Zregenerowane tłoczki w hamulcach - Wydech orginalny (dwururka z M52B28) Brzmi cudownie!! - Klamki wewnętrzne chrom (metalowe) - Rygle drzwiowe aluminiowe - Olej Castrol 10W60 (wymiana co 10tys./km) - Czarny znaczek BMW przód - Nowy znaczek tył (orginalny BMW) - Nowe podszybie (orginał BMW) - Instalacja gazowa Stag 300 (wyregulowana tak żeby nie było różnicy między gazem a benzyną) - Komputer od M52B28 (manual bez ASC z 3 pestkami) VIN ES94540 - Nowe świece NGK - Komplente sprzęgło z dociskiem SACHS - Listwy drzwiowe M Pakiet (nowe ori) - Orginalne nowe uszczelki pod relingi dachowe - Lakierowanie idealnej (bez rdzy) klapy tylnej - Kolektor ssący z M50 (przerobiony i dodający kopa!!) - Nowa orginalna uszczelka szyby tylnej klapy - Ledowe dedykowane podświetlenie tablicy rejestracyjnej - Dywanik z matą antypoślizgową do bagażnika - Skrzynia biegów z M52B28 ZF - Wybierak biegów z M52B28 - Poduszki silnika i skrzyni biegów (LEMFORDER) - Nowy olej skrzyni biegów ATF ELF (czerwony zgodnie z nalepką na skrzyni) - Nowa odma silnika (FEBI) - Zestaw naprawczy Vanosa (komplenty) Beisan - Uszczelka kolektora wydechowego - Planowanie głowicy i wymiana uszczelniaczy zaworowych - Uszczelka głowicy (Reinz) - Uszczelka pokrywy zaworów (Reinz) - Przewody hamulcowe w stalowym oplocie (Black Diamond) - Nowe kierunkowskazy boczne dymione (Depo) - Oklejona carbonem maska i dach - Polakierowane na kolor nadwozia relingi dachowe - Usunięte wszelkie (powierzchowne) ogniska rdzy (oczywiście przelakierowane i przepolerowane) - Drugi zestaw kół aluminiowych 16" na zimę z dwusezonowymi oponami (na kolejne dwa trzy jeszcze) A tak wyglądało jak było kupowane To ori.foty zrobione przez gościa który ją sprowadził. I żeby nie być gołosłownym to moje nowe auto nad którym już pracuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi