Palx Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam. Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na dręczący mój silnik problem. Sprawa przedstawia się w ten sposób że gdy silnik jest zimny pracuję w miarę prawidłowo natomiast gdy się rozgrzeje traci całkowicie moc, zaczyna strzelać w wydech, szarpie etc, etc. Co ciekawe gdy odłączę przepływomierz silnik zaczyna pracować spokojniej ma wyższą moc i lepiej ciągnie z dołu lecz gdy wciśnie się pedał do podłogi trochę się zadławi ale zbiera się zdecydowanie lepiej. Czy może być to uszkodzony przepływomierz czy może jeszcze jakiś poważniejszy problem. Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Cześć. Dobrze by było się przedstawić w temacie i pokazać czym jeździsz - chłopaki od razu inaczej podchodzą do tematu i wiedzą z kim mają kontakt i komu pomagają. Jak masz dostęp podmień przepływke - podpinałeś pod kompa bawarke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 jak odlaczasz przeplywomierz to przelacza sie w tryb awaryjny, tak mi sie wydaje moze gdzies dolot jest nie szczelny, albo cos z paliwem w sensie ze układem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palx Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Jestem na kompa umówiony więc zobaczymy co wyjdzie. A dolot cały sprawdzawłem i jest szczelny, a co może być z układem paliwowym nie tak? Dodam że silnik dławi się od 2-3 tys/obr. do ok 5,5-6 i wtedy do odcięcia ma pełną moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos320 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 pompa może nie podawać ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magneto Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 miałem dosyć ponownie - u mnie był czujnik wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Dawka paliwa na zimnym silniku jest ustawowo większa(u Ciebie silnik pracuje wtedy dobrze). Potem się zmniejsza wraz ze wzrostem temperatury (czujnik temp płynu dla DME) i tu zaczynają się schody bo silnik traci moc. Po 1 w silnikach M50 nie ma czegoś takiego jak typowy tryb awaryjny(uszkodzenie jednego czujnika nie powoduje wejścia w ten dziwny tryb a tylko zmianę inputu dla sygnału poprzez inny czujnik i tak np. Pierwszy jest przepływomierz-ale jak nawali to sygnał brany jest z czujnika położenia przepustnicy) Po.2 awaria czujnika temperatury dla DME skutkuje zastąpienie wartości temperatury rzeczywistej na stałą 80st.C(to wyklucza Twoje objawy bo masz zupełnie odwrotnie) Strzelanie w wydech to objaw zalewania silnika(zbyt bogata mieszanka) Do sprawdzenia jeszcze dwie rzeczy: -działanie sondy lambda(możesz ją odłączyć do testów) -podmiana przepływomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Najprościej to podjedź gdzieś i podłącz ją pod koma. Posprawdzaj wartości takie jak, temperatura silnia, sonda lambda, przepływ powietrza zasysanego, temperaturę powietrza zasysanego. Oczywiście wszystko na rozgrzanym silniku. Bo coś nosem czuje że padł ci czujni tem. silnika lub podaje złe pomiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.