D4NI3L Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 wiec tak -> :bmw: + carbon na masce + klapie od bagażnika + dach = :wstyd: dlatego chce to usunąć pytanie jak szybko i skutecznie pozbyć się tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 podgrzewać suszarką lub opalarką i odlejać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 nie znam się dokładnie na tym ale proces kładzenia folii na karoserii odbywa się przy pomocy suszarki-opalarki, która "zmiękcza" folię. Może w ten sam sposób próbuj to zedrzeć? Czyli ogrzewaj fragment po fragmencie i ściągaj. Znajdź zagięcie pod maską i jedź od jednego miejsca przez całość. Może próbuj też poczekać na mega słoneczny dzień i dawaj auto do słońca. Około 16 będzie już tak nagrzana karoseria że powinno Ci to pomóc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 :DTylko uważaj żeby z lakierem cała folia nie zlazła 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 toś mnie teraz wystraszył pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Tak jak pisał Przemo - opalarka albo jeszcze lepiej i bezpieczniej zwykła suszarka do włosów, czteropak browara i robota idzie jak złoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Tak jak pisał Przemo - opalarka albo jeszcze lepiej i bezpieczniej zwykła suszarka do włosów, czteropak browara i robota idzie jak złoto Nie spotkałem się wcześniej z teorią rozpuszczania kleju za pomocą zawartych w piwie związków chmielu :shock: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Mój młody i niedoświadczony kolego, posłuchaj rady dziadka - browar dobry jest na wszystko :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Dam znac czy lakier jeszcze przetrwał tą operację :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Przecież to zwykła folia. Jeśli jest dobrej jakości to nawet nie powinno zostać śladów po kleju. Najlepiej chyba zrywać na zimno i idzie łatwiej bo klej tak mocno nie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Na zimno to mozna sciagnac lakier razem z folia. Podgrzewaj folie (a raczej chodzi tu o podgrzanie kleju) i powoli zrywaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Pare dni temu przechodzilem ten zabieg u siebie na dachu. Folia zwykla najtansza zrywana na zimno. Sladu nie ma ani po foli ani po kleju. Problem w odrywani na zimno jest taki ze folia drze sie na kawalki a jak podgrzejesz to schodzi w calosci. Nie mniej jednak z oderwaniem problemu nie ma żadnego Bla... Bla...Blaa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek_666 Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Na zimno raczej nie próbuj, jak folia popękała to znaczy że już trochę tam jest. Nagrzewnicą najlepiej potraktuj, suszarka za słaba i powoli podrywaj ją. Jezeli była dobrej jakości to zejdzie z klejem, ale po zdjęciach podejrzewam, że zostawi Ci klej. Tu bardziej mozolna robota, dobrze klej rozpuszcza tak żeby lakieru nie uszkodzić - Ajax w koncentracie, dostaniesz pierwszym realu. Spryskaj obficie, odczekaj z 5min i powoli ręcznikiem papierowym jedziesz. Mam nadziję, że troszkę pomogłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.