Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wymiana pompy wspomagania e46 320d m47n


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Wlaśnie jak oddam do fachowca to.. a to pewnie pół silnika bedzie w oleju itp a ja to zawsze wszystko wytrę co ino się ubrudzi i oddam do fachowca i tak bede musiał potem sprawdzić to wszystko czy dobrze podokręcał itp

Nie. Ty oddajesz do partaczy. Oddaj do profesjonalnego mechanika albo fachowca. Takiego który to zakłada pokrowiec na fotel zanim usiądzie, który ma dobre opinie i sam dokręca śrubki.

Jeśli nie radzisz sobie z czymś sam i nawet nasze pomocne rady nie dają efektu to masz tylko 3 wyjścia:

ASO

FACHOWIEC

ZŁOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie co mnie zastanawia to przewód gumowy taki co nachodzi na ten krócieć od pompy(taki plastikowy wystający) mechanik jak chyba wymieniał mi alternator to jak unosił pompę to demontował ten wąż a na nim oryginalnie był taki cymbant czy jakoś tak i potem dał to na zwykłą opaskę i może dla tego... nie mam zielonego pojęcia

Ja pierdziele... cymbant? WTF?

Kluczową sprawą w całości tego zdania jest "nie mam zielonego pojęcia". Skoro nie masz, nie znasz się to nie wsadzaj tam łap bo pewnego dnia coś co naprawiłeś zawiedzie i zabijesz ludzi na przystanku albo rowerzystę. Człowieku, zaprowadź ten samochód do porządnego warsztatu, zapłać porządnie za naprawę to będziesz miła porządnie zrobione. Gwarantuje że to będzie tańszy i bezpieczniejszy wybór dla Ciebie.

Chłopie, wieź pod uwagę, że majstrujesz przy układzie kierowniczym, który odpowiada za bezpieczeństwo twoje i innych na drodze A NIE MASZ O TYM BLADEGO POJĘCIA!!!. Widzisz teraz do czego to zmierza? Katastrofa murowana!

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zgodnie z waszymi sugestami zaprowadziłem auto do mechanika

sprawdził:

przewody od magłownicy dwa-wszystko okej

chłodniczka płynu wspomagania-okej też

pompa aż dwie były montowane pierw moja i odpowietrzanie-efekt to samo miałczy przy skręcaniu,przy delikantym skręceniu już miałczy

-olej Mobil 220 ATF Dextron IID

-koło pasowe pompy wspomagani DOBRE

-nowe uszczelki miedziane przewodów tam przy maglu 4szt+nowa uszczelka pompy+nowy zacisk na węża od pompy tutaj u góry

i mechanik rozkłada ręce :bag::bag:

jedynie widać na Magłownicy http://i61.tinypic.com/2nb65o0.jpg tutaj gdzie strzałka czerwona pocenie-się wyciek czegoś takiego klejącego

Dodam płynu wogule nie UBYWA tam jest tylko zapocone i tak sam myślę,czy by tam łapało powietrze lewe? czy to nie ma nic wspólnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę was bardzo nie docinajcie dzisiaj i w tym temacie odnośnie pompy.. w innych możecie:bag:ale w tym proszę was abyście pomogli

Proszę bardzo o pilną pomoc crybaby.gif wycie dobiegało tak jak by od pompy wspomagania...kupiłem używkę 100% sprawną i to samo.... kupiłem drugą tutaj sprzedawca zarzekał się 2 dni temu demontowana z e46 320d 2003r zero wycia itp ok wziąłem ją..(ps sprawdzony sprzedawca)

zawiozłem do mechanika dzisiaj i tak montaż..nowe podkładki tam pod przewody przy magłownicy miedzianie..nowa uszczelka pompy o-ring taki mały...pompa przed włożeniem do auta przepłukana 1l płynu mobil atf 220 czerwony i następnie zamontowana i zalana na nowo mobil atf 220 1l czerwony odpowietrzona i tak jak są koła u góry podniesione nic nie wyje kierownica chodzi delikatnie jak są na ziemi i ruszy się tylko minimalnie kierownicą od razu zawyje co się może dziać Panowie? bo mechanik rozkłada ręcę...

chodzę i klne po całym podwórku bo siedząc w środku słychać wycie przy kręceniu a na zewnątrz nie słychać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ci napiszę, że może to być alternator, napinacz, pompa wody czy kompresor klimy to wymienisz to wszystko? Trzeba było kupić nową pompę i wtedy miałbyś pewność, że wszystko jest z nią OK. Typowe polskie podejście... niestety błędne. Nas nie stać na oszczędzanie. Chcesz dobrze mieć zrobione zapłać za nowe części. Poza tym powtórzę słowa wszystkich którzy marnują swój cenny czas na wpisy w twoich tematach: Jedź do profesjonalnego serwisu i przestań d**ę truć bo jak mi cierpliwości to znów Ci perma sprzedam i skończy się dzień dziecka...

Żeby zupełnie bezpłodnie nie walić wpisów to zapytam o podstawową rzecz: czy jesteś pewien, że po tym jak użyłeś samochodu jak broni myśliwskiej to cały układ wspomagania jest w dobrym stanie? Węże wysokiego ciśnienia nie są pozaginane? Cały układ jest drożny? Magiel nie ucierpiał przy zderzeniu? Założę się że przyczyna tego "wycia" jest prozaiczna a Bimmer siadł na forach przeczytał że jak wyje to trzeba pompę wymienić a nie wziął pod uwagę że Ci którzy to piszą nie mają rozwalonego przodu samochodu. Zamiast użyć tej bani metr nad du*ą to zakupił 3 pompy (jak znam życie w pełni sprawne) i stwierdził, że są zepsute... dramat, masakra i potępienie :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...