D1_PITER Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam Niedawno kupiłem E46 w którym jest pakiet sportowego dostosowania podwozia S226A. Wcześniej nie miałem jeszcze żadnego BMW i zauważyłem pewną dziwną dla mnie rzecz. Chodzi o twardość zawieszenia. Rozumiem, że to zawieszenie usportowione i nie będzie komfortu limuzyny ALE: Czy to normalne, że tył jest znacznie twardszy niż przód? Jak przejeżdżam przez progi zwalniające, czy większe poprzeczne nierówności na drodze czuć, że przód fajnie przechodzi wystarcza skoku zawieszenia i ogólnie przednie zawieszenie uznałbym za takie jakiego bym się spodziewał po usportowionym. Natomiast tył jest za twardy. Mam wrażenie jak by dobijał do odbojów a przecież do odbojów ma dobrych kilka centymetrów. Jak przejeżdżam przez progi zwalniające to przód fajnie tłumi a tył jak by podrzuca co mocno wpływa na komfort podróży także w trasie można to odczuć, że tył jest dosyć nerwowy. Zastanawiam się czy tak ma być czy ktoś coś namodził w moim tylnym zawieszeniu. Jakieś twardsze sprężyny albo amortyzatory. Tył jest niżej od przodu o jakieś 10-15mm - czy to również normalne? Tak się zastanawiam czy z przodu nie mam czasem S226A a z tyłu coś innego. Jak to rozpoznać? Albo proszę powiedzcie mi jakie Wy macie odczucia podczas jazdy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Takie zawieszenie spisuje się na prawdę świetnie, dobrze trzyma i nie traci się dużo komfortu, po tym co piszesz wygląda na to że tył ktoś już wymieniał, sprawdź jakie masz amory i czy są oznaczenia na sprężynach Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D1_PITER Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Amortyzatory to BOGE Turbo z tego co kojarzę. Oznaczeń na sprężynach się nie doszukałem, ale nie szukałem też bardzo dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D1_PITER Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zdjęcie tylnej sprężyny: Zdjęcie tylnej osłony: Zdjęcie tylnego odboju: Zdjęcie tylnego amortyzatora: Zdjęcie przedniej sprężyny: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D1_PITER Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Odboje sa odpowiednie - oryginal S226A. Amortyzatory to Boge/Sachs Advantage czyli chyba tez odpowiednik oryginalu pod S226A. Przednie sprezyny to oryginal S226A. A tylne sprezyny wychodziloby na to ze to pakiet sportowego zawieszenia do coupe. Czyli chyba twardziej niz S226A w sednie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.