galone Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Witam, od jakiegos czasu zapala mi sie blad plynu chlodzacego z instrukcja obslugi. blad pojawia sie tylko na poczatku po wlaczeniu i odpaleniu. po paru sekundach znika. i nie pojawia sie ponownie wciskajac przewijanie. sytuacja pojawila sie jak zalozylem kiedys te nizsze sprezyny. a;e watpie zeby to mialo cos wspolnego ze soba. dolewalem czasmi troche plynu zeby nie bylo. auto nigdy sie nie zagrzalo, wskazowka jak powinna stoi w pionie. sladow wycieku brak. moze byc wina termostatu? mam nadzieje ze nie ma to nic wspolnego z glowica, brak sladow. na dodatek pojawil sie blad swiatel stopu, wymienial ktos kiedys czujnik pod pedalem? czy moze mial podobny problem. pewnie cos zasniedzialo albo czujniek. blad tez pojawil sie jednorazowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 W e46 też dolewalem i teraz mam do wymiany zbiorniczek wyrownawczy i uszczelke pod głowicą Sprawdź dokładnie czy nie masz nigdzie wycieków. U mnie zagotował się raz i to delikatnie za pion i wszystko padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Skoro błąd od płynu wyskakuje odkąd zmieniłeś sprezyny to po prostu za nisko Panie i czujnik wariuje. Jeśli wskazówka stoi w pionie to nie masz się co martwić. Mi od kupna pojawiał się ten błąd, nagle po roku zaczął znikać i się pojawiać, zacząłem wszystko uszcelniac i teraz już się nie pokazuje. Co do świateł, przewody mogły gdzieś się poprzerywac, albo żarówki. Nic groźnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 stop juz kiedys mi sie pokazal do plynu zagladalem wczoraj jest dobrze, ale blad sie pojawia tylko razm. mysle pojezdze troche i sprawdze czy rzeczywiscie ubywa a ty masz mozliwosc sprawdzenia kompem, bywasz na dzielicy czsami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) podepne sie pod temat rowniez wyskakuje mi komunikat w stylu-coolant level- choc tmeperatura jest ciagle minimalnie przed kreska w pionie, nie grzeje sie nawet po dlugich trasach jak i rowniez stan plynu jest stabilny..jak sie rozwiaze zagadka u Galone'a mile podpatrze tutaj :lol: Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez __Fryzjer__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Tu nie chodzi o grzanie auta, tylko o poziom płynu w chłodnicy, skorzystaj z rady efendiego, wie co pisze, lub zrób jak ja, pojeździj, zadbaj o auto a odwdzięczyć Ci sie samo, brakiem błędów. Ja w to wierze. P.S.: nie ma możliwości żeby komputer "przyzwyczaił" sie do błędu i zaczął go ignorować prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 nie napewno nie, od kad mam ten zderzak to caly czas swieci sie komunikat halogenow i tylko ten nie znkika:D sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Coś takiego znalazłem: BMW5er.pl ? Zobacz wątek - [e34] światła w bagażniku i wsteczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 2 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 bardziej mnie plyn martwi. weze sprawdzalem nie puchna. musze sie przyjrzec czujnikowi tylko nie wiem o jaki styropian chodzi. efendi wrociles juz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 dzieki efendi za podpowiedz w sumie mi obroty czasami niezawsze tez spadaja dosc wolno ....wiem chociaz co jeszcze szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juve_fan Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 U mnie również wyskakuje bład kuhlwasserstand, z tym, ze raz wyskakuje, a raz nie. Poziom plynu jest jak najbardziej ok, moze brakuje z 1cm do idealnego stanu, takze chyba mi tez czujnik siada, bo innego wytlumaczenia nie widze :? Zwłaszcza teraz, gdy jest chlodniej jak przekrece stacyjke to wyskakuje ten komunikat, a takze jak zgasze auto. Temperatura igla, trzyma srodek, choc zdarza sie, ze jak zgasze auto na np 5 czy 10 minut i potem ponownie odpale, to po przekreceniu na zaplon wskazowka temp wychyla sie troche w prawa strone, lecz gdy odpale, auto chwilke pochodzi to wraca z powrotem do pionu. Co myślicie? Czujnik badz przewody od niego uwalone? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Ja wylalem trochę płynu i jest ok. I węże tez trochę luzniejsze. Wiec narazie nic strasznego nie wyskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Galone czujnik to magnes zatopiony zalany w masie styropianowej by móc reagować na poziom płynu. Przy normalnym stanie płynu nie widać go(jest jakieś 10cm nad dnem zbiorniczka wyrównawczego) Wylej płyn tak byś mógł go zobaczyć lub nawet wykręcić od spodu i zobaczysz w jakim stanie jest styropian i czy czasem czujnik nie jest zalany(trzon z kontaktronem) czujnik rozłącza obwód przy niskim poziomie płynu. Do sprawdzenia również ciągłości przewodów od czujnika do modułu i przeczyszczenie kostki czujnika i jego pinów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.