Errtu Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Witam Zaczne od tego ze postanowilem wyeliminowac jakiekolwiek stuki w ukladzie kierowniczym Wiec pod maske wpadly calkowite wachacze meyle hd + zbierznosc w polsce jeszcze Nastepnie czulem ze mi cos bije wiec wymienilem cala reszte .. na lemforderze koncowki drakow cale do maglownicy, sabilizatory lemfordera (laczniki) i gumy pod stabilizator meyle nastepnie po wymianie wsiadam w auto i sprawdzam czy wsyztko jest ok .. a co sie okazalo ze zmienilem z dobrych na dobre drazki kierownicze i maglownica miala bicie w srodku wiec poszla do regeneracji zostalo wszytko zamontowane w aucie - dziwnym objawem bylo odpowietrzenie pompy wspomagania bo nie chciala lyknac oleju ale nie piszczala ( zostalo zalane Comma AQM Automatic Transmission Fluid Mineral 5L ATM5L - Dexron II & IID | eBay) niby olejem do skrzyni .. wiec krecilem kierownica krecilem i dopiero jak dodalem gazu to lyknela olej i zaczola jakos pracowac. oczywiscie po 2 dniach jerzdrzenia i pelnych skretach nie musze dolewac czyli niby stan jest wporzadku. Darzac do rzeczy .. bylem teraz na zbierznosci powiedizeli mi ze musze tez tyl zrobic podlaczyli to do jakiejs maszyny co badala polozenie kiery i konty na przedniej osi wachaczy wszytko wyszlo w normie. nastepnie test na autostade .. i sciaga mnie w lewa strone .. pozniej spowrotem do nich to znow na to samo urzadzenie i wszystko w normie i przebadali mi troche gorszym urzadzeniem z laserami z tylu bylo po 7 na kole i z przodu pomiedzy przednimi kolami - 1 i + 2 wiec niby do srodka powinno isc o jeden stopien tak mi powiedzieli. nastepnie po tym ustawieniu powiedzieli ze bedzie ok wiec zabralem kolesia by sie przejechal i mowi ze ok a ja mowie to ci pokarze dziadu i zjerzdrzalem z gorki i puscile kiere i atakowalo mi na kraweznik wiec reka musialem skrecac delikatnie lapac i odciagac kiere by nie pokrzywic felg .. to powiedzial mi ze opony wymieni z przedniej osi lewa na prawa czyli zamieni i nadal to samo sciaga powiedzial bym przejechal 50 mil i podjehcal do niego i teraz bede to robil w poniedizalek wiec wymienilem opony na inny komplet i tez sie przejechalem i to samo sciaga .. jak puszcze kiere na autostradie to samo mi zmienia pas przy 100 wiec stwierdzilem ze jakos zmierze to co zrobili i dolozylem 2 deski z kazdej strony od kol .. i od opony do opony wskazalo mi taki wynik .. oczywiscie wszytko w mm przedni zderzak <1710> przednia os <1707> <1704> tylnia os <1709> Tylni zderzak z tego co czytalem przod powinien byc ustawiony do jednego konta do wewnatrz czyli nie wiem 2-3 mm moze .. ale ja mam rozbieznosc czyli opony ida na zewnatrz z przodu z tylu moze i jest ok jak cos to moge jeszcze przedstawic wam to co mi wydrukowali na tym kompie z zbierznosci .. jakie konty itp .. ale sam nie rozumiem czy to wszytko co oni zrobili jest w tzw granicy bledu czy odwalili szybka robote a tu kwestia jest taka ze utopilem az 90 funtow w ich zakladzie na ich zbierznosc wiec musze miec jakies argumenty by ja odzysakac jak by ktos mogl pomoc to bym byl bardzo wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 jesli robiles u angola to odrazu zmieniaj warsztat te cepy nie bardzo maja pojecie... co jak co ale u polaka najlepiej tylko zaufanego oczywiscie bo mozna trafic na niezlego szmaciarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 W e46 żeby prawidłowo ustawić zbieżność trzeba obciążyć auto , wrzucali ci odważniki do środka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Errtu Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 jakakie odwazniki - kto w angli ci cos wrzuci poza kitem - dzieki slodki za poprawienie humoru hehe dzis sie kucilem z kolesiami ze mi sciaga a oni...... ze to jezdnia jest pochylona w uk i dlatego sciaga ( jest pochylona ale 2 moja bawarka jerzdrze prosto) a on ze nie nie to tak nie moze byc wiec daje sobie siana .. mam 2 komplet felg z dobrymi oponami do zuzycia wiec bedize dobrze a jak przyjade do polski to zrobie ja dobrze. Az takiej wielkiej roznicy nie ma jak jade to czasem na prostym kawalku 50 - 100 mertow musze poprawic kierownice z 2 razy wiec nie ma tragedji . . dzieki za odpowiedz jak cos bede jedze robil z tym to dam wam znac bo nie wykluczam ze sam kupie sprzet nie profesjonalny i bede to ustawial jak by ktos mial jakies info i jak uzywac narzedzi optycznych czy laserowch na ustaiwanie zbierznosci to by mogl mi dac znac .. szczerze myslalem by kupic cos takiego Workshop professional wheel alignment ,tracking device ,Dunlop | eBay tylko czy tym ogarne wszytko albo cos podobnego tylko na laserze .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.