Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Błąd "Selflevel susp. inact"


Zgibniew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w drodze na wakacje wyświetlił i się błąd jak w temacie. Zatrzymałem się tablet w dłoń i jak się dowiedziałem czego dotyczy ruszyłem dalej. Po ponownym odpaleniu nie było po tym komunikacie śladu. Wracając z wakacji, to chyba była autostrada A6, "bardzo długie schody" znowu się wyświetlił. Zniknął dopiero po przerwie na siku po ponownym odpaleniu auta. Dodam, że byłem wyjątkowo załadowany, bagażnik po sam dach (w lusterku nic nie widziałem), z tyłu żona z dzieckiem, z przodu ja, a na fotelu pasażera też bagaże i różne takie. Dodatkowo targałem na dachu box i dwa rowery. Mogło to być spowodowane przeładowaniem? Bo pompka pompuje zawieszenie, poduchy nie siadły, a wszystko wygląda na sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to błąd samo poziomowania się auta, jak wyżej koledzy napisali, to efekt przeciążenia auta. Ale skoro teraz działa normalnie i nie wywala błędu to na Twoim miejscu odpóściłbym grzebanie przy aucie i szukania dziury w całym. A propos, na przyszłość mniej ładunku i będzie bmw_1

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam nivo, jeżdżę autem jakieś 3 miesiące i przez ten czas jakieś 2-3 razy zapaliła się kontrolka od nivo, bez jakiegoś dużego obciążenia, w sterowniku nivo brak błędów... po zgaszeniu i odpaleniu kontrolka już nie świeciła, być może auto jakoś krzywo stało lub czujniki poziomu podały błędne dane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzewam swojego kotleta. Podobna sytuacja, wakacje, obciążenie, ale tym razem pompka w ogóle nie pompuje. Auto trochę siadło (ciekawe jak będzie wyglądać gdy się spakuję w drogę powrotną), komunikat nie gaśnie, może ktoś wie jak to sprawdzić, czy podłączyć pompkę na krótko celem sprawdzenia czy ona winna czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Cześć,

Sprawdź czunik na prawym tylnym wahaczu. Miałem podobną sytuację i wystarczyło poprawić połączenie wtyczki czujnika z samym czujnikiem. Można też popsikać płynem do baniek mydlanych po przewodach powietrznych, łączeniach itp. pod kątem ewentualnych nieszczelności. NIVO jest bardzo proste w budowie i w zasadzie nie ma tam co się zepsuć.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...